До 2025 року електромобілі можуть зайняти 24% ринку нових автомобілів у Європі, згідно з прогнозами організації Transport & Environment (T&E). Але головне питання – хто їх вироблятиме? Відповідь може бути не така оптимістична для європейських автовиробників. Дешеві моделі за ціною менше €25 000 вже з’являються, і більшість з них надходять з Китаю або від китайських компаній, що будують заводи в Європі
Нові доступні електромобілі змінять ринок?
На сьогодні електромобілі складають близько 14% європейського ринку, але цей показник знизився після зняття субсидій. Однак, нові моделі, такі як Mini Aceman, Kia EV3, Ford Puma, Mercedes-Benz CLA та кілька моделей від Volkswagen, повинні змінити ситуацію, хоча китайські виробники, такі як BYD та Nio, також будуть значною мірою присутні на ринку
Проблеми європейських автовиробників
Volkswagen і Stellantis – найбільші автовиробники Європи, стикаються з серйозними проблемами. Volkswagen страждає від постійних проблем з програмним забезпеченням і не може конкурувати з китайськими компаніями на ринку дешевих електромобілів. Більше того, їхній бізнес у Китаї майже повністю поглинутий місцевими конкурентами. Є ймовірність, що вперше за 90 років компанія може закрити свої заводи в Німеччині
Stellantis, до якого входять колишні Fiat Chrysler та PSA Peugeot Citroën, також має проблеми. Хоча Jeep і Ram приносять половину доходу компанії, багато інших брендів, як і в Volkswagen, не можуть ефективно конкурувати з китайськими виробниками
Китайські електромобілі захоплюють ринок Європи
Китайські бренди електромобілів, такі як BYD, Nio і XPeng, вже зайняли 11% європейського ринку за результатами червня 2024 року. Китайські виробники мають перевагу завдяки низьким цінам і технологічним рішенням, які приваблюють покупців. Навіть якщо продажі дещо знизилися через нові тарифи та скорочення субсидій, очікується, що китайські компанії відкриють заводи в Європі, що дасть їм ще більше можливостей для розвитку
Європейські виробники намагаються вирішити проблему постачання акумуляторів, що значно залежить від Китаю, і зіштовхуються з труднощами у розробці програмного забезпечення для електромобілів. Через ці фактори європейським компаніям важко конкурувати з китайськими виробниками за ціною та якістю
Майбутнє європейського автопрому під загрозою
Проблеми європейського автопрому можуть поглибитися, оскільки продажі автомобілів у Європі зменшилися за останні роки. Volkswagen, Stellantis і Renault мають понад 30 заводів, які працюють на збиток. Виробники очікують на появу нових дешевших моделей, але більшість із них надійде з Китаю
Якщо європейські уряди не підтримуватимуть субсидії та не встановлять чіткі плани щодо зарядних станцій для електромобілів, конкуренція з Китаєм стане ще жорсткішою. Тим часом, Audi може продати свій завод у Брюсселі китайській компанії Nio, що є ознакою нових викликів для європейських виробників електромобілів
Читати далі
Схожі записиЧитати далі
Останні новини, що можуть вас зацікавити
-
ЄС виділяє 100 млрд євро на електромобілі та чисті технології
Реіндустріалізація Європи: відповідь на нові виклики Протягом останніх десятиліть у Європі ведуться дискусії про реіндустріалізацію та відродження промислового потенціалу. Колись континент був світовим лідером у виробництві, але поступово почав покладатися на технології та виробничі потужності за межами регіону, особливо в Китаї Нині, на тлі геополітичних змін та економічного віддалення США від ЄС, необхідність у відновленні […]
1 Березня 2025 -
Nissan припинив витрачати гроші на ДВЗ, зосередившись на електромобілях
Toyota, Mazda та Subaru нещодавно оголосили, що об’єднують зусилля для розробки двигунів внутрішнього згоряння наступного покоління. Однак інший японський автовиробник пішов радикально іншим шляхом, вирішивши взагалі припинити інвестиції в бензинові та дизельні двигуни. Компанія Nissan заявляє, що вона практично припинила витрачати гроші на нові технології ДВЗ, зосередившись на електромобілях Австралійський журнал Drive поспілкувався зі старшим […]
6 Червня 2024 -
Чому гендиректор Ford робить ставку на компактні електромобілі?
Генеральний директор Ford Джим Фарлі серйозно переосмислює підхід до електрифікації. Фарлі заявив, що Ford повинен зосередитися на невеликих, недорогих електромобілях, а не великих вантажівках, як F-150 Lightning. Це досить приголомшлива заява від компанії, чия ідентичність глибоко пов’язана з продажем великих пікапів Поява електромобілів змінила правила гри для таких відомих виробників, як Ford Як пояснює Фарлі, […]
25 Липня 2024