До 2025 року електромобілі можуть зайняти 24% ринку нових автомобілів у Європі, згідно з прогнозами організації Transport & Environment (T&E). Але головне питання – хто їх вироблятиме? Відповідь може бути не така оптимістична для європейських автовиробників. Дешеві моделі за ціною менше €25 000 вже з’являються, і більшість з них надходять з Китаю або від китайських компаній, що будують заводи в Європі
Нові доступні електромобілі змінять ринок?
На сьогодні електромобілі складають близько 14% європейського ринку, але цей показник знизився після зняття субсидій. Однак, нові моделі, такі як Mini Aceman, Kia EV3, Ford Puma, Mercedes-Benz CLA та кілька моделей від Volkswagen, повинні змінити ситуацію, хоча китайські виробники, такі як BYD та Nio, також будуть значною мірою присутні на ринку

Проблеми європейських автовиробників
Volkswagen і Stellantis – найбільші автовиробники Європи, стикаються з серйозними проблемами. Volkswagen страждає від постійних проблем з програмним забезпеченням і не може конкурувати з китайськими компаніями на ринку дешевих електромобілів. Більше того, їхній бізнес у Китаї майже повністю поглинутий місцевими конкурентами. Є ймовірність, що вперше за 90 років компанія може закрити свої заводи в Німеччині
Stellantis, до якого входять колишні Fiat Chrysler та PSA Peugeot Citroën, також має проблеми. Хоча Jeep і Ram приносять половину доходу компанії, багато інших брендів, як і в Volkswagen, не можуть ефективно конкурувати з китайськими виробниками
Китайські електромобілі захоплюють ринок Європи
Китайські бренди електромобілів, такі як BYD, Nio і XPeng, вже зайняли 11% європейського ринку за результатами червня 2024 року. Китайські виробники мають перевагу завдяки низьким цінам і технологічним рішенням, які приваблюють покупців. Навіть якщо продажі дещо знизилися через нові тарифи та скорочення субсидій, очікується, що китайські компанії відкриють заводи в Європі, що дасть їм ще більше можливостей для розвитку

Європейські виробники намагаються вирішити проблему постачання акумуляторів, що значно залежить від Китаю, і зіштовхуються з труднощами у розробці програмного забезпечення для електромобілів. Через ці фактори європейським компаніям важко конкурувати з китайськими виробниками за ціною та якістю
Майбутнє європейського автопрому під загрозою
Проблеми європейського автопрому можуть поглибитися, оскільки продажі автомобілів у Європі зменшилися за останні роки. Volkswagen, Stellantis і Renault мають понад 30 заводів, які працюють на збиток. Виробники очікують на появу нових дешевших моделей, але більшість із них надійде з Китаю
Якщо європейські уряди не підтримуватимуть субсидії та не встановлять чіткі плани щодо зарядних станцій для електромобілів, конкуренція з Китаєм стане ще жорсткішою. Тим часом, Audi може продати свій завод у Брюсселі китайській компанії Nio, що є ознакою нових викликів для європейських виробників електромобілів
Читати далі
Схожі записиЧитати далі
Останні новини, що можуть вас зацікавити
-
Левітуючий Cybertruck від Tesla – новий хіт для колекціонерів
Левітуючий Tesla Cybertruck – це настільна масштабна модель електричного пікапу, яка ширяє в повітрі, наче створена для наступного науково-фантастичного блокбастеру. Так, він використовує магніти. І так, звичайно, він був розпроданий майже миттєво Схоже, що у фанатів Tesla з’явився новий об’єкт одержимості в цьому святковому сезоні Ця модель у масштабі 1:24 має довжину 228 мм і […]
31 Грудня 2024 -
Серійний Avatr 07 матиме потужність до 590 к.с.
Це Avatr 07, новітній електричний кросовер від спільного підприємства Changan та CATL. Як й інші автомобілі невеликого бренду Avatr, Avatr 07 використовує багато технологій від компанії Huawei Минулого тижня Avatr випустив кілька тизерів 07. Тоді його називали як Avatr 15, але нові зображення й деталі від Міністерства промисловості та інформаційних технологій Китаю доводять, що він […]
15 Травня 2024 -
Xiaomi втрачає $9200 на кожному електромобілі, але це менше за Rivian і Ford
Розробка, виробництво та продаж електромобілів – дорогий бізнес. Китайський технологічний гігант Xiaomi переконався в цьому на власному досвіді, втративши мільйони через запуск спортивного седану SU7. Однак у розрахунку на один автомобіль справи у компанії йдуть набагато краще, ніж у деяких більш відомих брендів Китайський технологічний гігант поставив 27 307 автомобілів у другому кварталі цього року […]
25 Серпня 2024