Чому на зарядних станціях показники спожитих кіловат під час заряджання більші ніж показники в електромобілі?

На ефективність зарядки електромобіля впливають наступні фактори:

Бортовий зарядний пристрій: Бортові зарядні пристрої найбільше винні у втраті енергії, оскільки їхня ефективність зазвичай становить від 75 до 95%. Основна функція бортової зарядної системи полягає в перетворенні змінного струму в постійний. При цьому виділяється тепло, тому силова електроніка електромобіля зазвичай має рідинне охолодження. Тим не менш, це не захищає від втрати енергії. Бортова система зарядки працює особливо неефективно, коли протікає занадто малий струм

Зарядний кабель: Частина енергії втрачається під час проходження через стандартний кабель зарядки Nissan Leaf, наприклад. Це питання опору, і чим коротший зарядний кабель, тим менші втрати енергії, тому що опір менший

Потужність зарядного пристрою: Більша потужність генерує більше тепла. Товстий зарядний кабель може зменшити нагрівання і запобігти втраті енергії. Чим вища швидкість заряджання, тим товстішим має бути кабельАкумулятор електромобіля: Електрична енергія від зарядної станції перетворюється на хімічну енергію в літій-іонному акумуляторі. Процес перетворення призводить до виділення тепла і, як наслідок, до втрат енергії

контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK