Різниця між акумулятором, який використовує розділювач Impervio від 24M, та без нього — суттєва
Займання акумуляторів електромобілів — це серйозна проблема. Хоча вони статистично менш ймовірні у порівнянні з бензиновими авто, коли акумулятор загоряється, він може горіти годинами або навіть днями, іноді без видимих ознак, що може призвести до небезпечних ситуацій
Нова технологія безпеки від стартапу 24M
Але фахівці у галузі акумуляторів не сидять без діла — постійно пропонуючи вирішення цієї проблеми. Останнє відкриття американського стартапу 24M може стати одним із тих проривів, які змінять індустрію

Мова про розділювач Impervio для акумуляторів, який може значно покращити безпеку, запобігаючи загорянню перезаряджених акумуляторних осередків. Стартап, за підтримки Volkswagen, опублікував відео, на якому показано дві літій-нікель-марганець-кобальтові графітові комірки ємністю 10 ампер-годин: обидві повністю заряджені, а потім переведені до 100% надлишкової ємності. Перезарядка може призвести до утворення дендритів та внутрішнього короткого замикання, що може спричинити пожежу або вибух
Одна з комірок була стандартною, а інша оснащена розділювачем Impervio від 24M. Результати вражають: стандартна комірка спалахнула через приблизно 38 хвилин після початку тесту, досягнувши температури 145 °C, тоді як комірка з розділювачем Impervio залишалася стабільною протягом усього годинного тесту і ніколи не перевищувала 30 °C
Інновації для майбутнього безпечних акумуляторів
“Безпека акумуляторів є головною перепоною на шляху до широкого впровадження електромобілів”, — зазначив Наокі Ота, президент і генеральний директор 24M. “Останні пожежі електромобілів у всьому світі підкреслили необхідність нових інновацій у сфері безпеки акумуляторів. Майбутнє сталого енергоспоживання можливе лише завдяки таким новинкам, як Impervio, що можуть допомогти запобігти пожежам і створити нові можливості для інновацій у сфері акумуляторів”
Розділювач 24M запобігає поширенню дендритів, контролюючи кожен електродний осередок окремо, що забезпечує додатковий рівень безпеки. Це дозволяє уникнути термічного розгону, забезпечуючи контроль за електрохімією осередка та створюючи механізм безпеки в разі можливого короткого замикання
Інші новинки для підвищення безпеки акумуляторів
Стартап із Кембриджа 24M не єдиний, хто шукає способи зменшити ризик пожежі акумуляторів. Кілька днів тому ми писали про “шар підвищеної безпеки” від LG Chem, який реагує на температуру. Цей шар змінює електричний опір залежно від температури, ефективно діючи як “запобіжник”, що блокує потік електрики на ранніх стадіях перегрівання
Якби ці інновації можна було б впровадити якомога швидше, це було б чудово. Але насправді і рішення від 24M, і технології LG Chem щодо запобігання пожежам акумуляторів ще принаймні кілька років не стануть стандартом у електромобілях
Читати далі
Схожі записиДоступний компактний електричний хетчбек, створений і зібраний у Європі — це саме те, що треба у боротьб із жорсткою конкуренцією з боку китайських брендів Продажі Volkswagen ID. Polo в Європі стартують у квітні наступного року Початкова ціна становитиме 25 тисяч євро з урахуванням ПДВ. У своєму сегменті новинка одразу виходить на поле Renault 5, який […]
16 Грудня 2025
Компанія запустила автономні Model Y без пасажирів і без водія в салоні, який підстраховував автопілот. Для платних поїздок нагляд людини поки зберігається, однак сам факт виїзду повністю «порожніх» авто на міські вулиці став важливим етапом для бренду, який робить ставку на автономне водіння, штучний інтелект і робототехніку Відео з чорним Model Y, який спокійно рухається […]
16 Грудня 2025
Оновлення мало з’явитися вже цього року та принести інтерфейс і функції, знайомі за новими моделями бренду. Йдеться про машини з мультимедійною системою на базі Google, тобто з Android Automotive У компанії пояснюють затримку прагненням забезпечити стабільну роботу нового інтерфейсу на всіх сумісних авто, незалежно від ринку, року випуску чи версії «заліза». Тепер реліз перенесли на […]
16 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі