Електрична революція Audi пробуксовує. Ми вже писали про те, що компанія може закрити завод з виробництва Q8 e-tron раніше, ніж очікувалося, через падіння попиту. З огляду на це, керівництво компанії вирішило зробити більший акцент на гібридах, що підключаються до електромережі. Електричний мотор тут працює разом з ДВЗ і обидва використовуються в ідеальних для себе умовах: перший в місті; другий – в дальніх подорожах
Плани до повного переходу на електромобілі доводить коригувати
Як повідомляє Autocar, генеральний директор Audi Гернот Дьольнер нещодавно заявив, що Volkswagen Group розглядає гібриди з підзарядкою як міст до електричного майбутнього. Він вважає, що перехід до чистих електромобілів займе «більше часу, ніж ми спочатку думали». Тому бренд з чотирма кільцями й вирішив створювати більше гібридів, які мають досить великий акумулятор і можуть заряджатися від мережі
Плагін-гібриди – ідеальний місток до чистого майбутнього
Хоча компанія все ще націлена на створення повністю електричної лінійки до 2033 року, альтернативні силові агрегати залишатимуться до того часу. Щоб полегшити перехід, Audi створила нове «сімейство двигунів внутрішнього згоряння» для майбутніх плагін-гібридів. Інформація про них не розповсюджується, але відомо, що ці майбутні моделі матимуть більший акумуляторний блок, який дозволить їм проїжджати до 100 км лише на електриці
Дьольнер вірить у цей злегка переглянутий план і очікує, що наступне десятиліття стане «перехідним етапом з трьома трансмісіями». До них відносяться двигуни внутрішнього згоряння, гібридні силові агрегати, що підключаються, і повністю електричні транспортні засоби
Двигунам внутрішнього згоряння лишились лічені роки
Тим не менш, Audi все ще планує випустити свій останній новий автомобіль з ДВЗ у 2026 році. Після цього він залишиться на ринку до повного переходу на електромобілі у 2033 році
Звичайно, плани можуть змінитися, і деякі автовиробники зменшують свої амбіції щодо електромобілів через повільніше, ніж очікувалося, впровадження електромобілів
Читати далі
Схожі записиМіжнародна автомобільна федерація (FIA) оголосила про запровадження технічних стандартів та правила омологації для електрокартів у категоріях Junior і Senior Нові вимоги охоплюють електричні силові установки, допустимі межі напруги, масу, розташування батарей і способи інтеграції силових елементів Нові стандарти, затверджені Всесвітньою радою автоспорту FIA, стали продовженням попередніх правил, які з жовтня 2023 року регулюють молодшу категорію […]
22 Жовтня 2025Південнокорейські науковці представили новий матеріал для анодів літій-іонних батарей, який дозволяє значно прискорити заряджання і водночас зберігати тривалий термін служби. Дослідження провели фахівці з Ульсанського національного інституту науки і технологій (UNIST), Корейського університету та Інституту науки і технологій KIST, а його результати опубліковано у журналі Advanced Functional Materials Основою відкриття став гібридний анод, створений із […]
22 Жовтня 2025Африканська компанія Spiro залучила $100 млн для масштабного розширення своєї мережі заміни акумуляторів для електромотоциклів Рекордний раунд фінансування очолив Фонд розвитку експорту в Африці (FEDA) — інвестиційний підрозділ Afreximbank, який виділив $75 млн. Завдяки цим коштам компанія зможе суттєво збільшити кількість електричних мотоциклів на дорогах та розширити мережу станцій заміни акумуляторів. Модель роботи Spiro проста: […]
22 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі