Цей допис присвячено офіційному старту великої битви за глобальний авторинок
Якщо “фраер” Трамп не натисне на гальма, 2025 рік цілком може стати переломним моментом для світової автопромисловості – приблизно таким, яким був 2020-й для світової економіки. Відлуння цієї кризи ми відчуваємо й досі
Як Китай став головним експортером авто
Аналітики Bloomberg створили захоплюючу візуалізацію, яка показує динаміку змін на світовому ринку експорту автомобілів за останні 10 років. У 2014 році лідирувала Японія з 4,7 млн експортованих автомобілів. Німеччина та США йшли майже на рівні – по 4,3 млн кожна. А Китай тоді лише пробивав психологічну позначку в 1 мільйон. Але в 2024-му усе змінилось: Китай став лідером із 6,4 млн автомобілів на експорт, тоді як Японія скоротила обсяги до 4,2 млн, Німеччина – до 3,2 млн, а США – взагалі до 1,4 млн

Що буде далі? Якщо адміністрація США не відмовиться від ідеї впровадити 25% загороджувальні мита, світовий ринок чекає серйозна корекція. Китайці, щоправда, вже звикли до тарифів на рівні 100% – тому в найгіршому випадку знизять темпи. А от європейському та японському автопрому може дістатись куди сильніше

Китайські технології проти німецького преміуму
Поки Bloomberg створює інфографіку, китайський бренд NIO випускає нову серію реклами – іронічну, навіть зухвалу. У новому ролику преміальний електричний седан NIO ET9 з легкістю долає нерівні дороги, на фоні яких німецькі конкуренти виглядають не надто впевнено. Цей посил однозначний: якщо претендуєш на преміум-клас, то маєш відповідати очікуванням не лише босів, а й реалій доріг

До речі, варто згадати, як колись саме американський автопром формував уявлення про бізнес клас. У другому слайді відео з’являється багажник старого Cadillac Eldorado – з мінібаром та склянками на магнітах. А сьогодні в ціні – мінімалізм і передові технології

Китайська гарантія: 10 років і компенсація у 75%
З 1 березня 2025 року китайські автовиробники впровадили новий стандарт: гарантія 10 років на авто і компенсація до 75% вартості у випадку серйозної несправності. Такого навіть у «золоті часи» не пропонували японці. І це вже не маркетинг – це державна стратегія підтримки галузі, з якою Захід має або конкурувати, або адаптуватися

P.S. Цей матеріал не лише про захоплення світового автомобільного ринку китайськими технологіями – це радше попередження
Читати далі
Схожі записиЗавдяки AI складні й довгі процеси спрощуються, а час розробки помітно скорочується. Щоб перевірити можливості нової технології на практиці, один професійний дизайнер поставив собі амбітне завдання — за один день створити повноцінний концепт-кар, починаючи з кількох ескізів від руки та завершуючи фотореалістичними зображеннями, згенерованими виключно за допомогою ШІ Автором експерименту став Антонен Коен, французький автомобільний […]
14 Грудня 2025
Інженери BMW працюють у прискореному режимі, адже до кінця 2027 року компанія планує вивести на ринок близько сорока нових або глибоко оновлених моделей Neue Klasse. Серед них опинився наступний X7, який нещодавно помітили під час тестів у Німеччині. Під камуфляжем автомобіль виглядає як легкий рестайлінг, але насправді йдеться про повноцінну зміну покоління. Поточний X7 дебютував […]
14 Грудня 2025
Компанія Unplugged Performance представила нові ковані колеса, розроблені спеціально для електричного пікапа Tesla. Виробник обіцяє високу міцність, надійний захист від бордюрів і характеристики, близькі до заводських рішень Tesla Unplugged Performance відома своїми гучними заявами На початку року компанія назвала свої колеса Road Warrior для Tesla Model 3 і Model Y першими у світі «незнищенними». Тепер […]
14 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі