Цей допис присвячено офіційному старту великої битви за глобальний авторинок
Якщо “фраер” Трамп не натисне на гальма, 2025 рік цілком може стати переломним моментом для світової автопромисловості – приблизно таким, яким був 2020-й для світової економіки. Відлуння цієї кризи ми відчуваємо й досі
Як Китай став головним експортером авто
Аналітики Bloomberg створили захоплюючу візуалізацію, яка показує динаміку змін на світовому ринку експорту автомобілів за останні 10 років. У 2014 році лідирувала Японія з 4,7 млн експортованих автомобілів. Німеччина та США йшли майже на рівні – по 4,3 млн кожна. А Китай тоді лише пробивав психологічну позначку в 1 мільйон. Але в 2024-му усе змінилось: Китай став лідером із 6,4 млн автомобілів на експорт, тоді як Японія скоротила обсяги до 4,2 млн, Німеччина – до 3,2 млн, а США – взагалі до 1,4 млн
Що буде далі? Якщо адміністрація США не відмовиться від ідеї впровадити 25% загороджувальні мита, світовий ринок чекає серйозна корекція. Китайці, щоправда, вже звикли до тарифів на рівні 100% – тому в найгіршому випадку знизять темпи. А от європейському та японському автопрому може дістатись куди сильніше
Китайські технології проти німецького преміуму
Поки Bloomberg створює інфографіку, китайський бренд NIO випускає нову серію реклами – іронічну, навіть зухвалу. У новому ролику преміальний електричний седан NIO ET9 з легкістю долає нерівні дороги, на фоні яких німецькі конкуренти виглядають не надто впевнено. Цей посил однозначний: якщо претендуєш на преміум-клас, то маєш відповідати очікуванням не лише босів, а й реалій доріг
До речі, варто згадати, як колись саме американський автопром формував уявлення про бізнес клас. У другому слайді відео з’являється багажник старого Cadillac Eldorado – з мінібаром та склянками на магнітах. А сьогодні в ціні – мінімалізм і передові технології
Китайська гарантія: 10 років і компенсація у 75%
З 1 березня 2025 року китайські автовиробники впровадили новий стандарт: гарантія 10 років на авто і компенсація до 75% вартості у випадку серйозної несправності. Такого навіть у «золоті часи» не пропонували японці. І це вже не маркетинг – це державна стратегія підтримки галузі, з якою Захід має або конкурувати, або адаптуватися
P.S. Цей матеріал не лише про захоплення світового автомобільного ринку китайськими технологіями – це радше попередження
Читати далі
Схожі записиНещодавно на автомобільному ринку України з’явився Peugeot E-3008 – повністю електричний компактний позашляховик фастбек. Новинка вже доступна для замовлення в 100% електричній версії, пропонуючи поєднання елегантного дизайну, гідної продуктивності та передових технологій Peugeot E-3008 вирізняється сучасним силуетом кузова фастбек Екстер’єр включає світлодіодні фари PIXEL LED з денними ходовими вогнями у вигляді «трьох кігтів», 20-дюймові легкосплавні […]
21 Жовтня 2025Новинка дісталася Києва власним ходом із Польщі, ставши символом початку ери електровантажівок у нашій країні І це не експериментальний прототип, а повноцінний серійний електричний тягач MAN eTGX 20.540, оснащений двигуном потужністю 540 кінських сил і крутним моментом 1250 Нм. Шість потужних батарей загальною ємністю 534 кВт-год забезпечують запас ходу до 500 кілометрів, що робить його […]
21 Жовтня 2025Американська автомобільна промисловість приголомшила Німеччину на власній церемонії нагородження «Автомобіль року», де відразу дві американські моделі — седан і позашляховик — здобули перемогу там, де зазвичай панують BMW і Mercedes. Розкішний Cadillac Vistiq отримав титул «Люксовий автомобіль року», а потужний Lucid Air Sapphire переміг у категорії «Перформанс», залишивши позаду найвідоміших німецьких суперників Зазвичай саме німецькі […]
21 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі