Автовиробники знайшли спосіб продати більше електромобілів!
Домашня зарядка як головний фактор у виборі EV
Електромобілі стають все швидшими, екологічнішими та економічно вигіднішими, але головна проблема для більшості потенційних покупців – це не самі автомобілі, а можливість їх зручного заряджання. Побоювання щодо доступності зарядних станцій залишають багатьох споживачів у сумнівах щодо переходу на електротягу. Дослідження маркетингової компанії Escalent показало, що одним із найефективніших способів подолання цієї перешкоди є включення домашньої зарядної станції в комплектацію електромобіля. Якщо автовиробники будуть не лише пропонувати зарядки, але й покривати витрати на їх встановлення, це суттєво збільшить продажі EV

Чому домашня зарядка – це ключ до популяризації електромобілів?
За даними Escalent, 71% потенційних покупців готові розглянути купівлю електромобіля, якщо автовиробник візьме на себе всі питання, пов’язані з установкою зарядного пристрою. Дослідження включало опитування понад 1300 людей у США, серед яких були власники EV, покупці, які лише планують перехід на електротягу, а також скептики, що сумніваються в доцільності такого кроку
До речі, обрати сучасну домашню зарядну станцію Ви можете в нашому каталозі – тисніть на посилання!
Справа в тому, що власники електрокарів у 80% випадків заряджають їх саме вдома, а не на публічних станціях. Проблеми з громадськими зарядними станціями, такі як довгі черги, нестабільна швидкість зарядки та збої в підключенні, тільки підсилюють потребу в якісній домашній інфраструктурі. Пропонуючи покупцям готове рішення для зарядки, автовиробники можуть значно зменшити їхні побоювання

Чи готові автовиробники взяти на себе цю ініціативу?
Раніше більшість компаній намагалися залишити розвиток зарядної інфраструктури на плечах зовнішніх гравців ринку – як це було у випадку зі створенням мережі АЗС. Але практика показала, що темпи впровадження зарядної мережі не відповідають швидкості зростання ринку електрокарів. Тому сьогодні багато автовиробників починають змінювати свою стратегію. Наприклад:
- Ford пропонує безкоштовні домашні зарядні станції для власників Mustang Mach-E та F-150 Lightning;
- Hyundai надає зарядки для Ioniq 5 та Ioniq 5 N, а також покриває частину витрат на їх встановлення;
- Honda та Acura пропонують або домашні зарядки, або кредити на швидку зарядку в мережах громадських станцій

Ця тенденція може стати стандартом у галузі, оскільки автовиробники все більше усвідомлюють, що простота встановлення домашньої зарядної станції може стати вирішальним фактором при виборі електромобіля
Автомобільні компанії повинні не лише розказувати покупцям про переваги зарядки вдома, але й активно брати участь у її впровадженні. Адже навіть у 2024 році багато майбутніх власників електромобілів не до кінця розуміють, як і коли слід використовувати стандартну Level 1 або швидшу Level 2 зарядку

Чи зміниться ситуація?
На думку експертів, найближчим часом все більше компаній будуть слідувати прикладу Hyundai, Ford та Honda, включаючи домашню зарядну інфраструктуру в пропозиції для покупців EV. Це не лише збільшить продажі електромобілів, а й зробить їхню експлуатацію зручнішою та доступнішою для широкого загалу. Виграють усі: і споживачі, і самі автовиробники
