Автовиробники знайшли спосіб продати більше електромобілів!

12.03.2025
Автовиробники знайшли спосіб продати більше електромобілів! — photo 34075

Домашня зарядка як головний фактор у виборі EV

Електромобілі стають все швидшими, екологічнішими та економічно вигіднішими, але головна проблема для більшості потенційних покупців – це не самі автомобілі, а можливість їх зручного заряджання. Побоювання щодо доступності зарядних станцій залишають багатьох споживачів у сумнівах щодо переходу на електротягу. Дослідження маркетингової компанії Escalent показало, що одним із найефективніших способів подолання цієї перешкоди є включення домашньої зарядної станції в комплектацію електромобіля. Якщо автовиробники будуть не лише пропонувати зарядки, але й покривати витрати на їх встановлення, це суттєво збільшить продажі EV

Автовиробники знайшли спосіб продати більше електромобілів! — photo 2

Чому домашня зарядка – це ключ до популяризації електромобілів?

За даними Escalent, 71% потенційних покупців готові розглянути купівлю електромобіля, якщо автовиробник візьме на себе всі питання, пов’язані з установкою зарядного пристрою. Дослідження включало опитування понад 1300 людей у США, серед яких були власники EV, покупці, які лише планують перехід на електротягу, а також скептики, що сумніваються в доцільності такого кроку

До речі, обрати сучасну домашню зарядну станцію Ви можете в нашому каталозі – тисніть на посилання!

Справа в тому, що власники електрокарів у 80% випадків заряджають їх саме вдома, а не на публічних станціях. Проблеми з громадськими зарядними станціями, такі як довгі черги, нестабільна швидкість зарядки та збої в підключенні, тільки підсилюють потребу в якісній домашній інфраструктурі. Пропонуючи покупцям готове рішення для зарядки, автовиробники можуть значно зменшити їхні побоювання

Автовиробники знайшли спосіб продати більше електромобілів! — photo 3

Чи готові автовиробники взяти на себе цю ініціативу?

Раніше більшість компаній намагалися залишити розвиток зарядної інфраструктури на плечах зовнішніх гравців ринку – як це було у випадку зі створенням мережі АЗС. Але практика показала, що темпи впровадження зарядної мережі не відповідають швидкості зростання ринку електрокарів. Тому сьогодні багато автовиробників починають змінювати свою стратегію. Наприклад:

  • Ford пропонує безкоштовні домашні зарядні станції для власників Mustang Mach-E та F-150 Lightning;
  • Hyundai надає зарядки для Ioniq 5 та Ioniq 5 N, а також покриває частину витрат на їх встановлення;
  • Honda та Acura пропонують або домашні зарядки, або кредити на швидку зарядку в мережах громадських станцій
Автовиробники знайшли спосіб продати більше електромобілів! — photo 4

Ця тенденція може стати стандартом у галузі, оскільки автовиробники все більше усвідомлюють, що простота встановлення домашньої зарядної станції може стати вирішальним фактором при виборі електромобіля

Автомобільні компанії повинні не лише розказувати покупцям про переваги зарядки вдома, але й активно брати участь у її впровадженні. Адже навіть у 2024 році багато майбутніх власників електромобілів не до кінця розуміють, як і коли слід використовувати стандартну Level 1 або швидшу Level 2 зарядку

Автовиробники знайшли спосіб продати більше електромобілів! — photo 5

Чи зміниться ситуація?

На думку експертів, найближчим часом все більше компаній будуть слідувати прикладу Hyundai, Ford та Honda, включаючи домашню зарядну інфраструктуру в пропозиції для покупців EV. Це не лише збільшить продажі електромобілів, а й зробить їхню експлуатацію зручнішою та доступнішою для широкого загалу. Виграють усі: і споживачі, і самі автовиробники

Автовиробники знайшли спосіб продати більше електромобілів! — photo 6
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK