Нове дослідження доводить, що батареї Telsa Model 3 та Y значно погіршаться ще до закінчення гарантії
У новому звіті стверджується, що багато електромобілів Tesla Model 3 і Model Y вже через три роки забезпечують лише 64% від початкового діапазону, за данними EPA (Environmental Protection Agency – Агентство з охорони навколишнього середовища) через деградацію акумуляторів. В рамках дослідження йдеться про 1,6 мільйона спостережень за 14 000 Tesla, яке показало помітне скорочення доступного запасу ходу до трирічного терміну. Його проводила компанія Recurrent, яка відстежувала стан акумуляторів

Recurrent зазначає, що батареї деградують за S-подібною кривою, коли продуктивність повільно падає лише протягом перших кількох місяців, а потім лінійно знижується протягом наступних двох-трьох років, перш ніж вирівнятися на субоптимальному рівні. Потім вони будуть підтримувати цей рівень протягом декількох років, перш ніж повністю впадуть
Важливо зазначити, що навіть коли Model Y була новою, її запас ходу відповідав лише 72% від офіційного діапазону EPA, а Model 3 – 70%. Тобто насправді падіння запасу ходу до 64% виглядає не таким вже й драматичним, враховуючи що з самого початку новенька Tesla не відповідала заявленому запасу ходу

Цікаво, що акумулятори в обох моделях ненадовго покращили свої характеристики близько 18-місячної позначки, а потім продовжили падати з тією ж швидкістю, що й раніше. Хороша новина для водіїв Tesla полягає в тому, що і на Model 3, і на Model Y поширюється тривала гарантія, яка гарантує, що батареї будуть працювати на 70 відсотків від свого початкового рівня протягом восьми років або 100 000 миль (161 000 км). Деякі конкуренти пропонують ще більший захист: їхні гарантії поширюються на 10 років і такий самий пробіг
Незважаючи на погіршення стану батарей електромобілів (що стосується всіх електромобілів, а не лише Tesla), Recurrent стверджує, що лише 2,5% електромобілів були замінені, а для автомобілів, побудованих з 2016 року, ця складає менш ніж 1%. Але враховуючи, що вартість заміни батареї може перевищувати вартість усього електромобіля, не важко зрозуміти, чому водії миряться зі зменшенням запасу ходу
Читати далі
Схожі записиУ німецькому місті Вольфсбург випробовують електромобіль Gen.Urban, який вже самостійно їздить звичайними міськими вулицями поруч з іншими учасниками руху. Машина не має керма і педалей, тому пасажири перебувають у салоні без можливості керувати авто традиційним способом Проєкт Gen.Urban створили для розуміння того, як люди почуваються під час поїздки в автономному транспорті Інженери Volkswagen аналізують поведінку […]
15 Грудня 2025
Європейський Союз готується відмовитися від плану повністю заборонити продаж нових автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння з 2035 року. Про це наприкінці тижня заявив один із керівників Європарламенту. Офіційне рішення очікують до кінця року, і воно фактично ставить крапку в довгій і напруженій дискусії. Європа стояла перед вибором: або посилювати екологічні вимоги за прикладом Китаю, або […]
15 Грудня 2025
Завдяки AI складні й довгі процеси спрощуються, а час розробки помітно скорочується. Щоб перевірити можливості нової технології на практиці, один професійний дизайнер поставив собі амбітне завдання — за один день створити повноцінний концепт-кар, починаючи з кількох ескізів від руки та завершуючи фотореалістичними зображеннями, згенерованими виключно за допомогою ШІ Автором експерименту став Антонен Коен, французький автомобільний […]
14 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі