Протягом багатьох років BMW використовував певну номенклатуру для класифікації своїх моделей. Перша цифра вказувала на ринковий сегмент, дві наступні цифри говорили про об’єм двигуна в літрах, а потім «віртуальний об’єм», по суті, вказуючи на ієрархію потужності в межах модельного ряду. Літера в кінці позначала технологію двигуна
Бензинові автомобілі з системою впорскування мали літеру «i», тоді як дизельні двигуни позначалися літерою «d». Літера «e» означала «eta», що означає енергоефективність, і зараз застосовується до гібридів. Однак бренд змінює філософію, зміщуючи акцент на електромобілі, де літера «i» тепер використовується перед серією моделей
Відмова від використання літери «i» на бензинових автомобілях почалася з появою BMW i3. Хоча він був оснащений бензиновим двигуном в якості розширювача діапазону (генератора), зміна була очевидною – «i» тепер розташовувалася на передньому плані. Сьогодні нова концепція простежується в усіх електромобілях BMW, таких як i4, i5, i7 та iX. Тепер німецький автовиробник підтвердив, що й в майбутньому відмовиться від використання літери «i» на автомобілях з ДВЗ
Нововведення повинно зменшити плутанину між такими автомобілями, як BMW i5, який є повністю електричним, і бензиновим BMW 540i. Зміни вступлять в силу вже цього року, коли BMW планує оновити 1-Series, 2-Series та X3
Читати далі
Схожі записиToyota отримала $20 мільйонів на реалізацію проєкту свого мініатюрного електромобіля FT-Me із сонячним дахом Завдяки фінансуванню від уряду Великої Британії компанія наблизилася до втілення своєї ідеї в реальність. Незважаючи на довжину лише 2,5 метра, FT-Me має стати зручним, стильним і доступним рішенням для щоденного пересування містом. Toyota називає його «новаторською концепцією», яка поєднує преміальний дизайн […]
17 Жовтня 2025
Kia стає піонером серед автовиробників, які публічно тестують технологію «паспорта акумулятора» — систему, що відстежує стан батареї на рівні окремих елементів. Ця ініціатива має підготувати компанію до нових європейських норм, забезпечивши максимальну прозорість і довіру між брендом і клієнтами. Під час наукового експерименту інженери Kia використали електромобіль EV3 з вбудованими моніторами клітин, аби дослідити, як […]
17 Жовтня 2025
Інженери компанії Munro & Associates нещодавно розібрали два електродвигуни — від Tesla Cybertruck і Chevrolet Equinox. Порівняння показало разючу різницю у філософії їхнього проєктування. General Motors обрала простоту, тоді як Tesla зробила ставку на точність і технологічну складність На перший погляд охолодження двигуна здається елементарним: достатньо прокачати охолоджувальну рідину через кілька трубок, і температура залишатиметься […]
17 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі