BMW критикує заборону на двигуни внутрішнього згоряння в Європі з 2035 року

17.10.2024
BMW критикує заборону на двигуни внутрішнього згоряння в Європі з 2035 року — photo 20625

Генеральний директор BMW, Олівер Ципсе, закликає Європейський Союз переглянути заборону на нові автомобілі з бензиновими та дизельними двигунами з 2035 року. Він вважає, що ця заборона є нереалістичною та може збільшити залежність від китайських батарей. Ципсе пропонує більш збалансований підхід до екологічних цілей, який би враховував технологічні можливості Європи та сприяв інноваціям у різних сферах

Альтернативні технології та роль Китаю

BMW робить ставку на більш різноманітну стратегію у майбутньому, вкладаючи кошти не лише в електромобілі на батарейному живленні (BEV), але й у альтернативні технології, такі як водневі паливні елементи та е-палива. Ципсе стверджує, що це дозволить Європі зменшити залежність від імпорту китайських батарей, що стає все більш актуальним питанням для європейських виробників автомобілів

BMW критикує заборону на двигуни внутрішнього згоряння в Європі з 2035 року — photo 2

На Паризькому автосалоні 2024 року Ципсе підкреслив необхідність зміни регуляторних норм, які б не покладалися лише на електромобілі. Він зазначив, що перегляд цілей щодо повного переходу на BEV до 2035 року дозволить Європі зберегти незалежність у технологіях та зменшити вплив Китаю на автомобільну галузь

Нереалістичні цілі та ризики для економіки

За словами Ципсе, цілі Європейського Союзу щодо повного переходу на електромобілі стають все менш реалістичними. Він також зазначив, що нинішні субсидії на електромобілі є економічно нестійкими. Ця заява викликала резонанс у Європі, оскільки багато виробників вже висловлювали подібні занепокоєння. Наприклад, фінансовий директор Porsche Люц Мешке раніше теж припускав, що заборона на двигуни внутрішнього згоряння може бути відкладена

Крім того, BMW також виступає проти запропонованих ЄС тарифів на електромобілі китайського виробництва, стверджуючи, що це може мати несподівані економічні наслідки, включаючи ризики для європейського ринку

BMW критикує заборону на двигуни внутрішнього згоряння в Європі з 2035 року — photo 3

Можливість перегляду тарифних планів ЄС

Деякі країни Європейського Союзу, включаючи Німеччину та Італію, вже висловили сумніви щодо повної підтримки заборони на двигуни внутрішнього згоряння, а Європейська Комісія додала винятки для автомобілів, що працюють на CO2-нейтральних паливах. Заплановано перегляд цих планів у 2026 році, що дозволить учасникам ринку повернутися до обговорення регуляторних змін

Олівер Ципсе вже не вперше виступає з критикою заборони на ДВЗ. Три роки тому він заявив, що BMW буде готова до будь-яких заборон на двигуни внутрішнього згоряння, але тоді ж зазначив, що повна заборона може бути не найкращим рішенням для майбутнього автомобільної індустрії

контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK