BMW і DeepDrive об’єднали зусилля для тестування «революційного» нового електродвигуна з технологією подвійного ротора. Інженери кажуть, що він дозволить потужним електромобілям стати більш ефективними
Компанії не стали вдаватися в подробиці, але заявили, що вже проводяться дорожні випробування після успішного пілотного проекту, який показав багатообіцяючі результати. В рамках цього проекту «різні версії нового приводу будуть встановлюватися на моделі BMW Group»
Електродвигуни DeepDrive фактично об’єднують два мотори в єдине ціле
Хоча автовиробник не оприлюднив технічних характеристик, він заявив, що DeepDrive ефективно «об’єднує два електродвигуни в єдиний блок, створюючи надзвичайно компактний привід, який є більш енергоефективним і має високу щільність крутного моменту». Далі вони пояснили, що у звичайному електродвигуні статор приводить у рух внутрішній або зовнішній ротор, тоді як статор DeepDrive приводить у рух обидва ротори одночасно
Серед переваг – нижчі виробничі витрати та менша маса
BMW також зазначає, що «компактний дизайн і невелика маса пристрою дозволяють використовувати його в системі повного приводу, в якій кожна маточина колеса має власний електродвигун. Технологія також може бути використана в традиційній, централізованій системі приводу, де центральний моторний блок приводить автомобіль в рух»
BMW вже тестує революційне рішення на своїх електричних прототипах
Конкретні деталі невідомі, але BMW не приховує своїх амбіцій, заявляючи, що «колісні електродвигуни займатимуть менше місця і будуть більш енергоефективними, легшими і дешевшими, що робить їх привабливим варіантом для широкого спектру моделей і потенційно дуже масштабованими». Це звучить досить цікаво, але тільки час покаже, чи справдяться очікування компанії
Тим не менш, на початку цього місяця фотографи-шпигуни сфотографували купе Neue Klasse, який може стати новим електричним спортивним автомобілем для міста. Ходять чутки, що саме на цьому прототипі будуть встановлені двигуни DeepDrive. І це виглядає правдоподібно, оскільки помітно, що у прототипу відсутні гальмівні супорти, натомість проглядаються сріблясті двигуни на маточинах коліс
Читати далі
Схожі записиНове дослідження дало заспокійливу відповідь для тих, хто переживає через можливе випромінювання в електромобілях. Жодних прихованих ризиків не виявили навіть під час поїздок і заряджання Фахівці німецького автоклубу ADAC виміряли рівні електромагнітних полів в одинадцяти електромобілях, а також у кількох гібридах і одному авто з бензиновим двигуном Інженери розмістили у спеціальному манекені десять датчиків і […]
1 Грудня 2025
Суперечка в Санта-Моніці показує, наскільки складно автономним таксі працювати поруч із житловими кварталами без постійних конфліктів із місцевими мешканцями У районі перехрестя Бродвея і 14-ї вулиці люди вже кілька місяців скаржаться на безсонні ночі Дві зарядні бази Waymo приймають десятки роботаксі після зміни, тож сусіди постійно чують сигнали заднього ходу, гул зарядного обладнання, шум прибирання, […]
1 Грудня 2025
Вона здатна поповнювати запас енергії електромобіля за кілька хвилин Китайський виробник активно розширює мережу й уже наймає фахівців для запуску нової інфраструктури на європейських ринках У Пекіні цього року вдалося побачити, як один з нових електромобілів BYD набирає понад половину заряду менш ніж за п’ять хвилин. Такий темп можливий завдяки системі Flash Charging, яка наближає […]
1 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі