BMW і DeepDrive об’єднали зусилля для тестування «революційного» нового електродвигуна з технологією подвійного ротора. Інженери кажуть, що він дозволить потужним електромобілям стати більш ефективними
Компанії не стали вдаватися в подробиці, але заявили, що вже проводяться дорожні випробування після успішного пілотного проекту, який показав багатообіцяючі результати. В рамках цього проекту «різні версії нового приводу будуть встановлюватися на моделі BMW Group»
Електродвигуни DeepDrive фактично об’єднують два мотори в єдине ціле
Хоча автовиробник не оприлюднив технічних характеристик, він заявив, що DeepDrive ефективно «об’єднує два електродвигуни в єдиний блок, створюючи надзвичайно компактний привід, який є більш енергоефективним і має високу щільність крутного моменту». Далі вони пояснили, що у звичайному електродвигуні статор приводить у рух внутрішній або зовнішній ротор, тоді як статор DeepDrive приводить у рух обидва ротори одночасно
Серед переваг – нижчі виробничі витрати та менша маса
BMW також зазначає, що «компактний дизайн і невелика маса пристрою дозволяють використовувати його в системі повного приводу, в якій кожна маточина колеса має власний електродвигун. Технологія також може бути використана в традиційній, централізованій системі приводу, де центральний моторний блок приводить автомобіль в рух»
BMW вже тестує революційне рішення на своїх електричних прототипах
Конкретні деталі невідомі, але BMW не приховує своїх амбіцій, заявляючи, що «колісні електродвигуни займатимуть менше місця і будуть більш енергоефективними, легшими і дешевшими, що робить їх привабливим варіантом для широкого спектру моделей і потенційно дуже масштабованими». Це звучить досить цікаво, але тільки час покаже, чи справдяться очікування компанії
Тим не менш, на початку цього місяця фотографи-шпигуни сфотографували купе Neue Klasse, який може стати новим електричним спортивним автомобілем для міста. Ходять чутки, що саме на цьому прототипі будуть встановлені двигуни DeepDrive. І це виглядає правдоподібно, оскільки помітно, що у прототипу відсутні гальмівні супорти, натомість проглядаються сріблясті двигуни на маточинах коліс
Читати далі
Схожі записиНа стенді Subaru на Japan Mobility Show відбудуться світові прем’єри двох концептів під брендом STI На автошоу японський автовиробник розділить свій стенд на дві частини – Performance та Adventure – під головною темою «Керування відмінностями Subaru» (“Driving the Subaru Difference”). Найяскравішими експонатами стануть два концепти Subaru Performance-E та Performance-B під брендом STI – один із […]
15 Жовтня 2025
Іспанська компанія Stark VARG SM представила повністю електричний супербайк, який поєднує гоночну продуктивність із щоденною зручністю VARG SM має оновлену геометрію, посилену підвіску та вражаючу потужність — до 80 кінських сил. При масі лише 124,5 кг цей мотоцикл має найкраще співвідношення потужності до ваги серед усіх серійних супермотоциклів. І, що ще цікавіше, його крутний момент […]
15 Жовтня 2025
Toyota поступово надолужує відставання у цифровій трансформації. Повільний перехід компанії до повноцінних електромобілів призвів до того, що вона певний час відставала і в технологічній гонці програмного забезпечення. Тепер гібридний RAV4 GR 2026 року має стати тим автомобілем, який змінить ситуацію. Він не лише проїжджає до 50 миль (80 км) на електротязі, а й демонструє нову […]
15 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі