BMW тестує революційні електродвигуни
BMW і DeepDrive об’єднали зусилля для тестування «революційного» нового електродвигуна з технологією подвійного ротора. Інженери кажуть, що він дозволить потужним електромобілям стати більш ефективними
Компанії не стали вдаватися в подробиці, але заявили, що вже проводяться дорожні випробування після успішного пілотного проекту, який показав багатообіцяючі результати. В рамках цього проекту «різні версії нового приводу будуть встановлюватися на моделі BMW Group»
Електродвигуни DeepDrive фактично об’єднують два мотори в єдине ціле
Хоча автовиробник не оприлюднив технічних характеристик, він заявив, що DeepDrive ефективно «об’єднує два електродвигуни в єдиний блок, створюючи надзвичайно компактний привід, який є більш енергоефективним і має високу щільність крутного моменту». Далі вони пояснили, що у звичайному електродвигуні статор приводить у рух внутрішній або зовнішній ротор, тоді як статор DeepDrive приводить у рух обидва ротори одночасно
Серед переваг – нижчі виробничі витрати та менша маса
BMW також зазначає, що «компактний дизайн і невелика маса пристрою дозволяють використовувати його в системі повного приводу, в якій кожна маточина колеса має власний електродвигун. Технологія також може бути використана в традиційній, централізованій системі приводу, де центральний моторний блок приводить автомобіль в рух»
BMW вже тестує революційне рішення на своїх електричних прототипах
Конкретні деталі невідомі, але BMW не приховує своїх амбіцій, заявляючи, що «колісні електродвигуни займатимуть менше місця і будуть більш енергоефективними, легшими і дешевшими, що робить їх привабливим варіантом для широкого спектру моделей і потенційно дуже масштабованими». Це звучить досить цікаво, але тільки час покаже, чи справдяться очікування компанії
Тим не менш, на початку цього місяця фотографи-шпигуни сфотографували купе Neue Klasse, який може стати новим електричним спортивним автомобілем для міста. Ходять чутки, що саме на цьому прототипі будуть встановлені двигуни DeepDrive. І це виглядає правдоподібно, оскільки помітно, що у прототипу відсутні гальмівні супорти, натомість проглядаються сріблясті двигуни на маточинах коліс