BMW і DeepDrive об’єднали зусилля для тестування «революційного» нового електродвигуна з технологією подвійного ротора. Інженери кажуть, що він дозволить потужним електромобілям стати більш ефективними
Компанії не стали вдаватися в подробиці, але заявили, що вже проводяться дорожні випробування після успішного пілотного проекту, який показав багатообіцяючі результати. В рамках цього проекту «різні версії нового приводу будуть встановлюватися на моделі BMW Group»
Електродвигуни DeepDrive фактично об’єднують два мотори в єдине ціле
Хоча автовиробник не оприлюднив технічних характеристик, він заявив, що DeepDrive ефективно «об’єднує два електродвигуни в єдиний блок, створюючи надзвичайно компактний привід, який є більш енергоефективним і має високу щільність крутного моменту». Далі вони пояснили, що у звичайному електродвигуні статор приводить у рух внутрішній або зовнішній ротор, тоді як статор DeepDrive приводить у рух обидва ротори одночасно
Серед переваг – нижчі виробничі витрати та менша маса
BMW також зазначає, що «компактний дизайн і невелика маса пристрою дозволяють використовувати його в системі повного приводу, в якій кожна маточина колеса має власний електродвигун. Технологія також може бути використана в традиційній, централізованій системі приводу, де центральний моторний блок приводить автомобіль в рух»
BMW вже тестує революційне рішення на своїх електричних прототипах
Конкретні деталі невідомі, але BMW не приховує своїх амбіцій, заявляючи, що «колісні електродвигуни займатимуть менше місця і будуть більш енергоефективними, легшими і дешевшими, що робить їх привабливим варіантом для широкого спектру моделей і потенційно дуже масштабованими». Це звучить досить цікаво, але тільки час покаже, чи справдяться очікування компанії
Тим не менш, на початку цього місяця фотографи-шпигуни сфотографували купе Neue Klasse, який може стати новим електричним спортивним автомобілем для міста. Ходять чутки, що саме на цьому прототипі будуть встановлені двигуни DeepDrive. І це виглядає правдоподібно, оскільки помітно, що у прототипу відсутні гальмівні супорти, натомість проглядаються сріблясті двигуни на маточинах коліс
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі