Німецький автогігант BMW знову змушений відкликати свої електромобілі через технічні проблеми з високовольтними батареями. Цього разу мова йде про 136 електрокарів, які були зібрані з порушенням технології стискання акумуляторних елементів у батарейному модулі. Незважаючи на невеликий обсяг партії, інженери компанії вважають, що потенційна небезпека стосується абсолютно кожного з цих авто
В основі проблеми — так звані батарейні модулі, тобто блоки, які складаються з окремих акумуляторних осередків
Щоб об’єднати ці осередки у єдину конструкцію, їх стискають у спеціальній рамці. Проте у деяких випадках тиск при стисканні був надто сильним — вищим за передбачені технічні норми. Це може призвести до поступового руйнування каркаса модуля внаслідок багаторазових циклів зарядки та розрядки
Що може статися у найгіршому випадку?
Якщо каркас модуля ослабне або деформується, система високої напруги може повністю вимкнутися. А це означає раптову втрату ходу, тобто електромобіль може просто зупинитися на ходу, створивши потенційну аварійну ситуацію. До того ж, у разі серйозного пошкодження батареї зростає ймовірність загоряння
Серед відкликаних моделей — BMW iX 2022–2025 років випуску, зібрані в період із 3 листопада 2021 року по 14 лютого 2024 року, BMW i7 2023–2024 років, виготовлені з 12 червня по 19 липня 2023 року, а також BMW i4 2022–2023 років, вироблені з 2 червня 2022 року по 11 травня 2023 року
Цікаво, що реальна небезпека може виникнути не одразу
За внутрішнім аналізом BMW, конструктивне пошкодження батарей у цих авто найімовірніше проявиться лише ближче до кінця 2026 року. Проте компанія вирішила діяти на випередження і вже розпочала процедуру відкликання
Власники отримають офіційні листи з повідомленням про необхідність перевірки авто 5 вересня. Усі дилери BMW вже отримали інструкції щодо заміни потенційно дефектних модулів батарей у відповідних моделях
Це вже друге відкликання електрокарів BMW за останній місяць — нещодавно компанія також виявила програмну помилку, яка могла спричинити раптове вимкнення високовольтної системи. Наразі ж ідеться не про ймовірну несправність, а про майже стовідсоткову — компанія впевнена, що всі 136 авто мають потенційно проблемні компоненти
Читати далі
Схожі записиSkoda показала перші образи Vision O — концепту майбутньої електричної Octavia. Вперше за десятиліття бестселер чехів змінює платформу, стиль і саму ідеологію. Але залишає головне — простір, функціональність і доступність Компанія Skoda впевнено рухається в еру електрифікації Після успіху кросоверів Enyaq та Elroq, а також анонсу компактнішого Epiq, чехи звертають увагу на свій головний козир […]
1 Серпня 2025Після років експериментів з кросоверами Subaru знову звертає погляд на спорткари. Але цього разу — без характерного реву «боксерного» двигуна. У компанії замислилися над повністю електричною версією легендарного BRZ — купе, яке встигло стати улюбленцем ентузіастів Оригінальний Subaru BRZ з’явився ще у 2011 році Легке купе з заднім приводом і атмосферним бензиновим двигуном швидко завоювало […]
1 Серпня 2025Новий електричний флагманський Li Auto i8 (не плутати з гібридним суперкаром BMW i8) — це шестимісний SUV, який поєднує аеродинаміку спорткара, салон рівня бізнес-класу й витрату енергії на рівні компактного седана. І все це — за ціну меншу, ніж середньостатистична Tesla Li Auto i8 за габаритами більший за Tesla Model X, а за аеродинамікою кращий […]
1 Серпня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі