Німецький автогігант BMW знову змушений відкликати свої електромобілі через технічні проблеми з високовольтними батареями. Цього разу мова йде про 136 електрокарів, які були зібрані з порушенням технології стискання акумуляторних елементів у батарейному модулі. Незважаючи на невеликий обсяг партії, інженери компанії вважають, що потенційна небезпека стосується абсолютно кожного з цих авто
В основі проблеми — так звані батарейні модулі, тобто блоки, які складаються з окремих акумуляторних осередків
Щоб об’єднати ці осередки у єдину конструкцію, їх стискають у спеціальній рамці. Проте у деяких випадках тиск при стисканні був надто сильним — вищим за передбачені технічні норми. Це може призвести до поступового руйнування каркаса модуля внаслідок багаторазових циклів зарядки та розрядки

Що може статися у найгіршому випадку?
Якщо каркас модуля ослабне або деформується, система високої напруги може повністю вимкнутися. А це означає раптову втрату ходу, тобто електромобіль може просто зупинитися на ходу, створивши потенційну аварійну ситуацію. До того ж, у разі серйозного пошкодження батареї зростає ймовірність загоряння
Серед відкликаних моделей — BMW iX 2022–2025 років випуску, зібрані в період із 3 листопада 2021 року по 14 лютого 2024 року, BMW i7 2023–2024 років, виготовлені з 12 червня по 19 липня 2023 року, а також BMW i4 2022–2023 років, вироблені з 2 червня 2022 року по 11 травня 2023 року

Цікаво, що реальна небезпека може виникнути не одразу
За внутрішнім аналізом BMW, конструктивне пошкодження батарей у цих авто найімовірніше проявиться лише ближче до кінця 2026 року. Проте компанія вирішила діяти на випередження і вже розпочала процедуру відкликання
Власники отримають офіційні листи з повідомленням про необхідність перевірки авто 5 вересня. Усі дилери BMW вже отримали інструкції щодо заміни потенційно дефектних модулів батарей у відповідних моделях
Це вже друге відкликання електрокарів BMW за останній місяць — нещодавно компанія також виявила програмну помилку, яка могла спричинити раптове вимкнення високовольтної системи. Наразі ж ідеться не про ймовірну несправність, а про майже стовідсоткову — компанія впевнена, що всі 136 авто мають потенційно проблемні компоненти
Читати далі
Схожі записиСучасний кросовер Tesla Model X зовні майже не відрізняється від того, який уперше показали десять років тому, хоча під знайомими лініями ховається зовсім інша машина. Салон став охайнішим, керованість — гострішою, а версія Plaid здатна присоромити суперкар своїм розгоном. Найцікавіше в тому, що новий Model X помітно легший за перше покоління, навіть якщо обидві версії […]
21 Листопада 2025
Індія, найнаселеніша країна світу, може піти на сміливий крок і заборонити продаж преміальних авто з бензиновими та дизельними двигунами. Нова пропозиція Верховного суду здатна різко прискорити електромобільний перехід, бо вона б’є не по масовому ринку, а по дорогих моделях, які купує заможна аудиторія Судді закликали уряд розглянути поетапне припинення продажу преміальних авто з ДВЗ На […]
21 Листопада 2025
DAF представила нове покоління електричних вантажівок XD і XF Electric, які відзначили найвищою нагородою «International Truck of the Year 2026» Президент DAF Trucks Гаральд Зайдель прийняв цю премію під час урочистої церемонії на виставці Solutrans у французькому Ліоні. Третя перемога за п’ять років підкреслила стабільну перевагу голландського виробника, адже моделі XF/XG/XG+ і XD уже ставали […]
21 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі