Німецький автогігант BMW знову змушений відкликати свої електромобілі через технічні проблеми з високовольтними батареями. Цього разу мова йде про 136 електрокарів, які були зібрані з порушенням технології стискання акумуляторних елементів у батарейному модулі. Незважаючи на невеликий обсяг партії, інженери компанії вважають, що потенційна небезпека стосується абсолютно кожного з цих авто
В основі проблеми — так звані батарейні модулі, тобто блоки, які складаються з окремих акумуляторних осередків
Щоб об’єднати ці осередки у єдину конструкцію, їх стискають у спеціальній рамці. Проте у деяких випадках тиск при стисканні був надто сильним — вищим за передбачені технічні норми. Це може призвести до поступового руйнування каркаса модуля внаслідок багаторазових циклів зарядки та розрядки

Що може статися у найгіршому випадку?
Якщо каркас модуля ослабне або деформується, система високої напруги може повністю вимкнутися. А це означає раптову втрату ходу, тобто електромобіль може просто зупинитися на ходу, створивши потенційну аварійну ситуацію. До того ж, у разі серйозного пошкодження батареї зростає ймовірність загоряння
Серед відкликаних моделей — BMW iX 2022–2025 років випуску, зібрані в період із 3 листопада 2021 року по 14 лютого 2024 року, BMW i7 2023–2024 років, виготовлені з 12 червня по 19 липня 2023 року, а також BMW i4 2022–2023 років, вироблені з 2 червня 2022 року по 11 травня 2023 року

Цікаво, що реальна небезпека може виникнути не одразу
За внутрішнім аналізом BMW, конструктивне пошкодження батарей у цих авто найімовірніше проявиться лише ближче до кінця 2026 року. Проте компанія вирішила діяти на випередження і вже розпочала процедуру відкликання
Власники отримають офіційні листи з повідомленням про необхідність перевірки авто 5 вересня. Усі дилери BMW вже отримали інструкції щодо заміни потенційно дефектних модулів батарей у відповідних моделях
Це вже друге відкликання електрокарів BMW за останній місяць — нещодавно компанія також виявила програмну помилку, яка могла спричинити раптове вимкнення високовольтної системи. Наразі ж ідеться не про ймовірну несправність, а про майже стовідсоткову — компанія впевнена, що всі 136 авто мають потенційно проблемні компоненти
Читати далі
Схожі записиШість популярних електричних кросоверів вийшли на старт, щоб з’ясувати, хто з них зможе подолати найбільшу відстань, розрядивши акумулятор буквально до останнього електрона. Результати цього експерименту стали несподіванкою навіть для фахівців Видання Carwow організувало унікальний і водночас ризикований тест, що мав на меті перевірити електромобілі у реальних екстремальних умовах — водій не зупинявся, навіть коли індикатор […]
5 Жовтня 2025
Якщо Ви вважали, що Tesla вже досягла межі ексцентричності зі своїм Cybertruck, доведеться переглянути цю думку. Компанія подала новий патент — на гігантську повітряну кулю, покликану… збільшити запас ходу електропікапа Ідея здається дивною, навіть трохи комічною, але водночас — надзвичайно кмітливою Tesla пропонує спосіб вирішити одну з найболючіших проблем великих електричних пікапів — різке зменшення […]
5 Жовтня 2025
Nissan готується до запуску оновленого Leaf, але його попередника відкликали. Програма заходів стосується 19 077 електромобілів 2021 та 2022 модельних років За даними Національної адміністрації безпеки дорожнього руху США (NHTSA), літій-іонний акумулятор може перегріватися під час використання швидкої зарядки постійним струмом Чому це відбувається? За інформацією NHTSA, акумуляторні блоки Leaf мають «надмірні літієві відкладення» в […]
5 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі