29 грудня на першому Китайському фестивалі інновацій та технологій, організованому Центральним телебаченням Китаю, засновник і голова правління компанії BYD Ван Чуаньфу повідомив, що в компанії працює майже 1 мільйон співробітників, 11 великих науково-дослідних інститутів і 110 тисяч інженерів, що робить її автовиробником з найбільшою кількістю науково-дослідницького персоналу в світі. Кожен робочий день BYD подає в середньому 32 заявки на патенти!
З 2011 року кількість інженерів BYD зросла з понад 20 тисяч до майже 110 тисяч. У 2021 році BYD додала понад 60 тисяч співробітників, довівши загальну кількість до більш ніж 280 тисяч. У 2022 році кількість працівників подвоїлася до 570 тисяч. У 2024 році в BYD працює майже мільйон співробітників. Найбільше зросла кількість працівників на виробництві та в науково-дослідних підрозділах. Станом на третій квартал 2024 року сукупні інвестиції BYD в НДДКР перевищили $21,9 млрд
Водночас варто зазначити, що за останні два-три роки BYD прийняла на роботу понад 50 тисяч випускників коледжів, з яких майже 70% цього року мають ступінь магістра та доктора наук, а майже 80% – науково-дослідний персонал. За словами Вана, більшість вищого керівництва та технічних керівників BYD приєдналися до компанії як свіжі випускники, в тому числі Хе Чжиці, нинішній операційний директор бізнес-групи пасажирських автомобілів BYD, і Ян Дуншенг, старший віце-президент

За перші 11 місяців 2024 року продажі нових енергетичних автомобілів (електромобілів і гібридів) BYD досягли 3,7573 млн одиниць, що на 40,02% більше, ніж за аналогічний період минулого року. Крім того, загальна потужність акумуляторних батарей BYD в листопаді досягла 16,87 ГВт-год, в результаті чого сукупна встановлена потужність акумуляторних батарей в 2024 році склала 117,54 ГВт-год
Станом на 30 грудня BYD заздалегідь оголосила, що її річні продажі в 2024 році складуть 4,27 мільйона автомобілів, що значно перевищує початкову мету в 3,6 мільйона автомобілів
Читати далі
Схожі записиVolkswagen тимчасово зупинив випуск електричного мікробуса ID. Buzz та Multivan на своєму заводі у Ганновері. Хоча офіційно компанія посилається на потребу «гнучко адаптувати виробничі процеси до ринкових умов», справжня причина, ймовірно, криється в нижчих за очікувані показниках продажів Коли ID. Buzz лише з’явився, його називали символом нового етапу для Volkswagen Електробус відсилав до легендарного Microbus, […]
24 Жовтня 2025
Американський автогігант General Motors офіційно припинив випуск електричних фургонів BrightDrop, які виготовлялися на заводі CAMI Assembly у місті Інгерсолл, провінція Онтаріо. Компанія визнала, що ринок комерційних електровантажівок розвивається набагато повільніше, ніж очікувалося, а попит виявився мізерним Виробництво BrightDrop стартувало наприкінці 2022 року, однак проект із самого початку зіткнувся з труднощами GM створила новий бренд BrightDrop, […]
23 Жовтня 2025
Китайський автовиробник Chery Automobile заявив про створення нового покоління твердотільних акумуляторів, які здатні більш ніж удвічі збільшити запас ходу електромобілів і залишаються безпечними навіть у найекстремальніших умовах Chery нині входить до четвірки найбільших виробників автомобілів у Китаї та є найбільшим експортером машин із країни, випереджаючи навіть BYD у першій половині 2025 року. Компанія випускає електромобілі, […]
23 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі