Твердотільні акумулятори залишаються однією з найбільш очікуваних інновацій у сфері електромобілів, і хоча їхнє комерційне впровадження триває довше, ніж очікувалося, провідні виробники прискорюють розробку цієї технології. Серед лідерів — BYD, яка планує розпочати випуск своїх твердотільних батарей у 2027 році, а масове застосування очікується з 2030-го
На Китайському саміті з інновацій та розвитку твердотільних акумуляторів головний технічний директор BYD Lithium Battery, Сунь Хуайцзюнь, заявив, що нові батареї будуть використовувати сульфідні електроліти. Точні показники енергоємності поки не розкриваються, проте у 2023 році компанія вже розпочала пілотне виробництво елементів на 20 А-год та 60 А-год
Першими нові акумулятори отримають електромобілі середнього та преміального сегментів BYD. Зі зниженням собівартості технології компанія розглядає можливість масового виробництва для бюджетних моделей у період 2030-2032 років. В перспективі BYD очікує, що вартість твердотільних акумуляторів зрівняється із сучасними літій-іонними батареями
Твердотільні акумулятори не замінять інші типи батарей у найближчі 20 років
Незважаючи на перспективи твердотільних технологій, BYD не планує відмовлятися від літій-залізо-фосфатних (LFP) батарей. Головний науковий співробітник компанії, Лян Юбо, заявив, що LFP-акумулятори залишаться ключовим рішенням для доступних електромобілів щонайменше протягом наступних 15-20 років. Це пов’язано з їхньою високою стабільністю, довговічністю та нижчою вартістю виробництва порівняно з новими технологіями
Китайські виробники активно працюють над розвитком твердотільних батарей. Наприклад, Chery у 2023 році представила прототипи твердотільних акумуляторів з енергоємністю 400 Вт-год/кг і має на меті підвищити цей показник до 500 Вт-год/кг. Очікується, що перші моделі Chery з твердотільними акумуляторами вийдуть у 2026 році, а масове виробництво стартує у 2027 році. За попередніми оцінками, такі акумулятори можуть забезпечити запас ходу до 1500 км на одному заряді
Інвестиції глобальних автовиробників у твердотільні батареї
Зацікавленість у розробці твердотільних акумуляторів виявляють не лише китайські компанії, а й провідні світові автовиробники. Зокрема, Toyota та Nissan вже інвестували значні кошти у дослідження цієї технології та планують поступове впровадження твердотільних батарей у свої майбутні електромобілі
Таким чином, BYD та інші автовиробники наближаються до масового використання твердотільних акумуляторів, які можуть стати ключовою технологією у 2030-х роках, забезпечуючи більший запас ходу, вищу безпеку та швидшу зарядку
Читати далі
Схожі записиКомпанія Smart, яка сьогодні відома переважно як виробник електричних SUV для китайського ринку, може повернути на ринок один зі своїх найяскравіших автомобілів — легендарний родстер. Через 20 років після зникнення моделі Smart Roadster, представники бренду заговорили про можливе відродження компактного спортивного авто, яке поєднувало драйв і унікальний стиль Електричний родстер може знову з’явитися у продажу […]
18 Червня 2025Новинка має повністю закритий кузов з ножицеподібними дверима Чотири колеса забезпечують підвищену стабільність у порівнянні з класичними двоколісними транспортними засобами. Завдяки інноваційному механізму нахилу корпус новинка може кренитися до 35 градусів у поворотах, що надає йому унікальної динаміки Ширина транспортного засобу становить лише 790 мм Таким чином, ÆMotion на 300 мм вужчий за вже знятий […]
18 Червня 2025Компанія Honda відкриває новий напрям у сфері мікромобільності, представивши електричний квадроцикл Fastport eQuad Він розроблений для доставок на останній милі у містах Європи та Північної Америки. Незвичний за формою, але практичний та функціональний, eQuad має стати відповіддю на потреби сучасної логістики — швидкі та екологічні перевезення невеликих вантажів у щільному міському середовищі Модель буде представлена […]
18 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі