BYD прискорює розробку твердотільних акумуляторів

18.02.2025
BYD прискорює розробку твердотільних акумуляторів — photo 31244

Твердотільні акумулятори залишаються однією з найбільш очікуваних інновацій у сфері електромобілів, і хоча їхнє комерційне впровадження триває довше, ніж очікувалося, провідні виробники прискорюють розробку цієї технології. Серед лідерів — BYD, яка планує розпочати випуск своїх твердотільних батарей у 2027 році, а масове застосування очікується з 2030-го

На Китайському саміті з інновацій та розвитку твердотільних акумуляторів головний технічний директор BYD Lithium Battery, Сунь Хуайцзюнь, заявив, що нові батареї будуть використовувати сульфідні електроліти. Точні показники енергоємності поки не розкриваються, проте у 2023 році компанія вже розпочала пілотне виробництво елементів на 20 А-год та 60 А-год

Першими нові акумулятори отримають електромобілі середнього та преміального сегментів BYD. Зі зниженням собівартості технології компанія розглядає можливість масового виробництва для бюджетних моделей у період 2030-2032 років. В перспективі BYD очікує, що вартість твердотільних акумуляторів зрівняється із сучасними літій-іонними батареями

BYD прискорює розробку твердотільних акумуляторів — photo 2

Твердотільні акумулятори не замінять інші типи батарей у найближчі 20 років

Незважаючи на перспективи твердотільних технологій, BYD не планує відмовлятися від літій-залізо-фосфатних (LFP) батарей. Головний науковий співробітник компанії, Лян Юбо, заявив, що LFP-акумулятори залишаться ключовим рішенням для доступних електромобілів щонайменше протягом наступних 15-20 років. Це пов’язано з їхньою високою стабільністю, довговічністю та нижчою вартістю виробництва порівняно з новими технологіями

Китайські виробники активно працюють над розвитком твердотільних батарей. Наприклад, Chery у 2023 році представила прототипи твердотільних акумуляторів з енергоємністю 400 Вт-год/кг і має на меті підвищити цей показник до 500 Вт-год/кг. Очікується, що перші моделі Chery з твердотільними акумуляторами вийдуть у 2026 році, а масове виробництво стартує у 2027 році. За попередніми оцінками, такі акумулятори можуть забезпечити запас ходу до 1500 км на одному заряді

Інвестиції глобальних автовиробників у твердотільні батареї

Зацікавленість у розробці твердотільних акумуляторів виявляють не лише китайські компанії, а й провідні світові автовиробники. Зокрема, Toyota та Nissan вже інвестували значні кошти у дослідження цієї технології та планують поступове впровадження твердотільних батарей у свої майбутні електромобілі

Таким чином, BYD та інші автовиробники наближаються до масового використання твердотільних акумуляторів, які можуть стати ключовою технологією у 2030-х роках, забезпечуючи більший запас ходу, вищу безпеку та швидшу зарядку

контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK