Китайський автогігант Chery, один із лідерів національного ринку, веде переговори про придбання двох заводів Volkswagen у Німеччині. Це може стати безпрецедентним кроком, що дозволить китайському виробнику закріпитися прямо в серці європейської автомобільної промисловості
Ні для кого не секрет, китайські автовиробники вже давно придивляються до значної частки європейського ринку. Тепер один із них, схоже, готовий отримати плацдарм прямо в центрі німецького автомобільного ландшафту
Ще в січні з’явилися повідомлення: кілька китайських автовиробників зацікавлені у придбанні або оренді двох заводів Volkswagen – одного в Дрездені, іншого в Оснабрюку. Обидва підприємства планують закрити в рамках заходів VW зі скорочення витрат
Тепер, як стало відомо, Chery, четвертий за величиною автовиробник Китаю, який у 2024 році продав 2 603 916 автомобілів через свої дев’ять брендів та спільні підприємства (включаючи Jaguar Land Rover), близький до завершення угоди про поглинання цих двох заводів. Компанія активно готується до масштабного розширення на європейські ринки
Chery обирає Німеччину для локального виробництва
Компанія підтвердила: вона веде переговори щодо початку виробництва автомобілів у Німеччині. При цьому компанія не розкрила, чи йдеться саме про переговори з Volkswagen. Віцепрезидент Chery International Чарлі Чжан розповів Autonews Europe, остаточне рішення ухвалять після вирішення всіх можливих питань. “Нам потрібно вивчити план здійсненності, адже в Німеччині ситуація дуже, дуже складна”, – сказав Чжан. Він додав, компанія потребує детальної інформації про регуляторні вимоги, профспілки, ланцюги поставок та витрати
Якщо угода про придбання двох німецьких заводів буде досягнута, Chery має намір виробляти на них моделі для свого абсолютно нового бренду Lepas. Його запустили лише кілька тижнів тому, 2 квітня. Під цим брендом продаватимуть модифіковані версії лінійки Tiggo від Chery, будуть доступні на глобальних ринках. Моделі європейського виробництва включатимуть два компактних та один середньорозмірний кросовер з різними силовими установками: двигунами внутрішнього згоряння, плагін-гібридними або повністю електричними
Європейська стратегія Chery: Не тільки Німеччина
В будь-якому разі, Chery вже має досвід виробництва автомобілів у Європі. Це частина стратегії, спрямованої на уникнення значних податків, введені ЄС на імпорт китайських електромобілів. З 2024 року компанія вже збирає автомобілі на колишньому заводі Nissan у Барселоні, Іспанія, у партнерстві з місцевою фірмою Ebro
Чжан також повідомив, Chery готується модернізувати іспанське підприємство, аби збільшити виробництво гібридного кросовера Tiggo PHEV та додати електричні версії моделей брендів Omoda та Jaecoo. Їх продаватимуть на Старому Континенті
Розподіляючи виробництво по кількох європейських майданчиках, Chery, схоже, прагне не тільки уникнути торгових бар’єрів. Компанія також позиціонує себе як гравця, готового адаптувати свою пропозицію безпосередньо до запитів місцевих ринків. Цей сміливий крок у бік Німеччини, колискової європейського автопрому, свідчить про серйозні наміри китайських виробників щодо європейської експансії
Читати далі
Схожі записиMercedes-Benz оголосив про припинення виробництва свого семимісного електричного кросовера EQB. Незважаючи на те, що EQB з’явився лише у 2021 році, його ера швидко добігає кінця: вже наступного року замовити цю модель буде неможливо Рішення про зняття EQB не є несподіваним і має глибоке технологічне підґрунтя З самого початку EQB вважався своєрідним «електрифікованим побічним продуктом» або […]
2 Жовтня 2025Попри тенденцію до створення численних кросоверів, компанія вирішила зберегти для майбутнього покоління впізнаваний формат ліфтбека, який уже полюбився покупцям. Новий Polestar 2 буде побудований на сучасній платформі, яка також стане основою для майбутнього європейського кросовера, однак сам автомобіль збереже характер спортивного фастбека, а не перетвориться на типовий позашляховик Модель Polestar 2 стала справжнім хітом бренду […]
2 Жовтня 2025Porsche завжди славилася своєю інженерною філософією еволюції, а не революції, і протягом 77 років компанія вдосконалювала мистецтво розташування опозитного шестициліндрового двигуна в задній частині своїх спортивних моделей. Проте для електричного Cayenne Porsche вирішила зробити крок далеко за межі традиційного підходу, створивши акумулятор, який не лише перевершує попередні стандарти, а й задає нову планку для технологій […]
2 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі