Чому Mercedes відмовився від подовжувача ходу?
Заради збільшення запасу ходу своїх електромобілів, Mercedes-Benz експериментував з EQS, встановлюючи на нього літровий двоциліндровий бензиновий двигун, але в результаті відмовився від цієї ідеї, дійшовши висновку, що це буде просто “перехідна технологія”
Неназвані джерела, які володіють інформацією про розробки бренду, стверджують, що Mercedes тестував прототип на базі EQS з 1,0-літровим двоциліндровим двигуном з турбонаддувом, розташованим спереду, який працював в якості генератора. Двигун мав вихлопну систему, розташовану спереду, і забезпечував додаткову потужність для електродвигуна, розташованого ззаду, а також генерував енергію для літій-іонної батареї
“Ми створили прототипи з подовжувачем запасу ходу на основі існуючих моделей для дорожніх випробувань, – ділився інсайдер інформацією з виданням Autocar. “Зрештою, ми дійшли висновку, що трансмісія для збільшення запасу ходу є перехідною технологією з відносно короткостроковою вигодою з точки зору продажів і порівняно високими виробничими витратами”
Жодних подробиць про ємність паливного бака прототипу не надано, але вважається, що він забезпечив автомобілю запас ходу понад 784 км, які пропонує задньопривідний Mercedes EQS 450+
Кажуть, що 1,0-літровий двоциліндровий двигун вдвічі менший за 2,0-літровий турбоагрегат, який Mercedes використовує для кількох своїх моделей. Використання цього невеликого розширювача діапазону дозволило застосувати вдвічі меншу акумуляторну батарею, ніж у повністю електричного EQS. Це зменшило масу, одного з ворогів електромобілів, що також додало пробігу на одному заряді
Невідомо, як довго Mercedes-Benz працював над цими випробуваннями і скільки він витратив на проект