Заради збільшення запасу ходу своїх електромобілів, Mercedes-Benz експериментував з EQS, встановлюючи на нього літровий двоциліндровий бензиновий двигун, але в результаті відмовився від цієї ідеї, дійшовши висновку, що це буде просто “перехідна технологія”
Неназвані джерела, які володіють інформацією про розробки бренду, стверджують, що Mercedes тестував прототип на базі EQS з 1,0-літровим двоциліндровим двигуном з турбонаддувом, розташованим спереду, який працював в якості генератора. Двигун мав вихлопну систему, розташовану спереду, і забезпечував додаткову потужність для електродвигуна, розташованого ззаду, а також генерував енергію для літій-іонної батареї
“Ми створили прототипи з подовжувачем запасу ходу на основі існуючих моделей для дорожніх випробувань, – ділився інсайдер інформацією з виданням Autocar. “Зрештою, ми дійшли висновку, що трансмісія для збільшення запасу ходу є перехідною технологією з відносно короткостроковою вигодою з точки зору продажів і порівняно високими виробничими витратами”
Жодних подробиць про ємність паливного бака прототипу не надано, але вважається, що він забезпечив автомобілю запас ходу понад 784 км, які пропонує задньопривідний Mercedes EQS 450+
Кажуть, що 1,0-літровий двоциліндровий двигун вдвічі менший за 2,0-літровий турбоагрегат, який Mercedes використовує для кількох своїх моделей. Використання цього невеликого розширювача діапазону дозволило застосувати вдвічі меншу акумуляторну батарею, ніж у повністю електричного EQS. Це зменшило масу, одного з ворогів електромобілів, що також додало пробігу на одному заряді
Невідомо, як довго Mercedes-Benz працював над цими випробуваннями і скільки він витратив на проект
Читати далі
Схожі записиПрезидент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025
Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025
Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів Першою стала лінійка […]
20 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі