У липні Європейський Союз наклав нові тарифи на кількох китайських автовиробників, але особливо сильно постраждала одна автомобільна група – SAIC. Справа в тому, що цей державний китайський конгломерат належним чином не співпрацював з комісією по розслідуванню від ЄС щодо державної підтримки та субсидії від китайського уряду
SAIC отримала додатковий тариф у 36,3%, тоді як конкурентам підвищили тарифи менш ніж на 20%
Після розслідування SAIC була обкладена митом у розмірі 37,6% на додаток до існуючого мита в 10%. Нещодавно цей тариф був переглянутий в бік зменшення до 36,3%, але він все ще значно вищий, ніж для BYD, який отримав 17% мита, і Geely, який отримав 19,6% мита
У детальному звіті, опублікованому владою ЄС, говориться про те, що SAIC спочатку виконала вимоги і надіслала детальні відповіді на опитувальники. Однак «ці відповіді були визнані вкрай недосконалими» і не містили адекватної інформації про витрати на виробництво, специфікації, хімічний склад сировини, придбаної у постачальників, а також інформації про гранти, отримані SAIC
Компанія стверджує, що ЄС вимагав надати детальну інформацію про хімічну формулу її батарей
У квітні Єврокомісія вирішила, що відсутність інформації, наданої SAIC, перешкоджала розслідуванню, і повідомила про це автовиробника. Але компанія заявила про свою незгоду з оцінкою, мовляв, вона надала відповіді на всі запити. Особливе занепокоєння ЄС викликали лише скріншоти важливих бухгалтерських і фінансових документів, які неможливо перевірити на достовірність
SAIC не змогла надати оригінали угод про створення спільних підприємств
За інформацією Bloomberg, SAIC була стурбована безпекою своєї інформації і не мала доступу до деяких даних від своїх постачальників. Нещодавно SAIC також виступила проти розслідування в соціальних мережах, стверджуючи, що ЄС запросив конфіденційну ділову інформацію, в тому числі хімічну формулу, яка використовується щоб створювати акумулятори до електромобілів. Нагадаємо, що SAIC планує розпочати виробництво твердотільних батарей у 2026 році
Для порівняння, BYD і Geely краще виконували запити, співпрацювали з міжнародними юридичними фірмами і проводили ретельний збір даних. BYD також найняла політичних експертів у Брюсселі. І ці зусилля окупилися, оскільки вона зазнала найнижчого підвищення тарифів
Читати далі
Схожі записиПрезидент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів Першою стала лінійка […]
20 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі