Чому ЄС запровадив найбільший тариф проти SAIC?

28.08.2024
Чому ЄС запровадив найбільший тариф проти SAIC? — photo 16624

У липні Європейський Союз наклав нові тарифи на кількох китайських автовиробників, але особливо сильно постраждала одна автомобільна група – SAIC. Справа в тому, що цей державний китайський конгломерат належним чином не співпрацював з комісією по розслідуванню від ЄС щодо державної підтримки та субсидії від китайського уряду

SAIC отримала додатковий тариф у 36,3%, тоді як конкурентам підвищили тарифи менш ніж на 20%

Після розслідування SAIC була обкладена митом у розмірі 37,6% на додаток до існуючого мита в 10%. Нещодавно цей тариф був переглянутий в бік зменшення до 36,3%, але він все ще значно вищий, ніж для BYD, який отримав 17% мита, і Geely, який отримав 19,6% мита

У детальному звіті, опублікованому владою ЄС, говориться про те, що SAIC спочатку виконала вимоги і надіслала детальні відповіді на опитувальники. Однак «ці відповіді були визнані вкрай недосконалими» і не містили адекватної інформації про витрати на виробництво, специфікації, хімічний склад сировини, придбаної у постачальників, а також інформації про гранти, отримані SAIC

Чому ЄС запровадив найбільший тариф проти SAIC? — photo 2

Компанія стверджує, що ЄС вимагав надати детальну інформацію про хімічну формулу її батарей

У квітні Єврокомісія вирішила, що відсутність інформації, наданої SAIC, перешкоджала розслідуванню, і повідомила про це автовиробника. Але компанія заявила про свою незгоду з оцінкою, мовляв, вона надала відповіді на всі запити. Особливе занепокоєння ЄС викликали лише скріншоти важливих бухгалтерських і фінансових документів, які неможливо перевірити на достовірність

SAIC не змогла надати оригінали угод про створення спільних підприємств

За інформацією Bloomberg, SAIC була стурбована безпекою своєї інформації і не мала доступу до деяких даних від своїх постачальників. Нещодавно SAIC також виступила проти розслідування в соціальних мережах, стверджуючи, що ЄС запросив конфіденційну ділову інформацію, в тому числі хімічну формулу, яка використовується щоб створювати акумулятори до електромобілів. Нагадаємо, що SAIC планує розпочати виробництво твердотільних батарей у 2026 році

Для порівняння, BYD і Geely краще виконували запити, співпрацювали з міжнародними юридичними фірмами і проводили ретельний збір даних. BYD також найняла політичних експертів у Брюсселі. І ці зусилля окупилися, оскільки вона зазнала найнижчого підвищення тарифів

контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK