DS Automobiles, французький преміум-бренд корпорації Stellantis, презентував DS N°8 — повністю електричний кросовер-купе, який обіцяє стати достойним суперником у класі люксових електромобілів. Новинка є першою моделлю бренду, створеною на платформі STLA Medium, і демонструє свіжий підхід до дизайну, технологій та екологічності
Інноваційний дизайн і технічні рішення
Зовнішній вигляд DS N°8 запозичує елементи концепту DS Aero Sport Lounge, створеного з акцентом на аеродинаміку. Кузов має коефіцієнт опору лише 0,24, що сприяє енергоефективності та збільшує запас ходу. Унікальні деталі, такі як закрита підсвічена решітка радіатора, тонкі фари DS Pixel Vision, різкі C-стійки та інтегрований задній спойлер, підкреслюють сучасний стиль моделі
Розміри DS N°8 становлять 4,82 м у довжину, 1,90 м у ширину та 1,58 м у висоту при колісній базі 2,90 м. Кросовер оснащений 21-дюймовими легкосплавними дисками, прихованими дверними ручками та багажником об’ємом 620 літрів
Розкішний інтер’єр з передовими технологіями
Салон DS N°8 пропонує високотехнологічні рішення та преміальні матеріали. Панель приладів включає 10,25-дюймовий цифровий дисплей, доповнений 16-дюймовим сенсорним екраном мультимедійної системи та проєкційним дисплеєм з доповненою реальністю. Центральна консоль виконана у стилі концепт-карів із підсвіченими елементами та кришталевими перемикачами
Передні сидіння мають функції масажу, підігріву та охолодження, а також вбудований підігрів для шиї. Задні пасажири також отримують підігрів і вентиляцію сидінь. Серед варіантів оббивки доступні алькантара та наппа, виготовлені з перероблених матеріалів
Особливу увагу приділено акустичному комфорту: у моделі використано звукопоглинаючі матеріали, багатошарове скло та систему аудіо Electra 3D від Focal
Електроприводи та продуктивність
DS N°8 буде доступний виключно з електричними силовими установками, французи вирішили, що гібріди їм не цікаві. Базові версії з переднім приводом оснащені одним двигуном потужністю 227 к.с. (169 кВт) або 242 к.с. (180 кВт). Повнопривідна версія має два двигуни із сумарною потужністю 345 к.с. (257 кВт) або до 370 к.с. (276 кВт) з функцією прискорення, яка дозволяє розганятися до 100 км/год за 5,4 секунди. Максимальна швидкість обмежена на позначці 190 км/год
Батареї ємністю 74 кВт-год і 97,2 кВт-год забезпечують запас ходу до 572 км і 750 км відповідно. У повнопривідної моделі максимальний запас ходу становить 686 км. Підтримка швидкісної зарядки потужністю до 200 кВт дозволяє заряджати батарею з 20% до 80% лише за 27 хвилин
Вихід на ринок
Прем’єра DS N°8 в Європі запланована на середину 2025 року. Ціна буде оголошена ближче до старту продажів. Модель стане ще одним кроком DS Automobiles до електричного майбутнього, поєднуючи вишуканість, технології та інновації
Читати далі
Схожі записиКомпанія Smart, яка сьогодні відома переважно як виробник електричних SUV для китайського ринку, може повернути на ринок один зі своїх найяскравіших автомобілів — легендарний родстер. Через 20 років після зникнення моделі Smart Roadster, представники бренду заговорили про можливе відродження компактного спортивного авто, яке поєднувало драйв і унікальний стиль Електричний родстер може знову з’явитися у продажу […]
18 Червня 2025Новинка має повністю закритий кузов з ножицеподібними дверима Чотири колеса забезпечують підвищену стабільність у порівнянні з класичними двоколісними транспортними засобами. Завдяки інноваційному механізму нахилу корпус новинка може кренитися до 35 градусів у поворотах, що надає йому унікальної динаміки Ширина транспортного засобу становить лише 790 мм Таким чином, ÆMotion на 300 мм вужчий за вже знятий […]
18 Червня 2025Компанія Honda відкриває новий напрям у сфері мікромобільності, представивши електричний квадроцикл Fastport eQuad Він розроблений для доставок на останній милі у містах Європи та Північної Америки. Незвичний за формою, але практичний та функціональний, eQuad має стати відповіддю на потреби сучасної логістики — швидкі та екологічні перевезення невеликих вантажів у щільному міському середовищі Модель буде представлена […]
18 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі