Компанія активно рухається у напрямку безпілотних перевезень і співпрацює з великою кількістю партнерів у США та за кордоном. Одним із головних проєктів став тристоронній союз Uber, Lucid та Nuro: Uber планує використовувати безпілотний модуль Nuro на понад 20 тисячах електрокросоверів Lucid Gravity, а в межах угоди також інвестує $300 мільйонів у Lucid
Перші такі авто з’являться в Сан-Франциско вже наступного року
На перший погляд вибір дорогого кросовера Lucid Gravity виглядає незвичним для сфери, де прибутки формуються на тонкій межі витрат. Та фінансовий директор Lucid Тафік Буссаїд пояснив рішення напряму: Gravity вже побудований за принципом дубльованої архітектури, має повний набір систем безпеки і створений з урахуванням вимог до безпілотної роботи. Для роботаксі така дубльованість критично важлива. Без неї доводиться встановлювати додаткові елементи, модернізувати керування та електросистеми, що робить проєкти дорожчими й повільнішими

Gravity пропонує дубльовані вузли керування, електроніки та комунікацій
За словами Буссаїда, таке технічне підґрунтя дозволяє уникнути складних доопрацювань і швидко вивести машину на маршрут. Lucid раніше підкреслювала, що Gravity має резервні електросистеми та розділену архітектуру керування. На відміну від багатьох конкурентів, для перетворення на роботаксі не потрібно встановлювати масив додаткових сенсорів, хоча повний пакет Nuro з лідаром, радарами й камерами все одно інтегрують на виробництві

У серійному вигляді Gravity має комплекс DreamDrive Pro — систему рівня 2
Для роботи без водія потрібен значно вищий рівень автономності, тож саме Nuro відповідає за повний програмно-апаратний комплекс. Uber купуватиме вже підготовлені до автономної роботи електрокросовери безпосередньо у Lucid, і замовити такі авто можна буде виключно через застосунок Uber
Попри всі технічні переваги, Буссаїд визнає, що вартість Gravity не робить його очевидним вибором для роботаксі. Більші очікування пов’язані з майбутньою платформою середньорозмірних електромобілів Lucid. Нові моделі за орієнтовною ціною близько $50 тисяч мають з’явитися наступного року, а з часом отримають можливість автономного керування завдяки технологіям Nvidia

Uber паралельно співпрацює більш ніж із десятком партнерів — Waymo, Avride, May Mobility, Momenta та іншими. Та головне питання полягає в тому, скільки з цих проєктів справді перейдуть від гучних анонсів до реальної роботи на дорогах
Читати далі
Схожі записиАмериканський виробник вантажівок Peterbilt серйозно посилив свою присутність у сегменті електричних машин. Компанія представила одразу три нові середньотонажні електровантажівки, які працюють на акумуляторах LFP і заряджаються з потужністю до 350 кіловат До вже відомих моделей 520EV, 567EV і 579EV додалися абсолютно нові 536EV, 537EV і 548EV. Усі вони отримали двомоторну силову установку, розміщену по центру […]
11 Грудня 2025
Porsche традиційно не перебільшує можливості своїх електромобілів, а в реальних умовах вони зазвичай демонструють кращі результати, ніж заявлено. Taycan давно зарекомендував себе як один з найприємніших у керуванні електромобілів і водночас один із найшвидших за часом заряджання. Він стабільно перевершує офіційні показники запасу ходу в незалежних випробуваннях і зберігає статус одного з найбільш технологічних серійних […]
11 Грудня 2025
Декілька років тому ці футуристичні фургони сприймалися як символ нового підходу до транспорту, а для компанії Canoo вони мали стати проривом. Проєкт починався амбітно, але завершився банкрутством та повною зупинкою співпраці з державними установами Агентство NASA купило три електромобілі у 2023 році, щоб перевозити астронавтів до стартового майданчика у рамках програми Artemis. Попри ефектний дизайн, […]
11 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі