Перша модель нового бренду, відома як Onvo L60, буде пропонуватися з двома блоками батарей. Початковий рівень – літій-залізо-фосфатний блок ємністю 60 кВт-год, який постачатиме дочірня компанія BYD – FinDreams. Просунутий акумуляторний блок, ємністю 85 кВт-год або 90 кВт-год, буде надано компанією CALB, яка вже є постачальником Nio
Спочатку Nio планувала виробляти батареї для бренду Onvo власними силами, але в грудні відмовилася від цих планів заради скорочення витрат, повідомляє Reuters
За останні місяці було помічено кілька прототипів Onvo L60, а в березні на китайському сайті Weibo з’явилися фотографії незамаскованого прототипу біля станції по заміні батарей Nio. Кросовер L60 схожий на Tesla Model Y, з яким він буду конкурувати. Однак спереду їх не сплутаєш, оскільки Nio має роздвоєні світлодіодні фари

Китайські ЗМІ повідомляють, що Nio має намір зробити L60 більш енергоефективним, ніж Model Y, і використовуватиме 900-вольтову електричну архітектуру. Очікується також, що в ньому буде використано нове покоління електродвигунів, розроблених власними силами. Хоча акумуляторні батареї для автомобіля будуть поставлятися від зовнішніх постачальників, L60 повинен підтримувати фірмову технологію заміни батарей
Ціни на Onvo L60 ще не оголошені, хоча деякі джерела припускають, що вони можуть стартувати від 220 000 юанів (~30 500 доларів США). Клієнти, які оберуть послугу підписки на батарею, зможуть скористатися нижчою стартовою ціною – всього 170 000 юанів (~23 550 доларів США)
Хоча спочатку L60 буде продаватися виключно в Китаї, очікується, що Nio запропонує його і в Європі
Читати далі
Схожі записиFord, один з гігантів автомобільної індустрії, нещодавно отримав солідний державний кредит і з розмахом взявся за будівництво заводів для акумуляторів електромобілів. Але, як часто буває в бізнесі, вітер змінився — і тепер усе перевертається з ніг на голову. Партнерство з корейською компанією SK On, фактично розвалилося. Чому так сталося і що це означає для майбутнього […]
13 Грудня 2025
Скромний на вигляд Volkswagen Beetle здатен розганятися до 100 км/год швидше, ніж Porsche 911 GT3. Усе завдяки тому, що під скромним класичним кузовом ховається сучасна електрична начинка, про яку важко здогадатися з першого погляду Електрична тяга відкрила нові можливості для тюнінгу Інженери тепер можуть вкладати серйозну потужність у машини, які ніколи не проєктувалися для швидкої […]
13 Грудня 2025
BMW оновлює керівництво спортивного підрозділу M у момент, коли бренд готується до серйозних змін. Компанія поступово переходить до електрифікації, і кадрові рішення напряму пов’язані з цим курсом Новим керівником BMW M став Александер Карайлович Саме він відповідав за створення BMW XM — однієї з найбільш суперечливих моделей в історії M. Автомобіль став першим самостійним проєктом […]
13 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі