На фестивалі швидкості в Гудвуді Honda представила одразу кілька концептів, які окреслюють електромобільне майбутнє бренду
Найбільше уваги привернув маленький п’ятидверний хетчбек під назвою N-ONE e: — модель A-сегменту, яка стане наступником популярного Honda e. Автомобіль вперше показали без камуфляжу, а його офіційна прем’єра очікується у вересні на виставці IAA Mobility у Мюнхені
N-ONE e: зберігає характерну зовнішність «кей-кара» з виразними круглими світлодіодними фарами, коротким капотом і високою лінією даху. Передній бампер має округлу форму, решітка радіатора повністю закрита, а зарядний порт інтегрований у передню панель. Цікаво, що на кузові помічено одразу два зарядні порти — один зліва, другий справа. Функції додаткового порту поки не розкриваються, але він може свідчити про нову технологію двосторонньої зарядки або V2G (vehicle-to-grid)
Honda підкреслює, що нова модель створена для демонстрації того, як міський електромобіль може поєднувати задоволення від керування з фірмовою ергономікою і зручністю. Автомобіль вже пройшов тести у Великій Британії, і майже готовий до серійного виробництва. Його дизайн викликає асоціації з Nissan Cube, але з витонченішими лініями та спортивною посадкою
Паралельно з N-ONE e: Honda показувала в Гудвуді ще кілька електричних новинок: концепт позашляховика 0 SUV, мотоцикл EV Fun, скутер EV Urban, а також нову версію Honda Prelude. Серед ретро-класики — гоночний болід Williams FW11 з двигуном Honda та спеціальна версія Civic Type R Ultimate Edition
Але найбільший інтерес викликала заява керівника проєкту Prelude Томоюкі Ямагамі, який підтвердив, що майбутнє Type R — електричне. Через нові вимоги європейського законодавства, зокрема обов’язкову систему моніторингу водія за стандартом GSR2, Honda Civic Type R припинить продажі в Європі вже цього року. Водночас в США та Японії модель залишиться доступною
Ямагамі наголосив, що філософія Type R не прив’язана до турбодвигуна чи VTEC
Йдеться про максимальну динаміку і керованість, а не конкретний тип силової установки. Інформація підтверджується і попередніми витоками з CES, де керівник напряму Honda BEV Тосіхіро Аківа розповів, що майбутній електричний Type R має зберегти всі емоції від водіння — звук, вібрацію, прискорення, хоча реалізовуватимуться вони вже на основі електродвигунів
Honda вже готується до повномасштабного запуску електричної лінійки
У 2026 році стартує виробництво двох моделей — електричного седана та середньорозмірного SUV серії «0», побудованих на новій платформі. Всього ж до кінця десятиліття планується випустити щонайменше сім моделей на цій архітектурі, які матимуть потужність до 480 к.с. Це відкриває шлях для створення справжнього електричного «гарячого хетча» під легендарним шильдиком Type R
Читати далі
Схожі записиMercedes-Benz оголосив про припинення виробництва свого семимісного електричного кросовера EQB. Незважаючи на те, що EQB з’явився лише у 2021 році, його ера швидко добігає кінця: вже наступного року замовити цю модель буде неможливо Рішення про зняття EQB не є несподіваним і має глибоке технологічне підґрунтя З самого початку EQB вважався своєрідним «електрифікованим побічним продуктом» або […]
2 Жовтня 2025Попри тенденцію до створення численних кросоверів, компанія вирішила зберегти для майбутнього покоління впізнаваний формат ліфтбека, який уже полюбився покупцям. Новий Polestar 2 буде побудований на сучасній платформі, яка також стане основою для майбутнього європейського кросовера, однак сам автомобіль збереже характер спортивного фастбека, а не перетвориться на типовий позашляховик Модель Polestar 2 стала справжнім хітом бренду […]
2 Жовтня 2025Porsche завжди славилася своєю інженерною філософією еволюції, а не революції, і протягом 77 років компанія вдосконалювала мистецтво розташування опозитного шестициліндрового двигуна в задній частині своїх спортивних моделей. Проте для електричного Cayenne Porsche вирішила зробити крок далеко за межі традиційного підходу, створивши акумулятор, який не лише перевершує попередні стандарти, а й задає нову планку для технологій […]
2 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі