Huawei відкриває двері у світ справжнього автомобільного шику, принаймні, за китайськими стандартами. Представлений торік, флагманський седан Maextro S800 нарешті продемонстрував свій інтер’єр – розкішний, технологічний і відверто натхненний такими іконами класу люкс, як Mercedes-Maybach та Rolls-Royce
Інтер’єр рівня гранд-готелю
Салон Maextro S800 зустрічає водія елегантним двоколірним кермом і величезною “плаваючою” панеллю приладів, яка явно відсилає до MBUX Hyperscreen від Mercedes. Хоча точні розміри екранів поки невідомі, варто орієнтуватися на стандарт EQS із 12,3-дюймовою панеллю приладів, 17,7-дюймовим мультимедійним дисплеєм та 12,3-дюймовим екраном для переднього пасажира
Розкішні металеві ґратки динаміків, схожі на легендарні Burmester, доповнюють картину. Поруч – традиційні для Mercedes елементи керування сидіннями, вмонтовані у двері. Вишукані дерев’яні вставки, подвійна бездротова зарядка для смартфонів, цифрові дзеркала заднього виду та стильні металеві акценти створюють атмосферу, де класика поєднується із сучасністю
Задній ряд – справжній палац на колесах
Якщо передня частина салону виглядає шикарно, то задній ряд перетворюється на справжню приватну лаунж зону. Два індивідуальні сидіння з електричним регулюванням, висувними підставками для ніг і спеціальним механізмом складання переднього пасажирського крісла створюють максимум простору і комфорту для відпочинку під час поїздки
Між сидіннями розмістилася розкішна консоль із дерева та шкіри. Серед оснащення – висувні столики, тримачі для келихів шампанського, висувна шухляда та охолоджувач для напоїв. Додаткові екрани у дверях нагадують про рішення, які можна побачити у новій BMW 7-Series
Над головою – зоряне небо з інтегрованою підсвіткою, яка натякає на Rolls-Royce. Деталі промовисто свідчать про те, що Huawei прагне грати за найвищими стандартами класу люкс
Новий Huawei Maextro S800 вражає і своїми габаритами
Його довжина сягає 5480 мм, що на 10 мм більше, ніж у Mercedes-Maybach S-Class. Колісна база дещо коротша – 3370 мм проти 3395 мм у Maybach. Тобто мова йде про справжній флагманський розмах
Плануються дві силові установки:
- Повністю електрична версія із батареєю на 94,4 кВт-год та запасом ходу від 670 до 702 км за циклом CLTC;
- Гібрид із розширеним запасом ходу отримає меншу батарею на 63,3 кВт-год і зможе проїжджати на електротязі від 258 до 311 км
Ціна приємно дивує
Найбільш вражаючий момент – вартість Maextro S800 стартує з позначки ¥1 мільйон ($137 230). Для порівняння, базовий Mercedes-Maybach S480 у Китаї коштує ¥1,48 мільйона ($203 100). Враховуючи пропозицію Huawei, потенційні покупці отримують справжній ультралюксовий седан за значно привабливішу ціну
Huawei Maextro S800 виглядає як демонстрація амбіцій без історичної спадщини. Велетенські екрани, зоряний дах і купа розкішних атрибутів націлені вразити з першого погляду, проте справжня суть бренду залишається під питанням. Дебют відбудеться пізніше цього року і має нервувати гігантів на кшталт Rolls-Royce, але чи зможе Maextro S800 витримати реальну боротьбу в сегменті, де недостатньо просто копіювати форму та дивувати опціями – потрібно мати автомобільну душу
Читати далі
Схожі записиЩе зовсім недавно Model S і Model X були символами прогресу та амбіцій електромобільної революції. Але сьогодні ці дві моделі Tesla, які свого часу задавали тон у світі електрокарів, зникають із європейського ринку. Компанія Ілона Маска без зайвого шуму припинила прийом індивідуальних замовлень у ЄС, розпродаючи лише залишки зі складів. Навіть демо-автомобілі, які приваблювали погляди […]
2 Серпня 2025Після років стриманої позиції щодо електромобілів, Toyota нарешті вирішила зробити серйозний крок у напрямку електрифікації. І хоча компанія досі не поспішає ставити все на батарейні рішення, ініціатива локалізувати виробництво електромобілів у Європі — сигнал про те, що зміни неминучі Виробництво електромобілів — з 2028 року в Чехії За даними Nikkei Asia, Toyota готується розпочати виробництво […]
2 Серпня 2025Skoda показала перші образи Vision O — концепту майбутньої електричної Octavia. Вперше за десятиліття бестселер чехів змінює платформу, стиль і саму ідеологію. Але залишає головне — простір, функціональність і доступність Компанія Skoda впевнено рухається в еру електрифікації Після успіху кросоверів Enyaq та Elroq, а також анонсу компактнішого Epiq, чехи звертають увагу на свій головний козир […]
1 Серпня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі