Так називають легендарну трасу Нюрбургрингу, на якому Kia EV4 проїхав понад 10 тисяч кілометрів в режимі максимальної потужності
Коли на початку року Kia презентувала свій електричний седан і хетчбек EV4, було зрозуміло: йдеться не просто про ще один доступний електрокар. Південнокорейський виробник поставив амбітну мету — створити масовий, надійний електромобіль, який витримає роки щоденної експлуатації. І щоб довести це не на словах, а на ділі, інженери відправили EV4 у, без перебільшення, пекельну подорож: 10 000 кілометрів по трасі Нюрбургринг
На відміну від спортивних автотестів, де головне — рекордні секунди, випробування EV4 мало іншу мету: перевірити ресурс, довговічність, поведінку батареї та конструкції в умовах близьких до граничних. Машина долала кільце в режимі 90–95% від максимальної продуктивності, проходила через багаторазове ультрашвидке заряджання та майже не знала відпочинку

Цей марафон був частиною ще більш масштабного європейського тесту пробігом у 110 тисяч кілометрів
І під кінець EV4 зберіг вражаючі 95% початкової ємності батареї. У серійних автомобілях Kia гарантує, що акумулятор не втратить більше 30% місткості протягом перших 160 000 км або восьми років
Усі версії EV4 побудовані на 400-вольтовій архітектурі
Вони оснащуються електродвигуном на 201 к.с., встановленим спереду. Базова версія отримає батарею на 58,3 кВт-год, а флагман — більший блок на 81,4 кВт-год
За словами Стефана Гоферера, керівника напрямку витривалості в Hyundai Motor Europe, мета тестів була одна — дати користувачам авто, на яке можна покластися в будь-яку погоду і за будь-яких умов. І саме тому Kia тестувала EV4 не лише на трасі, а й на льодових дорогах Європи

Хоча EV4 не задумувався як спортивне авто, у Kia залишають собі простір для маневру
Якщо бренд вирішить додати до лінійки гарячу версію з шильдиком GT — технологічна база для цього вже закладена. А з урахуванням того, як швидко Kia трансформується з масового виробника в інноваційного гравця глобального EV-ринку, такий варіант виглядає цілком реалістичним
І хоч більшість покупців EV4 навряд чи колись опиниться на треку, знати, що твоя машина здатна витримати 10 000 км по Нюрбургрингу — це непоганий бонус до щоденної поїздки в супермаркет
Читати далі
Схожі записиАмериканський автогігант General Motors офіційно припинив випуск електричних фургонів BrightDrop, які виготовлялися на заводі CAMI Assembly у місті Інгерсолл, провінція Онтаріо. Компанія визнала, що ринок комерційних електровантажівок розвивається набагато повільніше, ніж очікувалося, а попит виявився мізерним Виробництво BrightDrop стартувало наприкінці 2022 року, однак проект із самого початку зіткнувся з труднощами GM створила новий бренд BrightDrop, […]
23 Жовтня 2025
Китайський автовиробник Chery Automobile заявив про створення нового покоління твердотільних акумуляторів, які здатні більш ніж удвічі збільшити запас ходу електромобілів і залишаються безпечними навіть у найекстремальніших умовах Chery нині входить до четвірки найбільших виробників автомобілів у Китаї та є найбільшим експортером машин із країни, випереджаючи навіть BYD у першій половині 2025 року. Компанія випускає електромобілі, […]
23 Жовтня 2025
У найближчі роки автомобілі Chevrolet і Cadillac отримають потужні комп’ютери Nvidia та нову електронну архітектуру, яка змінить усе у світі автомобілів. Починаючи з 2028 року, General Motors оснастить свої моделі надсучасними центральними обчислювальними системами, які дозволять їм швидше оновлюватися, стабільніше працювати і з часом ставати дедалі автономнішими. Ідеться не лише про електромобілі — нова система […]
23 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі