Електричний Kia EV4 пережив тест на витривалість в «зеленому пеклі» — photo 50741

Електричний Kia EV4 пережив тест на витривалість в «зеленому пеклі»

31.07.2025
32 перегляди
2 хвилини на прочитання

Так називають легендарну трасу Нюрбургрингу, на якому Kia EV4 проїхав понад 10 тисяч кілометрів в режимі максимальної потужності 

Коли на початку року Kia презентувала свій електричний седан і хетчбек EV4, було зрозуміло: йдеться не просто про ще один доступний електрокар. Південнокорейський виробник поставив амбітну мету — створити масовий, надійний електромобіль, який витримає роки щоденної експлуатації. І щоб довести це не на словах, а на ділі, інженери відправили EV4 у, без перебільшення, пекельну подорож: 10 000 кілометрів по трасі Нюрбургринг

На відміну від спортивних автотестів, де головне — рекордні секунди, випробування EV4 мало іншу мету: перевірити ресурс, довговічність, поведінку батареї та конструкції в умовах близьких до граничних. Машина долала кільце в режимі 90–95% від максимальної продуктивності, проходила через багаторазове ультрашвидке заряджання та майже не знала відпочинку

Електричний Kia EV4 пережив тест на витривалість в «зеленому пеклі» — photo 2

Цей марафон був частиною ще більш масштабного європейського тесту пробігом у 110 тисяч кілометрів 

І під кінець EV4 зберіг вражаючі 95% початкової ємності батареї. У серійних автомобілях Kia гарантує, що акумулятор не втратить більше 30% місткості протягом перших 160 000 км або восьми років

Усі версії EV4 побудовані на 400-вольтовій архітектурі 

Вони оснащуються електродвигуном на 201 к.с., встановленим спереду. Базова версія отримає батарею на 58,3 кВт-год, а флагман — більший блок на 81,4 кВт-год

За словами Стефана Гоферера, керівника напрямку витривалості в Hyundai Motor Europe, мета тестів була одна — дати користувачам авто, на яке можна покластися в будь-яку погоду і за будь-яких умов. І саме тому Kia тестувала EV4 не лише на трасі, а й на льодових дорогах Європи

Електричний Kia EV4 пережив тест на витривалість в «зеленому пеклі» — photo 3

Хоча EV4 не задумувався як спортивне авто, у Kia залишають собі простір для маневру 

Якщо бренд вирішить додати до лінійки гарячу версію з шильдиком GT — технологічна база для цього вже закладена. А з урахуванням того, як швидко Kia трансформується з масового виробника в інноваційного гравця глобального EV-ринку, такий варіант виглядає цілком реалістичним

І хоч більшість покупців EV4 навряд чи колись опиниться на треку, знати, що твоя машина здатна витримати 10 000 км по Нюрбургрингу — це непоганий бонус до щоденної поїздки в супермаркет

Читати далі

Схожі записи
Li Auto представив електричний шестимісний кросовер i8

Новий електричний флагманський Li Auto i8 (не плутати з гібридним суперкаром BMW i8) — це шестимісний SUV, який поєднує аеродинаміку спорткара, салон рівня бізнес-класу й витрату енергії на рівні компактного седана. І все це — за ціну меншу, ніж середньостатистична Tesla Li Auto i8 за габаритами більший за Tesla Model X, а за аеродинамікою кращий […]

1 Серпня 2025
Li Auto представив електричний шестимісний кросовер i8 — photo 50810
Maserati призупинила розробку електричного суперкара MC20 Folgore

Maserati, символ італійської розкоші й інженерної вишуканості, переживає непрості часи. З одного боку — електрифікація, з іншого — спад ринку, а ще з третього — тиск материнської компанії Stellantis і невизначеність у стратегії Електричний суперкар, якого ніхто не замовляв Історія Maserati MC20 Folgore — це приклад того, як навіть найамбітніші проєкти можуть зависнути в повітрі. […]

1 Серпня 2025
Maserati призупинила розробку електричного суперкара MC20 Folgore — photo 50776
Tesla випустила аксесуар, якого так не вистачало власникам Model 3 і Y

Йдеться про освітлення у фронтальному багажнику — тепер воно нарешті з’явиться  Серед усіх звинувачень, похвал і мемів, що супроводжують бренд Tesla, залишається одна незаперечна річ: компанія створює одні з найтехнологічніших і наймасовіших електромобілів світу. Але водночас — не без дрібних недоліків. Одна з них: відсутність освітлення у «франку» — передньому багажнику — у Model 3 […]

31 Липня 2025
Tesla випустила аксесуар, якого так не вистачало власникам Model 3 і Y — photo 50753
Li Auto представив електричний шестимісний кросовер i8

Новий електричний флагманський Li Auto i8 (не плутати з гібридним суперкаром BMW i8) — це шестимісний SUV, який поєднує аеродинаміку спорткара, салон рівня бізнес-класу й витрату енергії на рівні компактного седана. І все це — за ціну меншу, ніж середньостатистична Tesla Li Auto i8 за габаритами більший за Tesla Model X, а за аеродинамікою кращий […]

1 Серпня 2025
Li Auto представив електричний шестимісний кросовер i8 — photo 50810
Maserati призупинила розробку електричного суперкара MC20 Folgore

Maserati, символ італійської розкоші й інженерної вишуканості, переживає непрості часи. З одного боку — електрифікація, з іншого — спад ринку, а ще з третього — тиск материнської компанії Stellantis і невизначеність у стратегії Електричний суперкар, якого ніхто не замовляв Історія Maserati MC20 Folgore — це приклад того, як навіть найамбітніші проєкти можуть зависнути в повітрі. […]

1 Серпня 2025
Maserati призупинила розробку електричного суперкара MC20 Folgore — photo 50776
Tesla випустила аксесуар, якого так не вистачало власникам Model 3 і Y

Йдеться про освітлення у фронтальному багажнику — тепер воно нарешті з’явиться  Серед усіх звинувачень, похвал і мемів, що супроводжують бренд Tesla, залишається одна незаперечна річ: компанія створює одні з найтехнологічніших і наймасовіших електромобілів світу. Але водночас — не без дрібних недоліків. Одна з них: відсутність освітлення у «франку» — передньому багажнику — у Model 3 […]

31 Липня 2025
Tesla випустила аксесуар, якого так не вистачало власникам Model 3 і Y — photo 50753
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK