Так називають легендарну трасу Нюрбургрингу, на якому Kia EV4 проїхав понад 10 тисяч кілометрів в режимі максимальної потужності
Коли на початку року Kia презентувала свій електричний седан і хетчбек EV4, було зрозуміло: йдеться не просто про ще один доступний електрокар. Південнокорейський виробник поставив амбітну мету — створити масовий, надійний електромобіль, який витримає роки щоденної експлуатації. І щоб довести це не на словах, а на ділі, інженери відправили EV4 у, без перебільшення, пекельну подорож: 10 000 кілометрів по трасі Нюрбургринг
На відміну від спортивних автотестів, де головне — рекордні секунди, випробування EV4 мало іншу мету: перевірити ресурс, довговічність, поведінку батареї та конструкції в умовах близьких до граничних. Машина долала кільце в режимі 90–95% від максимальної продуктивності, проходила через багаторазове ультрашвидке заряджання та майже не знала відпочинку

Цей марафон був частиною ще більш масштабного європейського тесту пробігом у 110 тисяч кілометрів
І під кінець EV4 зберіг вражаючі 95% початкової ємності батареї. У серійних автомобілях Kia гарантує, що акумулятор не втратить більше 30% місткості протягом перших 160 000 км або восьми років
Усі версії EV4 побудовані на 400-вольтовій архітектурі
Вони оснащуються електродвигуном на 201 к.с., встановленим спереду. Базова версія отримає батарею на 58,3 кВт-год, а флагман — більший блок на 81,4 кВт-год
За словами Стефана Гоферера, керівника напрямку витривалості в Hyundai Motor Europe, мета тестів була одна — дати користувачам авто, на яке можна покластися в будь-яку погоду і за будь-яких умов. І саме тому Kia тестувала EV4 не лише на трасі, а й на льодових дорогах Європи

Хоча EV4 не задумувався як спортивне авто, у Kia залишають собі простір для маневру
Якщо бренд вирішить додати до лінійки гарячу версію з шильдиком GT — технологічна база для цього вже закладена. А з урахуванням того, як швидко Kia трансформується з масового виробника в інноваційного гравця глобального EV-ринку, такий варіант виглядає цілком реалістичним
І хоч більшість покупців EV4 навряд чи колись опиниться на треку, знати, що твоя машина здатна витримати 10 000 км по Нюрбургрингу — це непоганий бонус до щоденної поїздки в супермаркет
Читати далі
Схожі записиЗавдяки AI складні й довгі процеси спрощуються, а час розробки помітно скорочується. Щоб перевірити можливості нової технології на практиці, один професійний дизайнер поставив собі амбітне завдання — за один день створити повноцінний концепт-кар, починаючи з кількох ескізів від руки та завершуючи фотореалістичними зображеннями, згенерованими виключно за допомогою ШІ Автором експерименту став Антонен Коен, французький автомобільний […]
14 Грудня 2025
Інженери BMW працюють у прискореному режимі, адже до кінця 2027 року компанія планує вивести на ринок близько сорока нових або глибоко оновлених моделей Neue Klasse. Серед них опинився наступний X7, який нещодавно помітили під час тестів у Німеччині. Під камуфляжем автомобіль виглядає як легкий рестайлінг, але насправді йдеться про повноцінну зміну покоління. Поточний X7 дебютував […]
14 Грудня 2025
Компанія Unplugged Performance представила нові ковані колеса, розроблені спеціально для електричного пікапа Tesla. Виробник обіцяє високу міцність, надійний захист від бордюрів і характеристики, близькі до заводських рішень Tesla Unplugged Performance відома своїми гучними заявами На початку року компанія назвала свої колеса Road Warrior для Tesla Model 3 і Model Y першими у світі «незнищенними». Тепер […]
14 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі