Компактний кросовер наближається до чотирирічного віку, тож поява оновленої версії в стилі Neue Klasse виглядає логічним кроком. Запланований дебют очікують ближче до 2027 року, і за змінами легко побачити новий напрямок розвитку електричних SUV BMW
Під час заряджання прототипу помітили повністю перероблену передню частину
Фірмова подвійна решітка стала тоншою та стриманішою, а світлотехніка майже повторює мотиви, знайомі за новим BMW iX3. У нижній зоні бампера з’явився широкий повітрозабірник без вертикального елемента, притаманного старшим моделям. Округлі лінії передка працюють не лише на стиль, а й на кращу аеродинаміку
Збоку кросовер виглядає підтягнутим і сучасним. Розширені колісні арки поєднуються з більш гладкими панелями кузова, а дверні ручки сховані врівень із поверхнею. Загальна форма скління зберігає впізнавані пропорції, тож модель не втрачає зв’язку з нинішнім поколінням

Корма поки прихована камуфляжем, але навіть крізь маскування помітні зміни. Кришка багажника має інше розташування номерної ніші, ближче до бампера. Спойлер став пласкішим, а загальні контури задньої частини виглядають м’якшими й більш обтічними
Інтер’єр також переходить на філософію Neue Klasse
Усередині з’явиться система Panoramic iDrive з широким дисплеєм уздовж основи лобового скла. Центральний екран мультимедіа розміщений окремо і, за попередніми даними, має діагональ майже 18 дюймів. Центральна консоль із селектором і органами керування повторює рішення з iX3, а на дзеркалі заднього виду встановлена камера для допоміжних систем


Спочатку йшлося про простий рестайлінг лінійки X1 у стилі Neue Klasse, проте судячи з поміченого прототипу, розрив між версіями з ДВЗ і електромобілями, буде значно суттєвішим — як це уже сталося з парою X3 та iX3. Електричний кросовер піде власним шляхом і технічно, і в дизайні
Технічна база також має багато спільного з iX3
Очікується 800-вольтова архітектура, нові батареї з циліндричними елементами та ефективніші електромотори. Подробиці стануть зрозумілішими після появи інших модифікацій iX3. Наразі відома лише версія 50 xDrive з двома моторами, повним приводом і віддачею 463 кінські сили. Акумулятор ємністю 108,7 кВт-год забезпечує запас ходу за циклом WLTP до 805 кілометрів, і частину цих рішень логічно очікувати й у майбутнього BMW iX1
Читати далі
Схожі записиОфіційний старт роботи Cell Recycling Competence Center став важливим кроком у розвитку технологій повторного використання сировини для батарей та частиною ширшої стратегії BMW у Європі. Для будівництва й експлуатації центру залучили переважно регіональних партнерів, зробивши проєкт максимально локальним Пряме перероблення акумуляторів дозволяє механічно розбирати залишкові матеріали з виробництва батарейних елементів, включно з повноцінними комірками. Отримані […]
22 Грудня 2025
Електромобілі стали для General Motors ключовим напрямом розвитку, і достатньо один раз проїхатися на такій машині, аби відчути плавний хід, тишу та майже миттєву віддачу потужності. Саме ці відчуття добре пояснюють, чому компанія так активно інвестує в електротягу В основі кожного електромобіля GM лежить приводний модуль, який поєднує електродвигун, інвертор і редуктор. Завдання цього вузла […]
22 Грудня 2025
Компанія представила нову програмну функцію Active Noise Reduction для шасі, яка зменшує шум від шин без додаткових шумоізоляційних матеріалів або складних апаратних рішень. Розробка базується виключно на програмному забезпеченні та вже зараз демонструє помітний ефект для комфорту пасажирів Шум від шин зазвичай передається в салон через елементи підвіски, важелі та амортизатори Рішення ZF працює безпосередньо […]
22 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі