Проєкт Vision Gran Turismo давно став для автомобільних дизайнерів своєрідним творчим майданчиком, де можна відкинути обмеження серійного виробництва та показати найсміливіші ідеї. Новий концепт від Opel — яскравий тому приклад. Це не просто віртуальна модель, а й візіонерський погляд на майбутнє спортивного суббренду GSE (Grand Sport Electric)

Серцем повнопривідного Opel Corsa GSE Vision Gran Turismo є двомоторна силова установка
По одному електродвигуну на кожній осі сумарно генерують 789 к.с. (588 кВт) та 800 Нм крутного моменту. Але це ще не все: для максимального прискорення передбачено режим Overboost, який на чотири секунди додає ще 79 к.с., доводячи пікову потужність до неймовірних 868 к.с.
Динамічні показники вражають не менше:
- Розгін 0-100 км/год: всього 2,0 секунди;
- Максимальна швидкість: 320 км/год

Живлення забезпечує акумуляторна батарея ємністю 82 кВт-год
Найдивовижніше, що при такій потужній начинці інженерам вдалося утримати споряджену масу концепту на рівні 1170 кг. Цього вдалося досягти завдяки екстремальному використанню легких композитних матеріалів — показник, недосяжний для більшості сучасних серійних електромобілів

Візуально Opel Corsa GSE Vision Gran Turismo лише віддалено нагадує свою цивільну версію
Концепт отримав агресивний аеродинамічний обвіс з розширеними колісними арками, масивним заднім антикрилом та виразним дифузором. Передня частина демонструє найсвіжішу інтерпретацію фірмової «маски» Opel Vizor, яка стала ще вужчою та агресивнішою

Інтер’єр продовжує гоночну філософію. Усередині — аскетичний кокпіт, де головне місце займає полегшене водійське крісло з шеститочковими ременями безпеки. Цікавим інноваційним рішенням є система безпеки: датчики відстежують автомобілі у сліпих зонах, а попередження виводяться не на екран, а за допомогою спеціальних інтегрованих у тканину світлодіодів на передній панелі та дверних картах

Погляд у майбутнє: від треку Gran Turismo до міських вулиць
Хоча Corsa GSE Vision Gran Turismo назавжди залишиться у цифровому світі, Opel наголошує, що концепт є «попереднім переглядом майбутніх моделей GSE». Це прямий натяк на те, що наступне покоління Opel Corsa, дебют якого очікується у 2026 році на новій платформі STLA Small, може отримати по-справжньому «гарячу» електричну версію, наслідуючи приклад спорідненого Peugeot E-208 GTI

Стилістичні елементи, такі як оновлений Opel Vizor, безумовно, перейдуть на серійну модель. Однак вона матиме більш практичний п’ятидверний кузов і буде позбавлена екстремальної аеродинаміки трекового концепту. Лінійка двигунів, ймовірно, включатиме бензинові, м’яко-гібридні та повністю електричні варіанти, продовжуючи стратегію мультиенергетичності концерну Stellantis
Читати далі
Схожі записиПонад 70 тисяч електрокарів, випущених торік, тепер можуть отримати суттєве оновлення систем допомоги водію, для встановлення якого потрібно понад двадцять годин роботи Китайський бренд Zeekr зіткнувся з несподіваною проблемою Компанія занадто швидко перейшла на нову апаратну платформу для своїх моделей, тож власники торішніх авто відчули себе обділеними. Щоб виправити ситуацію, виробник вирішив піти доволі незвичним […]
27 Листопада 2025
Компанія Bavarian Econs Tech переробила класичне купе BMW 2002 1972-го року випуску на електромобіль, оснастивши його силовою установкою від Tesla та батареями від BMW i3 Електромобілі здатні зробити буденні поїздки напрочуд легкими Вони рухаються тихо та плавно, не створюють зайвих шумів і вібрацій, позбавляють від компромісів, які супроводжують бензинові машини. У щоденному використанні такі авто […]
27 Листопада 2025
Китайські автовиробники стрімко посилюють свої позиції в Європі, поступово відбираючи частину ринку у традиційних брендів. Колись їх сприймали як нішевих конкурентів, а нині вони вже контролюють 6,8% продажів нових авто в Європі за жовтень. Серед лідерів опинилися концерни SAIC і BYD, тоді як Tesla переживає найгірший період за останні роки У жовтні покупці в ЄС, […]
27 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі