Fiat представив особливу версію свого мікроелектрокара — Topolino Vilebrequin, створену у співпраці з французьким брендом пляжного одягу Vilebrequin
Електромобіль вирізняється стилем, який навіяний атмосферою Французької Рив’єри: текстиль з візерунками черепах, м’який дах, відкриті боки — усе створене для безтурботних літніх поїздок уздовж узбережжя. Новинка базується на версії Dolcevita, а продаватимуть її лише у Франції та Італії як «колекційне видання»

Topolino Vilebrequin технічно ідентичний базовій моделі: електродвигун обмежений у швидкості до 45 км/год, а батарея на 5,5 кВт-год забезпечує запас ходу до 75 км. Ціна авто стартує від 13 490 євро, що робить його привабливою альтернативою як міському транспорту, так і електричним гольфкарам. Зовнішній вигляд електрокару натякає, що це радше іграшка для емоцій, аніж засіб пересування

Цікаво, що поява нової версії мікроелектрокара — це ще й частина більшого плану концерну Stellantis
Компанія стрімко розширює виробництво електромобілів, зокрема на заводі в кенітрському місті Марокко. Якщо у 2020 році на цьому підприємстві випускали лише 20 000 авто, то у 2025-му планують виготовити вже 70 000. А тепер Stellantis офіційно анонсував збільшення річного виробництва на цьому майданчику з 230 000 до понад 530 000 автомобілів на рік

Масштабне розширення обійдеться компанії в 1,2 мільярда євро й створить понад 3000 нових робочих місць у регіоні
Це не лише крок у напрямку електромобільного майбутнього, а й суттєвий внесок у розвиток промисловості в Північній Африці. Такі моделі, як Fiat Topolino, Citroën Ami та Opel Rocks-e вже довели свою популярність у сегменті ультракомпактних міських авто, і зростання виробництва свідчить про те, що попит на них лише зростає

Читати далі
Схожі записиДослідження американської компанії Recurrent показали доволі цікаву й важливу тенденцію: в сучасних електромобілях збереження запасу ходу після трьох років експлуатації виявляється значно кращим, ніж уявляє більшість водіїв. Батарея в будь-якому електрокарі поступово втрачає здатність утримувати заряд, але реальні втрати виявляються не настільки суттєвими й рідко створюють проблеми у щоденній експлуатації Бренди рухаються вперед різними темпами, […]
17 Листопада 2025
У компанії заявили про завершення випробувань інноваційної батареї, яка працює без рідких компонентів та зберігає стабільну продуктивність у дуже широкому температурному діапазоні. Першу серійну модель з новою батареєю планують представити вже у вересні наступного року Твердотільні батареї довго залишалися чимось на кшталт обіцянки на майбутнє, адже вони здатні давати більшу дальність ходу, вищий рівень безпеки […]
17 Листопада 2025
Mazda нарешті готується до повноцінного виходу на ринок електромобілів після невдалих експериментів зі своїм першим EV і кількох спроб адаптувати китайські моделі. Компанія працює над абсолютно новим електромобілем, створеним на власній платформі, яка розроблена саме під електричну архітектуру. Перший прототип уже помітили під час дорожніх випробувань неподалік інженерного центру Mazda в Ірвіні, Каліфорнія Перший електрокар […]
17 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі