Ford Capri відродився на платформі Volkswagen ID
Для свого нового електрокару Ford відродив ім’я Capri – це було купе, яке випускалось в період 1969-86 років і було європейським аналогом Mustang. Новий суто електричний Ford Capri називають купе-позашляховиком, хоча колись, в домаркетингові часи, його просто віднесли б до ліфтбеків
Тим не менш, новий Capri має чимало спільного з електричним позашляховиком Ford Explorer для європейського ринку. Обидва автомобілі використовують ту саму платформу VW MEB, що й електромобілі ID.4 та ID.5, і мають спільну колісну базу 2770 мм. Але в той час як коробчатий Explorer приваблює сім’ї своєю практичністю, більш спортивний Capri жертвує деяким простором заради стильної задньої частини фастбека
Ford розширив свою європейську лінійку електромобілів купе-позашляховиком Capri
VW зробив щось подібне, перетворивши ID.4 на ID.5, але спроба Ford перетворити Explorer на купе-кросовер не обмежилась похилим хвостом. Щоб виправдати значок Capri, команда дизайнерів Ford додала кілька стилістичних прийомів, натхненних класичним купе Capri
Так, чорна смуга поперек носа імітує оригінальну решітку радіатора, а фари мають попарно з’єднані DRL, що нагадують про чотири фари Capri Mk1. Інші ретро деталі включають овальне заднє бокове скло, піднятий вгору хвіст, що нагадує спойлер у формі качиного хвоста RS3100, а також задні ліхтарі майже як у Capri третього покоління
Але навіть якщо потенційні покупці не пам’ятають Capri, дизайн виявився привабливим
Усередині він здебільшого перегукується з Explorer, аж до 14,6-дюймового портретного інформаційно-розважального екрану та секретного отвору для речей позаду нього, що закривається на ключ. Але є одна цікава ретро-деталь: нижня спиця рульового колеса нагадує класичні спортивні рульові колеса з просвердленими металевими спицями, подібні до тих, що встановлюються на деяких омологаційних моделях Capri RS2600
Силова установка розвиває до 335 к.с.
Чи не єдина технічна схожість між новим Capri і старим полягає в тому, що базова версія електро кросовера – задньопривідна. На щастя, він не має заднього моста, натомість отримав сучасну багатоважільну систему, і навіть потужність одномоторного базового Capri складає 282 к.с. (210 кВт) майже вдвічі перевищує потужність найпотужнішого серійного V6 Capri з ДВЗ. І цього досить щоб за 6,4 секунди досягти 100 км/год, чого не міг зробити жоден класичний серійний Capri
Водії, які шукають ще більше швидкості або просто безпеку повного приводу, можуть придбати двомоторний Capri потужністю 335 к.с. (250 кВт), хоча його 5,3-секундний розгін від 0 до 100 км/год означає деяке зменшення пробігу на одній зарядці. Двомоторний електромобіль отримав батарею на 79 кВт-год замість 77 кВт-год у базовій версії, але його споряджена маса також зросла з 2098 кг до 2174 кг у найлегшій версії
Ford заявляє, що ви зможете проїхати до 390 миль (627 км) на 282-сильній моделі, але лише 368 миль (592 км) на 335-сильному двомоторному електромобілі. Двомоторна модель заряджається трохи швидше, оскільки вона може приймати 185 кВт замість 135 кВт базової моделі, хоча дві хвилини (10-80% за 26 проти 28 хвилин) навряд чи є вирішальними
Преміум-комплектація додає обладнання
Всі Capri оснащені двозонним клімат-контролем; підігрівом, 12-позиційними масажними сидіннями; підігрівом та складними дзеркалами заднього виду, які проектують напис Capri на землю; безключовим входом та запуском двигуна; бездротовою зарядкою телефону та бездротовими системами Apple CarPlay та Android Auto. Версія Premium додає аудіосистему B&O з 10 динаміками та сабвуфером, зовнішнє освітлення салону, світлодіодні ліхтарі Matrix та задній люк з функцією гучного зв’язку, але додаткова вага та опір коченню, що з’являються разом з нею, коштують до 20 миль (32 км) дальності пробігу
Преміум-моделі також отримують оновлення з 19- до 20-дюймових коліс, хоча обидві версії можуть перейти на 21-дюймові, а також покращують стандартні функції безпеки за допомогою пакета допомоги водієві, який включає в себе дисплей на лобовому склі, активну паркувальну систему, систему автоматичної зміни смуги руху та камеру з 360-градусним оглядом
Ford ще не оголосив ціни та дату прибуття новинки в Україну, якщо він тут взагалі з’явиться, адже у нас є Mustang Mach-E
Що ви думаєте про новий Capri? Чи варто було Ford заморочуватися з фішкою класичного Capri? Чи хотіли б мати один з цих автомобілів або Mustang Mach-E? Діліться демками в коментарях!