Ford Capri відродився на платформі Volkswagen ID

11.07.2024
Ford Capri відродився на платформі Volkswagen ID — photo 12413

Для свого нового електрокару Ford відродив ім’я Capri – це було купе, яке випускалось в період 1969-86 років і було європейським аналогом Mustang. Новий суто електричний Ford Capri називають купе-позашляховиком, хоча колись, в домаркетингові часи, його просто віднесли б до ліфтбеків

Тим не менш, новий Capri має чимало спільного з електричним позашляховиком Ford Explorer для європейського ринку. Обидва автомобілі використовують ту саму платформу VW MEB, що й електромобілі ID.4 та ID.5, і мають спільну колісну базу 2770 мм. Але в той час як коробчатий Explorer приваблює сім’ї своєю практичністю, більш спортивний Capri жертвує деяким простором заради стильної задньої частини фастбека

Ford Capri відродився на платформі Volkswagen ID — photo 2

Ford розширив свою європейську лінійку електромобілів купе-позашляховиком Capri

VW зробив щось подібне, перетворивши ID.4 на ID.5, але спроба Ford перетворити Explorer на купе-кросовер не обмежилась похилим хвостом. Щоб виправдати значок Capri, команда дизайнерів Ford додала кілька стилістичних прийомів, натхненних класичним купе Capri 

Так, чорна смуга поперек носа імітує оригінальну решітку радіатора, а фари мають попарно з’єднані DRL, що нагадують про чотири фари Capri Mk1. Інші ретро деталі включають овальне заднє бокове скло, піднятий вгору хвіст, що нагадує спойлер у формі качиного хвоста RS3100, а також задні ліхтарі майже як у Capri третього покоління 

Але навіть якщо потенційні покупці не пам’ятають Capri, дизайн виявився привабливим

Усередині він здебільшого перегукується з Explorer, аж до 14,6-дюймового портретного інформаційно-розважального екрану та секретного отвору для речей позаду нього, що закривається на ключ. Але є одна цікава ретро-деталь: нижня спиця рульового колеса нагадує класичні спортивні рульові колеса з просвердленими металевими спицями, подібні до тих, що встановлюються на деяких омологаційних моделях Capri RS2600

Силова установка розвиває до 335 к.с.

Чи не єдина технічна схожість між новим Capri і старим полягає в тому, що базова версія електро кросовера – задньопривідна. На щастя, він не має заднього моста, натомість отримав сучасну багатоважільну систему, і навіть потужність одномоторного базового Capri складає 282 к.с. (210 кВт) майже вдвічі перевищує потужність найпотужнішого серійного V6 Capri з ДВЗ. І цього досить щоб за 6,4 секунди досягти 100 км/год, чого не міг зробити жоден класичний серійний Capri 

Ford Capri відродився на платформі Volkswagen ID — photo 5

Водії, які шукають ще більше швидкості або просто безпеку повного приводу, можуть придбати двомоторний Capri потужністю 335 к.с. (250 кВт), хоча його 5,3-секундний розгін від 0 до 100 км/год означає деяке зменшення пробігу на одній зарядці. Двомоторний електромобіль отримав батарею на 79 кВт-год замість 77 кВт-год у базовій версії, але його споряджена маса також зросла з 2098 кг до 2174 кг у найлегшій версії

Ford Capri відродився на платформі Volkswagen ID — photo 6

Ford заявляє, що ви зможете проїхати до 390 миль (627 км) на 282-сильній моделі, але лише 368 миль (592 км) на 335-сильному двомоторному електромобілі. Двомоторна модель заряджається трохи швидше, оскільки вона може приймати 185 кВт замість 135 кВт базової моделі, хоча дві хвилини (10-80% за 26 проти 28 хвилин) навряд чи є вирішальними

Ford Capri відродився на платформі Volkswagen ID — photo 7

Преміум-комплектація додає обладнання

Всі Capri оснащені двозонним клімат-контролем; підігрівом, 12-позиційними масажними сидіннями; підігрівом та складними дзеркалами заднього виду, які проектують напис Capri на землю; безключовим входом та запуском двигуна; бездротовою зарядкою телефону та бездротовими системами Apple CarPlay та Android Auto. Версія Premium додає аудіосистему B&O з 10 динаміками та сабвуфером, зовнішнє освітлення салону, світлодіодні ліхтарі Matrix та задній люк з функцією гучного зв’язку, але додаткова вага та опір коченню, що з’являються разом з нею, коштують до 20 миль (32 км) дальності пробігу

Ford Capri відродився на платформі Volkswagen ID — photo 8

Преміум-моделі також отримують оновлення з 19- до 20-дюймових коліс, хоча обидві версії можуть перейти на 21-дюймові, а також покращують стандартні функції безпеки за допомогою пакета допомоги водієві, який включає в себе дисплей на лобовому склі, активну паркувальну систему, систему автоматичної зміни смуги руху та камеру з 360-градусним оглядом

Ford Capri відродився на платформі Volkswagen ID — photo 9

Ford ще не оголосив ціни та дату прибуття новинки в Україну, якщо він тут взагалі з’явиться, адже у нас є Mustang Mach-E

Що ви думаєте про новий Capri? Чи варто було Ford заморочуватися з фішкою класичного Capri? Чи хотіли б мати один з цих автомобілів або Mustang Mach-E? Діліться демками в коментарях!

контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK