Ford змінює стратегію продажів F-150 Lightning — photo 32413

Ford змінює стратегію продажів F-150 Lightning

03.03.2025
3 хвилини на прочитання

F-150 Lightning повертається до традиційної дилерської моделі

Ford офіційно завершує свій експеримент із Rapid Replenishment Centers (RRC), запущений у 2024 році з метою оптимізації розподілу електромобілів. Після кількох місяців випробувань компанія ухвалила рішення повернутися до традиційної оптової моделі продажу. Причина – невідповідність очікуванням та складнощі, які виникли в дилерів та покупців

Ford змінює стратегію продажів F-150 Lightning — photo 2

Навіщо Ford запроваджував RRC?

Ідея RRC полягала у створенні 21 розподільчого центру по всій території США, де зберігалися б нерозпродані електромобілі. Замість традиційного розміщення авто в дилерських салонах Ford хотів централізувати запаси та доставляти машини замовникам за запитом, скорочуючи час очікування до двох тижнів. Очікувалося, що така система дозволить зменшити витрати, зробити управління запасами ефективнішим та загалом спростити процес доставки F-150 Lightning до клієнтів

Крім цього, компанія запропонувала дилерам фінансовий стимул: у жовтні 2024 року Ford почав виплачувати по $1000 за кожен електропікап, замовлений через RRC, з максимальним лімітом $22 500 на одного дилера

Однак, попри ці переваги, програма не змогла досягти поставлених цілей. У рамках виступу на NADA Show Ford офіційно повідомив дилерів, що повертається до традиційної оптової моделі продажу F-150 Lightning

Ford змінює стратегію продажів F-150 Lightning — photo 3

Основні проблеми експерименту

Однією з головних перепон стала незручність для покупців. Потенційні клієнти могли переглядати наявні електромобілі лише на офіційному сайті Ford, що обмежувало можливості пошуку авто через сайти дилерів або платформи на кшталт Autotrader чи Cars.com. Це суттєво ускладнювало вибір, оскільки покупці не могли порівняти моделі за оснащенням і ціною безпосередньо в дилерських центрах

Також дилери скаржилися на брак демо-моделей у салонах, що ускладнювало процес продажу. Додатково виникли труднощі з отриманням необхідної документації, зокрема стікерів з характеристиками автомобілів

Старший директор Ford з роздрібної мережі та стратегії продажів Майк О’Браєн зазначив, що головною метою компанії було покращення клієнтського досвіду. “Ми хотіли підвищити рівень обслуговування клієнтів. Пілотний проєкт мав успіх з операційної точки зору, але ми прислухаємося до дилерів. Ринок змінюється, і наявність двох різних моделей продажу створює труднощі,” – пояснив він

Ford змінює стратегію продажів F-150 Lightning — photo 4

Як дилери Ford відреагували на скасування RRC?

Дилери Ford неоднозначно сприйняли ініціативу, і більшість з них підтримали рішення припинити експеримент. Голова ради дилерів Ford Едді Ставерс визнав, що програма “не дала очікуваного результату”. Він зазначив, що тестування нових методів – це нормальна практика, і варто оцінити Ford за готовність спробувати щось нове, а також за швидке визнання недоліків системи

Таким чином, компанія повертається до класичної дилерської моделі продажу електропікапа F-150 Lightning. Попри прагнення впровадити новий підхід до логістики, експеримент виявився не таким ефективним, як сподівалися в Ford. На даний момент компанія зосередиться на традиційних методах продажу, хоча у майбутньому, ймовірно, спробує інші способи оптимізації дистрибуції електромобілів

Читати далі

Схожі записи
Kia першою запровадила «паспорта акумулятора» на рівні окремих елементів

Kia стає піонером серед автовиробників, які публічно тестують технологію «паспорта акумулятора» — систему, що відстежує стан батареї на рівні окремих елементів. Ця ініціатива має підготувати компанію до нових європейських норм, забезпечивши максимальну прозорість і довіру між брендом і клієнтами. Під час наукового експерименту інженери Kia використали електромобіль EV3 з вбудованими моніторами клітин, аби дослідити, як […]

17 Жовтня 2025
Kia першою запровадила «паспорта акумулятора» на рівні окремих елементів — photo 59752
Чому Tesla і General Motors охолоджують електродвигуни по-різному?

Інженери компанії Munro & Associates нещодавно розібрали два електродвигуни — від Tesla Cybertruck і Chevrolet Equinox. Порівняння показало разючу різницю у філософії їхнього проєктування. General Motors обрала простоту, тоді як Tesla зробила ставку на точність і технологічну складність На перший погляд охолодження двигуна здається елементарним: достатньо прокачати охолоджувальну рідину через кілька трубок, і температура залишатиметься […]

17 Жовтня 2025
Чому Tesla і General Motors охолоджують електродвигуни по-різному? — photo 59738
У Ferrari пояснили, як їх перший електромобіль даруватиме емоції

Ferrari не намагається відтворити звуки чи відчуття двигуна внутрішнього згоряння Інженери компанії хочуть передати ту саму драматичність і глибокий зв’язок між людиною й автомобілем. І якщо Hyundai у своєму Ioniq 5 N експериментує з імітацією семиступінчастої коробки передач і спортивним саундтреком, Ferrari йде власним шляхом. У майбутній Elettrica компанія впроваджує унікальну концепцію, засновану не на […]

17 Жовтня 2025
У Ferrari пояснили, як їх перший електромобіль даруватиме емоції — photo 59724
Kia першою запровадила «паспорта акумулятора» на рівні окремих елементів

Kia стає піонером серед автовиробників, які публічно тестують технологію «паспорта акумулятора» — систему, що відстежує стан батареї на рівні окремих елементів. Ця ініціатива має підготувати компанію до нових європейських норм, забезпечивши максимальну прозорість і довіру між брендом і клієнтами. Під час наукового експерименту інженери Kia використали електромобіль EV3 з вбудованими моніторами клітин, аби дослідити, як […]

17 Жовтня 2025
Kia першою запровадила «паспорта акумулятора» на рівні окремих елементів — photo 59752
Чому Tesla і General Motors охолоджують електродвигуни по-різному?

Інженери компанії Munro & Associates нещодавно розібрали два електродвигуни — від Tesla Cybertruck і Chevrolet Equinox. Порівняння показало разючу різницю у філософії їхнього проєктування. General Motors обрала простоту, тоді як Tesla зробила ставку на точність і технологічну складність На перший погляд охолодження двигуна здається елементарним: достатньо прокачати охолоджувальну рідину через кілька трубок, і температура залишатиметься […]

17 Жовтня 2025
Чому Tesla і General Motors охолоджують електродвигуни по-різному? — photo 59738
У Ferrari пояснили, як їх перший електромобіль даруватиме емоції

Ferrari не намагається відтворити звуки чи відчуття двигуна внутрішнього згоряння Інженери компанії хочуть передати ту саму драматичність і глибокий зв’язок між людиною й автомобілем. І якщо Hyundai у своєму Ioniq 5 N експериментує з імітацією семиступінчастої коробки передач і спортивним саундтреком, Ferrari йде власним шляхом. У майбутній Elettrica компанія впроваджує унікальну концепцію, засновану не на […]

17 Жовтня 2025
У Ferrari пояснили, як їх перший електромобіль даруватиме емоції — photo 59724
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK