Гендиректор Ford тестує Xiaomi SU7 і не хоче повертати ключі
Джим Фарлі вже пів року тестує китайський електроседан і називає його “фантастичним”
Враження від Xiaomi SU7
Генеральний директор Ford, Джим Фарлі, зізнався, що протягом останніх шести місяців їздить на китайському електричному седані Xiaomi SU7 і в захваті від нього. Він розповів в подкасті Fully Charged, що йому так сподобався автомобіль, що він не хоче з ним розлучатися. SU7 — це перший електромобіль компанії Xiaomi, який наразі доступний лише в Китаї. Зазвичай керівники автовиробників хвалять свої власні продукти, але Фарлі не зміг утриматися від похвали конкурента
Імпортований для тестування
У розмові з Робертом Ллевелліном, ведучим подкасту Fully Charged, Фарлі зізнався, що його звичайний автомобіль — це SU7, який Ford привіз із Шанхаю до Чикаго для оцінки. «Ми доставили його з Шанхаю до Чикаго, і я їжджу на ньому вже пів року, і не хочу його повертати», — розповів він. Це демонструє, як Ford оцінює китайських конкурентів, що стають все більш потужними на ринку електромобілів
Характеристики та версії SU7
Фарлі назвав SU7 «фантастичним» і зазначив, що компанія Xiaomi продає по 10 –20 тисяч таких машин на місяць, причому замовлення розписані на пів року вперед. Проте для Xiaomi це не зовсім позитивна новина, оскільки компанія втрачала по $9200 на кожному автомобілі, проданому в перші шість місяців цього року
Гендиректор Ford не уточнив, яку саме версію SU7 він тестував. Базова модель, з заднім приводом, має потужність 295 к.с. (220 кВт) та акумулятор на 73,6 кВт-год, що забезпечує запас ходу у 700 км. Версія SU7 Pro з більшою батареєю може проїхати до 830 км, а повнопривідний SU7 Max, оснащений двома двигунами, розвиває 663 к.с. (495 кВт), розганяється до 100 км/год за 2,8 секунди і долає 800 км на одному заряді
Китайські автомобілі як загроза
Це не перший раз, коли китайський автомобіль справив враження на керівника Ford. За даними Wall Street Journal, Фарлі та фінансовий директор Ford Джон Лоулер були приголомшені, коли протестували електромобіль Changan ще в 2003 році. «Вони випереджають нас», — сказав тоді Лоулер, а Фарлі пізніше назвав китайську автомобільну індустрію «екзистенційною загрозою» для Ford