Джим Фарлі вже пів року тестує китайський електроседан і називає його “фантастичним”
Враження від Xiaomi SU7
Генеральний директор Ford, Джим Фарлі, зізнався, що протягом останніх шести місяців їздить на китайському електричному седані Xiaomi SU7 і в захваті від нього. Він розповів в подкасті Fully Charged, що йому так сподобався автомобіль, що він не хоче з ним розлучатися. SU7 — це перший електромобіль компанії Xiaomi, який наразі доступний лише в Китаї. Зазвичай керівники автовиробників хвалять свої власні продукти, але Фарлі не зміг утриматися від похвали конкурента

Імпортований для тестування
У розмові з Робертом Ллевелліном, ведучим подкасту Fully Charged, Фарлі зізнався, що його звичайний автомобіль — це SU7, який Ford привіз із Шанхаю до Чикаго для оцінки. «Ми доставили його з Шанхаю до Чикаго, і я їжджу на ньому вже пів року, і не хочу його повертати», — розповів він. Це демонструє, як Ford оцінює китайських конкурентів, що стають все більш потужними на ринку електромобілів

Характеристики та версії SU7
Фарлі назвав SU7 «фантастичним» і зазначив, що компанія Xiaomi продає по 10 –20 тисяч таких машин на місяць, причому замовлення розписані на пів року вперед. Проте для Xiaomi це не зовсім позитивна новина, оскільки компанія втрачала по $9200 на кожному автомобілі, проданому в перші шість місяців цього року
Гендиректор Ford не уточнив, яку саме версію SU7 він тестував. Базова модель, з заднім приводом, має потужність 295 к.с. (220 кВт) та акумулятор на 73,6 кВт-год, що забезпечує запас ходу у 700 км. Версія SU7 Pro з більшою батареєю може проїхати до 830 км, а повнопривідний SU7 Max, оснащений двома двигунами, розвиває 663 к.с. (495 кВт), розганяється до 100 км/год за 2,8 секунди і долає 800 км на одному заряді

Китайські автомобілі як загроза
Це не перший раз, коли китайський автомобіль справив враження на керівника Ford. За даними Wall Street Journal, Фарлі та фінансовий директор Ford Джон Лоулер були приголомшені, коли протестували електромобіль Changan ще в 2003 році. «Вони випереджають нас», — сказав тоді Лоулер, а Фарлі пізніше назвав китайську автомобільну індустрію «екзистенційною загрозою» для Ford
Читати далі
Схожі записиToyota поступово надолужує відставання у цифровій трансформації. Повільний перехід компанії до повноцінних електромобілів призвів до того, що вона певний час відставала і в технологічній гонці програмного забезпечення. Тепер гібридний RAV4 GR 2026 року має стати тим автомобілем, який змінить ситуацію. Він не лише проїжджає до 50 миль (80 км) на електротязі, а й демонструє нову […]
15 Жовтня 2025
Китай продовжує тиснути на Канаду, намагаючись змусити її відмовитися від 100-відсоткових тарифів на китайські електромобілі. Таке рішення уряд Оттави ухвалив восени минулого року, аргументуючи його потребою захистити національну безпеку та вітчизняне виробництво. Канада вважає, що китайська індустрія електромобілів розвивається завдяки масштабним державним субсидіям, які створюють нерівні умови для конкуренції Пекін різко відреагував і запровадив високі […]
15 Жовтня 2025
Нова версія приходить на зміну обом попередникам – Wagoneer та Grand Wagoneer. Автомобіль отримав перероблену передню частину й нову силову установку з розширеним запасом ходу Вся лінійка Wagoneer проходить оновлення до 2026 року і у межах цих змін Wagoneer та Grand Wagoneer поєднуються в одну модель з переглянутим дизайном і зовсім новою силовою установкою з […]
15 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі