Не всі знають, що корпорації General Motors належить компанія BrightDrop, яка виробляє електричні вантажівки. Вони користуються популярністю серед автопарків. Щоб збільшити впізнаваність та їх продажі, General Motors приєднає цей бренд до Chevrolet
BrightDrop був незалежним брендом з 2021 року, але тепер його електровантажівки будуть частиною Chevrolet – це дозволить скористатися перевагами дилерської мережі Chevrolet
«Додавання електричних фургонів BrightDrop до модельної лінійки електромобілів Chevrolet надасть клієнтам BrightDrop доступ до однієї з найбільших і найрозгалуженіших комерційних мереж продажів і обслуговування в галузі, а також розширить можливості зростання бренду», – йдеться в прес-релізі GM
Таке рішення допоможе GM залучити більше комерційних клієнтів, які вже знайомі з Chevrolet. Перейменовані моделі BrightDrop Zevo 400 та 600 тепер будуть називатися Chevrolet BrightDrop 400 і 600
BrightDrop 400, також відомий як BrightDrop Zevo 400 – це середньорозмірний електричний фургон. Він оснащений електричною платформою Ultium від GM, та має дальність ходу до 402 км на одному заряді. Максимальна вантажопідйомність — приблизно 816 кг, а об’єм вантажного відділення становить приблизно 11,7 кубічних метрів
BrightDrop 600 – це повнорозмірний фургон, який має батарею на 165 кВт-год, яка дозволяє проїхати до 402 км на одному заряді. Він має потужність 300 к.с. та 529 Нм крутного моменту. Вантажопідйомність приблизно 1038 кг), а корисний об’єм приблизно 17,5 кубічних метрів
Chevrolet матиме можливість продавати електровантажівки після модернізації своїх сервісних центрів та інвестицій у додаткове обладнання. Таким чином GM намагається повторити успіх Ford, якого вдалось досягти з Ford Pro
Всі дилери Chevrolet зможуть продавати фургони BrightDrop, як тільки вони виконають певні вимоги до своїх локацій. Як повідомляє CNBC, це включає в себе інвестиції в підйомники, сервісні майданчики та навчання персоналу
Існує також очевидне питання впізнаваності бренду. На відміну від BrightDrop, всі знають Chevrolet. Комерційним клієнтам зручніше робити величезні інвестиції в нову технологію, якщо вона походить від відомого бренду
GM заснувала BrightDrop у 2021 році з метою продавати електричні фургони та програмні послуги клієнтам автопарків. Минулого року компанія продала близько 500 автомобілів BrightDrop, а в першій половині 2024 року – близько 750
Читати далі
Схожі записиМіжнародна автомобільна федерація (FIA) оголосила про запровадження технічних стандартів та правила омологації для електрокартів у категоріях Junior і Senior Нові вимоги охоплюють електричні силові установки, допустимі межі напруги, масу, розташування батарей і способи інтеграції силових елементів Нові стандарти, затверджені Всесвітньою радою автоспорту FIA, стали продовженням попередніх правил, які з жовтня 2023 року регулюють молодшу категорію […]
22 Жовтня 2025Південнокорейські науковці представили новий матеріал для анодів літій-іонних батарей, який дозволяє значно прискорити заряджання і водночас зберігати тривалий термін служби. Дослідження провели фахівці з Ульсанського національного інституту науки і технологій (UNIST), Корейського університету та Інституту науки і технологій KIST, а його результати опубліковано у журналі Advanced Functional Materials Основою відкриття став гібридний анод, створений із […]
22 Жовтня 2025Африканська компанія Spiro залучила $100 млн для масштабного розширення своєї мережі заміни акумуляторів для електромотоциклів Рекордний раунд фінансування очолив Фонд розвитку експорту в Африці (FEDA) — інвестиційний підрозділ Afreximbank, який виділив $75 млн. Завдяки цим коштам компанія зможе суттєво збільшити кількість електричних мотоциклів на дорогах та розширити мережу станцій заміни акумуляторів. Модель роботи Spiro проста: […]
22 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі