Пілотне тестування твердотільних батарей у 2025 році
Hyundai активно готується до тестування нових твердотільних батарей у 2025 році. За повідомленнями, компанія завершує встановлення обладнання на пілотній лінії в Уйвані, Південна Корея. Залишилось лише налаштувати системи автоматизації логістики, після чого виробництво прототипів розпочнеться вже в січні
Очікується, що тестові батареї матимуть ємність від 70 до 100 кВт-год, що дозволить забезпечити запас ходу до 800 км залежно від моделі. Це стане важливим кроком до масового виробництва твердотільних батарей після 2027 року
Переваги твердотільних батарей над літій-іонними
Твердотільні батареї мають кілька ключових переваг. По-перше, вони безпечніші, оскільки не містять рідких електролітів, які можуть займатися. По-друге, вони забезпечують вищу енергоємність, що збільшує запас ходу електромобіля. По-третє, вони підтримують швидку зарядку та краще працюють за екстремальних температур
Проте виробництво твердотільних батарей поки що дорожче за традиційні літій-іонні, а масштабування процесу залишається викликом для індустрії. Hyundai сподівається вирішити ці проблеми завдяки новим технологіям та автоматизації
Конкуренція з боку Toyota і Honda
Hyundai не єдиний виробник, що працює над цією технологією. Toyota планує розпочати виробництво твердотільних батарей у 2026 році, тоді як Honda вже тестує демонстраційні лінії в Японії. Це створює додатковий тиск на Hyundai, змушуючи компанію прискорити розробки, щоб не відстати від конкурентів
Твердотільні батареї також привертають увагу інших автовиробників. BMW і Nissan вкладають значні ресурси в цю технологію, сподіваючись, що вона стане стандартом у найближчі 5–10 років
Довгострокові перспективи розвитку нової технології
Технологія твердотільних батарей має потенціал не лише для легкових авто, а й для комерційного транспорту. Hyundai планує використовувати ці батареї у вантажівках і автобусах, що може суттєво підвищити ефективність перевезень і зменшити викиди CO2
Водночас зростає конкуренція з боку китайських компаній, які також інвестують у розробку нових батарей. Наприклад, CATL працює над виробництвом акумуляторів, сумісних із системами швидкої заміни, що може прискорити адаптацію електротранспорту
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі