Hyundai тестуватиме твердотільні батареї вже цього року
Пілотне тестування твердотільних батарей у 2025 році
Hyundai активно готується до тестування нових твердотільних батарей у 2025 році. За повідомленнями, компанія завершує встановлення обладнання на пілотній лінії в Уйвані, Південна Корея. Залишилось лише налаштувати системи автоматизації логістики, після чого виробництво прототипів розпочнеться вже в січні
Очікується, що тестові батареї матимуть ємність від 70 до 100 кВт-год, що дозволить забезпечити запас ходу до 800 км залежно від моделі. Це стане важливим кроком до масового виробництва твердотільних батарей після 2027 року
Переваги твердотільних батарей над літій-іонними
Твердотільні батареї мають кілька ключових переваг. По-перше, вони безпечніші, оскільки не містять рідких електролітів, які можуть займатися. По-друге, вони забезпечують вищу енергоємність, що збільшує запас ходу електромобіля. По-третє, вони підтримують швидку зарядку та краще працюють за екстремальних температур
Проте виробництво твердотільних батарей поки що дорожче за традиційні літій-іонні, а масштабування процесу залишається викликом для індустрії. Hyundai сподівається вирішити ці проблеми завдяки новим технологіям та автоматизації
Конкуренція з боку Toyota і Honda
Hyundai не єдиний виробник, що працює над цією технологією. Toyota планує розпочати виробництво твердотільних батарей у 2026 році, тоді як Honda вже тестує демонстраційні лінії в Японії. Це створює додатковий тиск на Hyundai, змушуючи компанію прискорити розробки, щоб не відстати від конкурентів
Твердотільні батареї також привертають увагу інших автовиробників. BMW і Nissan вкладають значні ресурси в цю технологію, сподіваючись, що вона стане стандартом у найближчі 5–10 років
Довгострокові перспективи розвитку нової технології
Технологія твердотільних батарей має потенціал не лише для легкових авто, а й для комерційного транспорту. Hyundai планує використовувати ці батареї у вантажівках і автобусах, що може суттєво підвищити ефективність перевезень і зменшити викиди CO2
Водночас зростає конкуренція з боку китайських компаній, які також інвестують у розробку нових батарей. Наприклад, CATL працює над виробництвом акумуляторів, сумісних із системами швидкої заміни, що може прискорити адаптацію електротранспорту