Компанія JLR у партнерстві з Pirelli робить рішучий крок до зменшення екологічного сліду своїх автомобілів, запроваджуючи у виробництво новий тип шин, створених із понад 70% перероблених і поновлюваних матеріалів. Новинка з’явиться вже у 2025 році на 22-дюймових колесах Range Rover і стане першою у світі, що постачатиметься безпосередньо з заводу. У центрі технології — вдосконалена версія моделі Pirelli P Zero, спеціально адаптована для електричних і електрифікованих моделей JLR
Шини виготовляються з інноваційних матеріалів, які мінімізують використання викопних ресурсів
Наприклад, діоксид кремнію у складі шин отримують із рисового лушпиння — агропромислового відходу, а замість традиційних нафтових полімерів застосовують компоненти на основі рослинної сировини та використаної кулінарної олії. Також у виробництві використовують вторинний технічний вуглець, отриманий із шин, які вийшли з експлуатації

Особливу увагу приділено сертифікованій натуральній гумі, яка постачається з лісів, керованих за принципами FSC (Лісової опікунської ради)
Це забезпечує прозорість і екологічність ланцюгів постачання, що є частиною ширшої стратегії JLR — переосмислення розкоші через сталий дизайн. За словами представників компаній, ці нові шини показують, що відповідальний підхід до матеріалів не означає компроміс із продуктивністю
Проблема зносу шин є особливо актуальною для електромобілів, які, як правило, важчі за ДВЗ-аналоги, що збільшує утворення мікропластику. За дослідженням Портсмутського університету, знос шин становить близько 28% мікропластикового забруднення у світі. Тому ініціатива JLR та Pirelli — це не лише технічна новація, а й важлива відповідь на глобальний екологічний виклик

Партнерство з Pirelli — частина довгострокової програми JLR під назвою “PepsiCo Positive”, яка охоплює всі етапи виробництва: від сільського господарства до доставки автомобілів. Нова стратегія спрямована на скорочення викидів вуглецю, використання ресурсів у замкненому циклі та переосмислення розкоші в контексті відповідальності перед природою та суспільством
Читати далі
Схожі записиДослідження американської компанії Recurrent показали доволі цікаву й важливу тенденцію: в сучасних електромобілях збереження запасу ходу після трьох років експлуатації виявляється значно кращим, ніж уявляє більшість водіїв. Батарея в будь-якому електрокарі поступово втрачає здатність утримувати заряд, але реальні втрати виявляються не настільки суттєвими й рідко створюють проблеми у щоденній експлуатації Бренди рухаються вперед різними темпами, […]
17 Листопада 2025
У компанії заявили про завершення випробувань інноваційної батареї, яка працює без рідких компонентів та зберігає стабільну продуктивність у дуже широкому температурному діапазоні. Першу серійну модель з новою батареєю планують представити вже у вересні наступного року Твердотільні батареї довго залишалися чимось на кшталт обіцянки на майбутнє, адже вони здатні давати більшу дальність ходу, вищий рівень безпеки […]
17 Листопада 2025
Mazda нарешті готується до повноцінного виходу на ринок електромобілів після невдалих експериментів зі своїм першим EV і кількох спроб адаптувати китайські моделі. Компанія працює над абсолютно новим електромобілем, створеним на власній платформі, яка розроблена саме під електричну архітектуру. Перший прототип уже помітили під час дорожніх випробувань неподалік інженерного центру Mazda в Ірвіні, Каліфорнія Перший електрокар […]
17 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі