Компанія Bavarian Econs Tech переробила класичне купе BMW 2002 1972-го року випуску на електромобіль, оснастивши його силовою установкою від Tesla та батареями від BMW i3
Електромобілі здатні зробити буденні поїздки напрочуд легкими
Вони рухаються тихо та плавно, не створюють зайвих шумів і вібрацій, позбавляють від компромісів, які супроводжують бензинові машини. У щоденному використанні такі авто часто нагадують про те, наскільки технології просунулися вперед, а двигуни внутрішнього згоряння дедалі більше сприймаються як спадок минулих десятиліть
Проте є вагома причина, чому прихильники класики досі тримаються за двигуни. Вони формують характер автомобіля, особливо коли йдеться про культові моделі на кшталт BMW 2002. Тож виникає запитання: чи захочете ви їздити на BMW 1972 року, який переробили на електрокар?

На Bring a Trailer зараз представлений саме такий автомобіль — BMW 2002 у яскравому відтінку Golf Yellow, відомий тепер як 2002te
Модель отримала нове життя завдяки майстерні Bavarian Econs Tech із Мюнхена. Переробка вийшла масштабною: традиційний двигун і трансмісія зникли, а їхнє місце зайняв акумуляторний блок BMW i3 на 33 кВт-год
Енергію від батареї передає на задні колеса електромотор Tesla Model S. Він видає 178 к.с. і 125 фунт-футів (170 Нм) тяги, працюючи у межах 400-вольтової системи
За словами продавця, на одному заряді машина долає до 200 кілометрів і розганяється до 100 км/год за 6,2 секунди. Такої динаміки більш ніж достатньо для автомобіля цього класу. Маса тримається на рівні 1088 кг, тому на звивистій дорозі він здатен подарувати багато задоволення
Однак разом зі зникненням двигуна зникло й усе, що створювало фірмову атмосферу старого BMW — звук, вібрації й тактильність. Коробка передач також відсутня, тож наступному власнику не доведеться перемикати передачі й ловити той особливий ритм класичного авто
Представник Bavarian Econs Tech зазначає, що BMW прибув у майстерню з пробігом лише 31 000 км і перебував у дуже доброму стані без натяків на корозію. Лакофарбове покриття залишилось оригінальним, як і більша частина салону




Водночас певні оновлення таки з’явилися
Усередині встановили нові спортивні сидіння, оновили килимове покриття і замінили систему кондиціонування на сучаснішу. Аудіосистема також перейшла у нову епоху — тепер тут встановлена ціла звукова інсталяція з восьми динаміків Helix та сабвуфера
Зовнішність доповнюють 13-дюймові колеса Alpina з шинами Michelin XDX-B. Підвіска тепер також інша: встановлено регульовані койловери KW Racing V3 Classic, а всі важливі сайлентблоки замінено на поліуретанові елементи Powerflex

Якщо поєднання класичного стилю з електричною технологією Вам до вподоби, аукціон уже працює на Bring a Trailer, тож охочі можуть подивитися авто та зробити ставку, доки лот активний
Читати далі
Схожі записиКитайські автовиробники стрімко посилюють свої позиції в Європі, поступово відбираючи частину ринку у традиційних брендів. Колись їх сприймали як нішевих конкурентів, а нині вони вже контролюють 6,8% продажів нових авто в Європі за жовтень. Серед лідерів опинилися концерни SAIC і BYD, тоді як Tesla переживає найгірший період за останні роки У жовтні покупці в ЄС, […]
27 Листопада 2025
Volkswagen робить велику ставку на китайські заводи й готується активніше експортувати машини, зібрані там, у різні країни. Європа поки не входить до цих планів, проте глобальна стратегія концерну базується на разючій різниці собівартості. Розробка та виробництво електромобілів у Китаї обходиться удвічі дешевше, ніж у будь-якому іншому регіоні, і цей чинник стає визначальним у конкуренції з […]
27 Листопада 2025
Новий бюджет уряду Великої Британії запускає систему оплати за пробіг для електромобілів та plug-in гібридів. Держава прагне повернути частину доходів, які втратила через падіння продажів бензину та дизеля Уперше електричний транспорт перестає бути «податковим раєм» У бюджетній промові фактично схвалили новий порядок, за яким власники електрокарів сплачуватимуть податок за пройдену відстань, і тепер ця категорія […]
27 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі