Британський стартап Longbow, який спеціалізується на виробництві електричних спортивних автомобілів, залучив до своєї команди кількох легендарних фігур автопромисловості
До консультативної ради компанії увійшли колишній генеральний директор McLaren Майк Флюїт, екскерівник Lotus Europe Ден Балмер та Майкл ван дер Санде, відомий за роботою в Lucid Europe, підрозділі спеціальних проєктів JLR і на посаді глави Alpine. Співзасновником Longbow є інженер Деніел Дейві, який раніше працював у Lucid і Tesla. Мета стартапу — випустити надлегкі електричні спорткари, що зможуть кинути виклик Tesla, вже до 2027 року

Longbow розробляє дві моделі — Speedster і Roadster — на основі власної алюмінієвої платформи для електромобілів
Першим у виробництво піде Speedster — двомісний електромобіль із заднім приводом, без лобового скла, з цільовою масою лише 895 кг і розгоном від 0 до 97 км/год за 3,5 секунди. Його випуск планується розпочати у Великій Британії у 2027 році, а стартова ціна становитиме 110 000 доларів. Другим на ринок вийде Roadster — фастбек зі знімним дахом і стартовою ціною 84 000 доларів. Він буде приблизно на десяту частину секунди повільнішим до 60 миль/год через додаткові 100 кг маси, але навіть із цим залишатиметься легшим за 15-річний Lotus Elise і удвічі легшим за більшість сучасних електромобілів
Деніел Дейві пояснив, що залучення високопоставлених керівників із досвідом у провідних автокомпаніях є стратегічним кроком: «У Вас є плани та ідеї, але Вам потрібно перевірити кожну з них з людьми, які вже робили це раніше». Майк Флюїт, який свого часу відмовився від випуску SUV під брендом McLaren і залишив компанію у 2021 році, відзначив, що автомобілі Longbow мають характеристики, які нині рідко зустрічаються в галузі: «Це компактний спортивний автомобіль, створений з урахуванням потреб водія, з правильними пропорціями та низькою масою. Бачити, як передові технології поєднуються з цими класичними рисами, — справжнє задоволення»

За словами учасників проєкту, головною конкурентною перевагою Longbow стане поєднання сучасних електротехнологій із філософією легких і динамічних спортивних автомобілів, які орієнтовані насамперед на емоції від керування. Стартап розраховує, що випередивши Tesla з виходом власного родстера, він зможе зайняти помітну нішу у преміальному сегменті електроспорткарів
Читати далі
Схожі записиПонад 70 тисяч електрокарів, випущених торік, тепер можуть отримати суттєве оновлення систем допомоги водію, для встановлення якого потрібно понад двадцять годин роботи Китайський бренд Zeekr зіткнувся з несподіваною проблемою Компанія занадто швидко перейшла на нову апаратну платформу для своїх моделей, тож власники торішніх авто відчули себе обділеними. Щоб виправити ситуацію, виробник вирішив піти доволі незвичним […]
27 Листопада 2025
Компанія Bavarian Econs Tech переробила класичне купе BMW 2002 1972-го року випуску на електромобіль, оснастивши його силовою установкою від Tesla та батареями від BMW i3 Електромобілі здатні зробити буденні поїздки напрочуд легкими Вони рухаються тихо та плавно, не створюють зайвих шумів і вібрацій, позбавляють від компромісів, які супроводжують бензинові машини. У щоденному використанні такі авто […]
27 Листопада 2025
Китайські автовиробники стрімко посилюють свої позиції в Європі, поступово відбираючи частину ринку у традиційних брендів. Колись їх сприймали як нішевих конкурентів, а нині вони вже контролюють 6,8% продажів нових авто в Європі за жовтень. Серед лідерів опинилися концерни SAIC і BYD, тоді як Tesla переживає найгірший період за останні роки У жовтні покупці в ЄС, […]
27 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі