Компоненти електромобілів відкрили нові можливості для тюнінгу — photo 65787

Компоненти електромобілів відкрили нові можливості для тюнінгу

13.12.2025
3 хвилини на прочитання

Скромний на вигляд Volkswagen Beetle здатен розганятися до 100 км/год швидше, ніж Porsche 911 GT3. Усе завдяки тому, що під скромним класичним кузовом ховається сучасна електрична начинка, про яку важко здогадатися з першого погляду

Компоненти електромобілів відкрили нові можливості для тюнінгу — photo 2

Електрична тяга відкрила нові можливості для тюнінгу 

Інженери тепер можуть вкладати серйозну потужність у машини, які ніколи не проєктувалися для швидкої їзди. Саме так сталося з цим старим Beetle, який виглядає як автомобіль для неспішних поїздок, але має дуже серйозний потенціал

Автомобіль побудувала німецька майстерня Knepper Bugs & More. Колись цей Beetle доживав віку на звалищі у Каліфорнії. Машину викупили, перевезли до Європи та повністю перебрали. Рідний двигун прибрали, а на його місце встановили електричну систему нового покоління

Компоненти електромобілів відкрили нові можливості для тюнінгу — photo 3

За рух відповідає електромотор з задньої осі Tesla Model S 

Його доопрацювали для роботи з вищою напругою, тож віддача перевищує 600 кінських сил, а крутний момент сягає 700 Нм. Для порівняння, багато сучасних гарячих хетчбеків мають утричі меншу потужність

Компоненти електромобілів відкрили нові можливості для тюнінгу — photo 4

Крутний момент передається через привідні вали Porsche 930. Живлення забезпечують 17 батарейних модулів від Porsche Taycan. Усе разом виглядає як дивна суміш технологій, упакованих у кузов автомобіля, який у серійному вигляді мав близько 50 кінських сил

Точна маса після електричної конверсії не розкривається, але результат вражає 

Розгін до 100 км/год займає 2,9 секунди. Lamborghini Temerario з гібридним V8 виконує цю вправу за 2,7 секунди, а Porsche 911 GT3 потребує близько 3,4 секунди. На прямій цей Beetle легко залишає спорткари позаду

Компоненти електромобілів відкрили нові можливості для тюнінгу — photo 5

Запас ходу на повному заряді становить приблизно 250 кілометрів. Активна їзда скорочує дистанцію до близько 100 кілометрів, хоча власників такого проєкту це навряд чи турбує

Ходову частину та гальма серйозно доопрацювали. Багато компонентів узяли від Porsche 944, а також використали деталі від KW і Bilstein. Таке поєднання допомагає тримати під контролем усю додаткову потужність

Зовні Beetle пофарбували у насичений синій колір Marathon Blue. Електромобіль отримав класичні диски Porsche та занижену підвіску, тож виглядає значно агресивніше. Невеликий карбоновий спойлер залишається єдиним натяком на потенціал машини. В іншому зовнішність зберігає стриманий характер

Компоненти електромобілів відкрили нові можливості для тюнінгу — photo 6

Салон залишили простим і максимально близьким до оригіналу. Панель приладів і класичні шкали зберегли, лише оновили оздоблення. Сидіння Recaro походять від BMW 2002. Механічний важіль коробки передач замінили невеликим сенсорним екраном для вибору режиму руху

Автори проєкту вирішили перевірити надійність не на словах, а на ділі, і цього року Beetle проїхав близько 8000 кілометрів через Бельгію, Францію, Іспанію, Португалію, Люксембург і навіть перетнув Гібралтарську протоку, діставшись Північної Африки

Компоненти електромобілів відкрили нові можливості для тюнінгу — photo 7

Читати далі

Схожі записи
Ford і SK On розривають партнерство з виробництва акумуляторів для електромобілів

Ford, один з гігантів автомобільної індустрії, нещодавно отримав солідний державний кредит і з розмахом взявся за будівництво заводів для акумуляторів електромобілів. Але, як часто буває в бізнесі, вітер змінився — і тепер усе перевертається з ніг на голову. Партнерство з корейською компанією SK On, фактично розвалилося. Чому так сталося і що це означає для майбутнього […]

13 Грудня 2025
Ford і SK On розривають партнерство з виробництва акумуляторів для електромобілів — photo 65833
BMW призначив нового керівника підрозділу M GmbH

BMW оновлює керівництво спортивного підрозділу M у момент, коли бренд готується до серйозних змін. Компанія поступово переходить до електрифікації, і кадрові рішення напряму пов’язані з цим курсом Новим керівником BMW M став Александер Карайлович  Саме він відповідав за створення BMW XM — однієї з найбільш суперечливих моделей в історії M. Автомобіль став першим самостійним проєктом […]

13 Грудня 2025
BMW призначив нового керівника підрозділу M GmbH — photo 65776
Caterham працює над спортивним електромобілем своєї мрії

Caterham не відмовляється від ідеї створити власний електричний спорткар, навіть попри те, що інтерес до таких моделей у світі помітно знизився. Компанія продовжує роботу над купе Project V і готується показати перший робочий прототип на Tokyo Auto Salon Проєкт уперше презентували ще влітку 2023 року  Галузеві тенденції з того часу змінилися: автовиробники коригують плани, зсувають […]

13 Грудня 2025
Caterham працює над спортивним електромобілем своєї мрії — photo 65759
Ford і SK On розривають партнерство з виробництва акумуляторів для електромобілів

Ford, один з гігантів автомобільної індустрії, нещодавно отримав солідний державний кредит і з розмахом взявся за будівництво заводів для акумуляторів електромобілів. Але, як часто буває в бізнесі, вітер змінився — і тепер усе перевертається з ніг на голову. Партнерство з корейською компанією SK On, фактично розвалилося. Чому так сталося і що це означає для майбутнього […]

13 Грудня 2025
Ford і SK On розривають партнерство з виробництва акумуляторів для електромобілів — photo 65833
BMW призначив нового керівника підрозділу M GmbH

BMW оновлює керівництво спортивного підрозділу M у момент, коли бренд готується до серйозних змін. Компанія поступово переходить до електрифікації, і кадрові рішення напряму пов’язані з цим курсом Новим керівником BMW M став Александер Карайлович  Саме він відповідав за створення BMW XM — однієї з найбільш суперечливих моделей в історії M. Автомобіль став першим самостійним проєктом […]

13 Грудня 2025
BMW призначив нового керівника підрозділу M GmbH — photo 65776
Caterham працює над спортивним електромобілем своєї мрії

Caterham не відмовляється від ідеї створити власний електричний спорткар, навіть попри те, що інтерес до таких моделей у світі помітно знизився. Компанія продовжує роботу над купе Project V і готується показати перший робочий прототип на Tokyo Auto Salon Проєкт уперше презентували ще влітку 2023 року  Галузеві тенденції з того часу змінилися: автовиробники коригують плани, зсувають […]

13 Грудня 2025
Caterham працює над спортивним електромобілем своєї мрії — photo 65759
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK