Закриття заводів Volkswagen – шанс для Китаю
Volkswagen, один із найбільших автовиробників у світі, оголосив про плани зупинити роботу двох заводів у Німеччині до 2027 року. Під тиском профспілок рішення про повне закриття заводів у Дрездені (виробництво електрокарів ID.3) та Оснабрюці (кабріо-кросовери T-Roc Cabrio) було змінено: тепер компанія шукає альтернативні варіанти використання виробничих потужностей
У цей час китайські виробники електромобілів уважно спостерігають за розвитком подій. За даними Reuters, завод в Оснабрюці може стати ідеальним варіантом для китайських OEM-компаній, які шукають шляхи для виходу на європейський ринок, щоб уникнути мит та бар’єрів
Чому Китай зацікавлений у німецьких заводах?
Китайські автовиробники активно розширюють свою присутність у Європі, і заводи Volkswagen можуть стати ключем до цього. Інвестування в існуючі потужності дозволить їм уникнути дорогого будівництва нових фабрик і митних витрат, що штучно підвищують ціни на китайські авто
За словами представника китайського МЗС, їхні компанії мають право на справедливий та недискримінаційний доступ до ринку Німеччини. Це стратегічний крок, що дозволить китайським брендам зміцнити позиції в серці європейського автопрому
Політичний та економічний контекст
Для Volkswagen продаж одного з заводів Китаю може стати можливістю оптимізувати витрати та позбутися надлишкових потужностей. Але для Німеччини це питання не лише економіки, а й політики. Заводи Volkswagen — символ промислової сили країни. Якщо китайські бренди почнуть виробляти електромобілі в Німеччині, це стане потужним сигналом на глобальному ринку
Китайські виробники вже зайняли позиції у менших європейських країнах, але завод у Німеччині може стати їхнім проривом у преміальному сегменті. Європейський Союз, який доклав багато зусиль для захисту місцевого ринку, може опинитися в непростій ситуації, якщо Китай візьме під контроль виробничі потужності Німеччини
Закриття заводів Volkswagen і можливе придбання їх китайськими автовиробниками можуть змінити баланс сил на ринку електромобілів у Європі. Це не просто економічний, а й геополітичний виклик для європейського автопрому. Чи зможе Німеччина зберегти контроль над своїми промисловими символами? Будемо спостерігати
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі