Закриття заводів Volkswagen – шанс для Китаю
Volkswagen, один із найбільших автовиробників у світі, оголосив про плани зупинити роботу двох заводів у Німеччині до 2027 року. Під тиском профспілок рішення про повне закриття заводів у Дрездені (виробництво електрокарів ID.3) та Оснабрюці (кабріо-кросовери T-Roc Cabrio) було змінено: тепер компанія шукає альтернативні варіанти використання виробничих потужностей
У цей час китайські виробники електромобілів уважно спостерігають за розвитком подій. За даними Reuters, завод в Оснабрюці може стати ідеальним варіантом для китайських OEM-компаній, які шукають шляхи для виходу на європейський ринок, щоб уникнути мит та бар’єрів

Чому Китай зацікавлений у німецьких заводах?
Китайські автовиробники активно розширюють свою присутність у Європі, і заводи Volkswagen можуть стати ключем до цього. Інвестування в існуючі потужності дозволить їм уникнути дорогого будівництва нових фабрик і митних витрат, що штучно підвищують ціни на китайські авто
За словами представника китайського МЗС, їхні компанії мають право на справедливий та недискримінаційний доступ до ринку Німеччини. Це стратегічний крок, що дозволить китайським брендам зміцнити позиції в серці європейського автопрому

Політичний та економічний контекст
Для Volkswagen продаж одного з заводів Китаю може стати можливістю оптимізувати витрати та позбутися надлишкових потужностей. Але для Німеччини це питання не лише економіки, а й політики. Заводи Volkswagen — символ промислової сили країни. Якщо китайські бренди почнуть виробляти електромобілі в Німеччині, це стане потужним сигналом на глобальному ринку
Китайські виробники вже зайняли позиції у менших європейських країнах, але завод у Німеччині може стати їхнім проривом у преміальному сегменті. Європейський Союз, який доклав багато зусиль для захисту місцевого ринку, може опинитися в непростій ситуації, якщо Китай візьме під контроль виробничі потужності Німеччини
Закриття заводів Volkswagen і можливе придбання їх китайськими автовиробниками можуть змінити баланс сил на ринку електромобілів у Європі. Це не просто економічний, а й геополітичний виклик для європейського автопрому. Чи зможе Німеччина зберегти контроль над своїми промисловими символами? Будемо спостерігати
Читати далі
Схожі записиПрезидент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025
Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025
Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів Першою стала лінійка […]
20 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі