Xpeng P7 дебютував на Мюнхенському автосалоні та одразу привернув увагу не лише своїм агресивним дизайном, а й вражаючими технічними характеристиками, які можуть скласти конкуренцію навіть Tesla Model S
Новий P7 буде доступний у двох основних конфігураціях: із заднім приводом та з повним приводом. Потужність топової версії з двома електромоторами досягає 586 к.с., що дозволяє розганятися від 0 до 100 км/год усього за 3,7 секунди. Базова версія з одним мотором видає 362 к.с. — цього цілком достатньо для динамічної їзди в міських умовах і на трасі

Покупці зможуть обрати між двома акумуляторами: ємністю 74,9 кВт-год або збільшеним блоком на 92,92 кВт-год. Запас ходу залежить від конфігурації: стандартна модель обіцяє до 702 км, версія з одним мотором та великим акумулятором — до рекордних 820 км, а повнопривідна модифікація — до 750 км. Для порівняння, це рівень, близький до кращих результатів Tesla Model S та Lucid Air
Окремо варто згадати про заряджання. P7 підтримує стандарт надшвидкої зарядки 5C. За сприятливих умов 10 хвилин під’єднання до зарядної станції можуть дати додаткові 436 км пробігу — показник, який поки що залишається рідкістю навіть серед преміальних електрокарів

Зовнішність P7 одразу вирізняє його серед конкурентів
Передня частина отримала суцільну світлодіодну панель, що простягається на всю ширину кузова, доповнену вертикальними денними ходовими вогнями. Задня частина повторює цей мотив завдяки горизонтальній світловій лінії та незвичному оформленню ліхтарів. Усе це надає автомобілю футуристичного вигляду, який нагадує суміш традиційних седанів і концептуальних авто на кшталт Tesla Cybertruck

Інтер’єр продовжує тему технологічності
Водія зустрічає величезний 87-дюймовий проекційний дисплей із функціями доповненої реальності. Він показує навігацію, підказки та іншу важливу інформацію прямо на лобове скло. Центральний екран мультимедійної системи нахилений у бік водія, що робить керування інтуїтивним. За кермом розташована вузька цифрова панель приладів, а спортивні сидіння обладнані бічними подушками, які під час різких маневрів «піддуваються», утримуючи водія на місці. Подібна технологія раніше була доступна лише у топових німецьких спорткарах

Деталей інтер’єру додає і триспицеве кермо зі спеціальними перемикачами, що нагадують стиль AMG. Тут водій може обирати режими руху, налаштовувати підвіску чи керувати потужністю двигунів. Атмосферне підсвічування салону ще більше підкреслює спортивний характер автомобіля
За габаритами Xpeng P7 близький до Tesla Model S: довжина 5,02 м, ширина 1,97 м, висота 1,42 м, а колісна база становить 3,01 м. Це просторий седан бізнес-класу, здатний комфортно вмістити п’ятьох дорослих

У Китаї друге покоління P7 вже надійшло у продаж за ціною від 219 800 юанів (приблизно $30 200) до 301 800 юанів (близько $41 500). Для європейського ринку ціни ще не оголошено, проте навіть китайські цифри змушують конкурентів замислитися: пропонуючи такі характеристики за порівняно доступну ціну, Xpeng може серйозно потіснити західні бренди у преміальному сегменті
Читати далі
Схожі записиДослідження американської компанії Recurrent показали доволі цікаву й важливу тенденцію: в сучасних електромобілях збереження запасу ходу після трьох років експлуатації виявляється значно кращим, ніж уявляє більшість водіїв. Батарея в будь-якому електрокарі поступово втрачає здатність утримувати заряд, але реальні втрати виявляються не настільки суттєвими й рідко створюють проблеми у щоденній експлуатації Бренди рухаються вперед різними темпами, […]
17 Листопада 2025
У компанії заявили про завершення випробувань інноваційної батареї, яка працює без рідких компонентів та зберігає стабільну продуктивність у дуже широкому температурному діапазоні. Першу серійну модель з новою батареєю планують представити вже у вересні наступного року Твердотільні батареї довго залишалися чимось на кшталт обіцянки на майбутнє, адже вони здатні давати більшу дальність ходу, вищий рівень безпеки […]
17 Листопада 2025
Mazda нарешті готується до повноцінного виходу на ринок електромобілів після невдалих експериментів зі своїм першим EV і кількох спроб адаптувати китайські моделі. Компанія працює над абсолютно новим електромобілем, створеним на власній платформі, яка розроблена саме під електричну архітектуру. Перший прототип уже помітили під час дорожніх випробувань неподалік інженерного центру Mazda в Ірвіні, Каліфорнія Перший електрокар […]
17 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі