Новий електричний флагманський Li Auto i8 (не плутати з гібридним суперкаром BMW i8) — це шестимісний SUV, який поєднує аеродинаміку спорткара, салон рівня бізнес-класу й витрату енергії на рівні компактного седана. І все це — за ціну меншу, ніж середньостатистична Tesla
Li Auto i8 за габаритами більший за Tesla Model X, а за аеродинамікою кращий за Model Y
Його зовнішність — гібрид естетики флагманського мінівена Mega та кросовера L9. Спереду — незвичний світлодіодний лайтбар, що простягається від краю до краю під самим лобовим склом. Корма виглядає стриманіше: звична світлова смуга, мінімалізм і практичний великий багажник
Над дизайном працювали з натхненням від… яхт. Щоправда, цей морський настрій більше вгадується в плавних лініях даху, ніж у чомусь безпосередньо «морському». Але виглядає автомобіль цілісно й по-своєму унікально
Li Auto пропонує дві конфігурації i8 — обидві з акумуляторами типу NMC (нікель-марганець-кобальт)
Базова модель оснащується батареєю на 90,1 кВт-год і двома електромоторами сумарною потужністю 536 к.с. і крутним моментом 660 Нм. За китайським стандартом CLTC ця версія здатна подолати до 670 км на одному заряді
Флагманська модифікація отримала акумулятор на 97,8 кВт-год і вражаючу дальність ходу — до 720 км. Але головне — потужна система заряджання, яка дозволяє додати 500 км лише за 10 хвилин
Водночас аеродинамічний коефіцієнт i8 становить лише 0,218 Cd, що менше навіть ніж у Tesla Model Y (0,220), а споживання енергії коливається між 14,6–14,8 кВт-год на 100 км — показник, як у компактної Model 3
Розгін до сотні — 4,5 секунди. І це у автомобіля масою та габаритами, як у великого сімейного позашляховика
Li Auto i8 — це виключно шестимісник із компонуванням 2+2+2. Жодного класичного приборного щитка — лише невеликий дисплей перед водієм і два гігантських екрани по 15,7 дюйма на передній панелі. Центральна консоль оснащена бездротовими зарядками з активним охолодженням, а пневмопідвіска Magic Carpet дозволяє обирати з чотирьох рівнів дорожнього просвіту
Інтелектуальна система допомоги водієві Li AD Pro входить у стандартну комплектацію, а у топових версіях доступна розширена Li AD Max — обидві з підтримкою лідарів для точнішої навігації та автономного руху
Усе це — за стартову ціну менше $45 000 в Китаї
При цьому i8 не виглядає як експериментальна модель або щось «недороблене». Навпаки — це серйозний, технологічно насичений та логічно продуманий електросімейник, який поєднує комфорт, ефективність і потужність на рівні лідерів ринку. І судячи з усього, саме такі авто задаватимуть тон у найближчі роки
Читати далі
Схожі записиSkoda показала перші образи Vision O — концепту майбутньої електричної Octavia. Вперше за десятиліття бестселер чехів змінює платформу, стиль і саму ідеологію. Але залишає головне — простір, функціональність і доступність Компанія Skoda впевнено рухається в еру електрифікації Після успіху кросоверів Enyaq та Elroq, а також анонсу компактнішого Epiq, чехи звертають увагу на свій головний козир […]
1 Серпня 2025Після років експериментів з кросоверами Subaru знову звертає погляд на спорткари. Але цього разу — без характерного реву «боксерного» двигуна. У компанії замислилися над повністю електричною версією легендарного BRZ — купе, яке встигло стати улюбленцем ентузіастів Оригінальний Subaru BRZ з’явився ще у 2011 році Легке купе з заднім приводом і атмосферним бензиновим двигуном швидко завоювало […]
1 Серпня 2025Maserati, символ італійської розкоші й інженерної вишуканості, переживає непрості часи. З одного боку — електрифікація, з іншого — спад ринку, а ще з третього — тиск материнської компанії Stellantis і невизначеність у стратегії Електричний суперкар, якого ніхто не замовляв Історія Maserati MC20 Folgore — це приклад того, як навіть найамбітніші проєкти можуть зависнути в повітрі. […]
1 Серпня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі