Luxeed R7 – перший кросовер спільної розробки з Huawei
- Купе-кросовер R7 приєднається до седана S7 в лінійці Luxeed для китайського ринку
- Модель розробляється компаніями Huawei та Chery в рамках проекту HIMA
- Очікується, що він буде доступний у версіях BEV та EREV, оснащений новітніми технологіями від Huawei
Модельний ряд електромобілів від Huawei в Китаї незабаром розшириться новим купе-кросовером, який буде доступний з варіантами силових установок BEV (чистий електромобіль) і EREV (електромобіль з розширювачем діапазону). Luxeed R7, розроблений компаніями Huawei та Chery, приєднається до седану S7
Першими фотографіями Luxeed R7 поділився в китайській соціальній мережі Weibo Юй Чендун, який очолює програму «Розумні автомобільні рішення» компанії Huawei. Чендун сказав, що назва R7 походить від світової революції, стверджуючи, що нова модель перевершить конкурентів від відомих автовиробників преміум-класу
Дизайн екстер’єру відповідає стилістиці інших моделей брендів Aito, Luxeed і Stelato. Очікувано, форма світлодіодних освітлювальних приладів і поверхня кузова перегукуються з седаном S7, хоча і в більш високому кузові. Те ж саме стосується датчиків ADAS, включаючи встановлений на даху лідар, який живить систему автоматизованого водіння Qiankun ADS 3.0 від Huawei
Luxeed ще не показав інтер’єр R7, але попередні шпигунські знімки з Китаю свідчать про те, що він матиме такий самий дизайн панелі приладів та технології, як і седан S7. Останній оснащений 15,6-дюймовим дисплеєм, що працює на системі HarmonyOS від Huawei. Щодо доступного простору для пасажирів та їхнього багажу, Чендун обіцяє, що R7 «перевершить очікування»
Luxeed ще не оголосив технічні характеристики R7, але згідно з інформацією, що з’явилася в Інтернеті, його довжина становитиме 4950 мм, а колісна база – 2950 мм. Цей розмір подібний до купе-кросоверів з ДВЗ, таких як BMW X6 і Mercedes GLE Coupe, що ставить його між Model Y і Model X від Tesla
За інформацією Car News China, версії Luxeed R7, як BEV, так і EREV, матимуть архітектуру з напругою 800 В і використовуватимуть високовольтні батареї з карбіду кремнію. Судячи з седана, купе-кросовер буде доступний з одним електродвигуном потужністю 288 к.с. (215 кВт), або з двома електродвигунами потужністю 489 к.с. (365 кВт). Місцеве видання Autohome зазначає, що максимальний запас ходу CLTC становить 855 км, що відповідає показникам седана
Вихід Luxeed R7 на ринок Китаю очікується в третьому кварталі цього року. Ціна, ймовірно, буде в районі 300 000-400 000 юанів ($41 400-55 200), що зробить його на 50 000 юанів ($6 900) дорожчим порівняно з Luxeed S7
Luxeed (Huawei/Chery) – це бренд середнього класу, який знаходиться вище Aito (Huawei/Seres) і нижче більш преміального Stelato (Huawei/BAIC). Незабаром проект HIMA отримає свій четвертий бренд (Huawei/JAC), який дебютує з ультра-розкішним флагманським седаном