І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління
Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше 2,5 секунд, а максимальна швидкість перевищує 359 км/год. Така продуктивність досягається завдяки новій батареї NCMA (нікель-кобальт-марганець-алюміній) з анодом на основі кремнію та щільністю енергії 300 Вт-год/кг
GT XX побудовано на платформі AMG.EA
В основі — “електричний скейтборд” із центрально інтегрованим акумулятором, який гарантує жорсткість конструкції, легкість та високий рівень пасивної безпеки. Платформа комбінує алюміній, сталь і композитні матеріали. Алюмінієвий корпус елементів батареї, зварений лазером, забезпечує ефективніше охолодження та зменшує загальну масу

Особливий акцент зроблено на системі охолодження: високотехнологічний теплоносій омиває кожну комірку батареї окремо, підтримуючи оптимальну температуру навіть під навантаженням. Це дозволяє електромобілю заряджатися неймовірно швидко — до 400 км запасу ходу за 5 хвилин — завдяки потужності заряджання понад 850 кВт. Для цього Mercedes разом з Alpitronic створила власну високопотужну зарядну станцію, а в майбутньому розширить мережу Mercedes-Benz Charging Network новим поколінням надшвидких зарядок

Дизайн GT XX викликає неоднозначні враження, проте важко не помітити зухвалу аеродинаміку
Передня частина нагадує рибу-молот із гігантською граткою радіатора, в яку вмонтовані допоміжні фари. Над нею — багаторівневі основні фари та капот з роздільними вентиляційними отворами. Профіль прикрашають 21-дюймові аеро-диски зі змінною геометрією — елементи дисків змінюють положення для оптимізації охолодження гальм або зниження опору повітрю. Світлодіодні елементи кузова мають люмінесцентне покриття, які світяться під дією змінного струму

Корма має мускулисті форми, активне антикрило, вуглепластиковий дифузор та шість круглих світлодіодних ліхтарів. Родзинка — LED-панель MBUX Fluid Light Panel із понад 700 програмованими RGB-діодами. Вона може виводити текстові повідомлення або анімації для взаємодії з навколишнім середовищем. Крім того, в передні фари вмонтовано зовнішні динаміки, які імітують звук двигуна внутрішнього згоряння — схожий на V8
Інтер’єр GT XX — це hi-tech кабіна майбутнього з нотками гоночного симулятора
Замість традиційної розкоші Mercedes тут переважає мінімалізм: кермо за мотивами AMG One, цифрова панель приладів 10,25 дюйма, 14-дюймовий інфоцентр, підсвічені кабелі на центральній консолі, карбонові сидіння та дах, а також покриття підлоги зі 100% перероблених матеріалів. Дверні панелі мають вбудовані алюмінієві елементи та помаранчеві петлі для відкривання




Mercedes поки не називає термінів виходу серійної версії, але вже підтверджено, що нова силова установка Yasa та батарея з’являться на наступних моделях AMG, включно з GT 4-Door і електричними SUV
Читати далі
Схожі записиПонад 70 тисяч електрокарів, випущених торік, тепер можуть отримати суттєве оновлення систем допомоги водію, для встановлення якого потрібно понад двадцять годин роботи Китайський бренд Zeekr зіткнувся з несподіваною проблемою Компанія занадто швидко перейшла на нову апаратну платформу для своїх моделей, тож власники торішніх авто відчули себе обділеними. Щоб виправити ситуацію, виробник вирішив піти доволі незвичним […]
27 Листопада 2025
Компанія Bavarian Econs Tech переробила класичне купе BMW 2002 1972-го року випуску на електромобіль, оснастивши його силовою установкою від Tesla та батареями від BMW i3 Електромобілі здатні зробити буденні поїздки напрочуд легкими Вони рухаються тихо та плавно, не створюють зайвих шумів і вібрацій, позбавляють від компромісів, які супроводжують бензинові машини. У щоденному використанні такі авто […]
27 Листопада 2025
Китайські автовиробники стрімко посилюють свої позиції в Європі, поступово відбираючи частину ринку у традиційних брендів. Колись їх сприймали як нішевих конкурентів, а нині вони вже контролюють 6,8% продажів нових авто в Європі за жовтень. Серед лідерів опинилися концерни SAIC і BYD, тоді як Tesla переживає найгірший період за останні роки У жовтні покупці в ЄС, […]
27 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі