Mercedes готовий представити розкішний електричний мінівен
Mercedes Benz-Vans представить новий концепт, який передує наступним поколінням V-Class і Vito. Він дебютує навесні 2025 року як «розкішне, елегантне і просторе» бачення майбутнього мінівенів
Mercedes випустив перші тизери нового концепту фургона, який дебютує наступної весни
Наразі компанія більше нічого не говорить, але тизери показують стильний фургон, який змінює коробчатий вигляд на витончену естетику. Деталі важко розгледіти, але помітний орнамент на капоті, також видно похилий дах і сильно стилізований кузов. Ми також можемо побачити металеві акценти та вишукані освітлювальні прилади
Наразі про концепт відомо небагато, але модель буде побудована на новій архітектурі Van Electric Architecture, відомій як VAN.EA. Вона модульна і масштабована, що дозволить «чітко розмежувати приватні фургони в розкішному сегменті і комерційні фургони в преміум-сегменті»
Він створений на платформі VAN.EA і презентує наступне покоління Vito та V-Class
Цього разу розкішному сегменту приділяється більше уваги, і компанія заявила, що ми можемо очікувати високоякісні сімейні фургони, ексклюзивні VIP-шатли та «просторі лімузини, що задовольняють очікування найвибагливіших клієнтів». По суті, це звучить так, ніби компанія хоче відхопити шматок сегменту представницьких фургонів, в якому до цього часу домінували компанії, що працюють на вторинному ринку та займаються переобладнанням заводських мінівенів
Оновлені фургони мають з’явитися на ринку у 2026 році, і Mercedes вже заявляв, що вони будуть пропонувати передній і повний привід, а також електричну архітектуру з напругою 800 вольт. Вони також матимуть зарядний пристрій змінного струму потужністю 22 кВт і останню версію операційної системи Mercedes-Benz
Серійні фургони з’являться у 2026 році та матимуть запас ходу понад 500 км
Деякі версії матимуть запас ходу «значно більше» 500 км і систему напівавтономного водіння 2-го рівня. До кінця десятиліття планується поява системи 3-го рівня, а комерційні фургони будуть оснащені системою 4-го рівня для використання в якості робо-таксі