Mercedes об’єднає флагмани S-Class і EQS в єдину модельну лінійку
Mercedes планує об’єднати седани S-Class і EQS в єдину модельну лінійку, щоб клієнти обирали між електричним та ДВЗ-шним седаном, які не будуть так сильно відрізнятись ззовні між собою. Наступне покоління німецького флагмана очікується у 2030 році, а поточні седани EQS та S-Class отримають комплексні оновлення у 2025 та 2026 роках відповідно
Восьме покоління S-Class з’явиться у 2030 році, як з ДВЗ, так і з електроприводом
Дворушну природу майбутнього S-Class підтвердив генеральний директор Mercedes-Benz Ола Калленіус, який сказав: «У майбутньому буде два S-класи – з ДВЗ та електричний». Очікується, що обидві версії матимуть схожий дизайн екстер’єру та інтер’єру, хоча, швидше за все, вони будуть побудовані на різних архітектурах
Незважаючи на попередні чутки про скасування архітектури MB.EA Large, Калленіус заявив, що вона залишається в розробці. За даними Autocar, нова платформа стане основою повністю електричного S-Class, в той час як модель з ДВЗ буде їздити на оновленій версії нинішньої архітектури MRA (Modular Rear Architecture)
Нинішні EQS і S-Class будуть оновлені в 2025 і 2026 роках відповідно, а їх наступник очікується не раніше 2030 року
За словами шеф-дизайнера Роберта Лєсніка, майбутні Mercedes з ДВЗ та електроприводом матимуть сильний візуальний зв’язок. Приблизно як це реалізовано у конкурентів з BMW 5-Series/i5 та 7-Series/i7, і як це відбулося з новим позашляховиком Mercedes G-класу
Окрім злиття S-Class/EQS, інсайдери припускають, що Mercedes піде тим же шляхом для наступника седанів E-Class/EQS. Це дозволило б автовиробнику отримати вигоду від масштабування, оскільки лінійки S-Class і E-Class мають багато спільного з технічної точки зору. Чи будуть в новій лінійці гібриди – поки невідомо
Mercedes сподівається, що до 2030 року електромобілі становитимуть 50% у структурі продажів, чого раніше сподівались досягнути в 2025 році. В зв’язку з цим Калленіус нещодавно підтвердив, що автовиробник буде більше інвестувати в силові агрегати з ДВЗ, продовжуючи їм життя допоки це буде можливо
Майбутні оновлення для поточного S-Class та EQS
Скромні продажі нинішніх S-Class і EQS змусили Mercedes скоротити виробництво на заводі в Зіндельфінгені в Німеччині. У першій половині 2024 року продажі флагмана з ДВЗ впали на 22%, хоча електромобіль тримається непогано. Щоб стимулювати продажі вже готуються оновлення для обох моделей
Нинішнє покоління S-класу (W223) випускається з 2020 року. Зазвичай Mercedes мав би представити фейсліфтинг у 2024 році, але оновлення було перенесено на 2026 рік. Це пов’язано з більш тривалим терміном виробництва моделі, яка повинна протриматися до кінця десятиліття
Очікується, що оновлений S-Class, який вже проходить випробування та потрапляє на камери фотографів-шпигунів, отримає оновлений дизайн передньої та задньої частини, а також більш технологічний салон з просунутими можливостями автономного водіння. Лінійка силових агрегатів, швидше за все, залишиться без кардинальних змін, хоча їх модернізують, щоб вони відповідали більш суворим нормам викидів шкідливих речовин
Повністю електричний EQS був вперше представлений у 2021 році і отримав незначні оновлення у 2024 році. Однак у другій половині 2025 року очікується більш комплексний фейсліфтинг, який зосередиться на технічній стороні. Як повідомляється, оновлена модель буде базуватися на сильно переробленій версії існуючої архітектури EVA2, яка зробить його більш конкурентноспроможним та цікавим для любителів електромобілів
Нова платформа буде використовувати технологію 800 В (порівняно з 400 В сьогодні), що забезпечить швидшу зарядку. Новий хімічний склад батареї збільшить запас ходу на 60 км до максимальних 860 км між заряджаннями. Очікується, що ще одне нововведення стосуватиметься електричної силової установки: замість існуючих електродвигунів Siemens Valeo та одношвидкісної коробки передач будуть встановлені електродвигуни eATS2.0 власної розробки та двошвидкісна коробка передач