Polestar 2 залишається найстійкішим воїном у шерензі шведського бренду – електричний ліфтбек, який дебютував ще у 2019 році, пережив фейсліфтинг у 2023-му, а тепер отримав оновлення, що майже непомітне ззовні, але дуже суттєве зсередини. Версія 2026 року отримала новий процесор, покращену аудіосистему та оновлені пакети індивідуалізації — усе це з єдиною метою: зробити керування ще приємнішим
Ззовні Polestar 2 тепер доступний у новому відтінку Dune – теплий пісочний колір із м’яким металевим блиском, що замінив колишній Jupiter. Також оновлений Performance Pack отримав нові 20-дюймові ковані диски з оригінальним дизайном на п’ять спиць
Новий чип Snapdragon покращує продуктивність мультимедіа
Автомобіль отримав потужний чип Qualcomm Snapdragon, який значно пришвидшив роботу мультимедійної системи: швидкість завантаження зросла, інтерфейс став чутливішим, а загальна продуктивність – помітно кращою. Для поціновувачів звуку з’явилася опція Bowers & Wilkins з 14 динаміками й загальною потужністю 1350 Вт – не просто аудіо, а справжня аудіофілія на колесах
До пакета Plus тепер входить нове оздоблення салону з екологічного матеріалу MicroTech з прострочкою та вставками з чорного ясеня. А новий Prime Pack об’єднує одразу три пакети – Pilot, Plus і Climate, а також додає тоновані задні вікна та скло дверей
Механічних змін у 2026 році не передбачено, але тепер більше ринків отримають версію з новим акумулятором CATL ємністю 70 кВт-год, що замінить старий 69-кіловатний від LG Chem. У результаті базовий Polestar 2 Standard Range із заднім приводом подолав планку 554 км за WLTP – проти 546 км раніше. А ще – модель підтримує технологію Plug & Charge: достатньо просто під’єднати кабель до зарядної станції, і авто самостійно запустить та авторизує процес
Polestar 2 2026 модельного року вже доступний для замовлення в Європі
У США та на інших ринках новинка з’явиться пізніше цього року. Хай там як, одне ясно: хоч зовні авто залишилося знайомим, усередині воно стало значно ближчим до електромобільного ідеалу
Читати далі
Схожі записиПрезидент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів Першою стала лінійка […]
20 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі