Компанії PepsiCo та XPO Logistics об’єднали зусилля, щоб здійснити революцію в логістиці Великої Британії — і зробити її не лише ефективною, а й екологічною. Нове партнерство передбачає перевезення продукції на відстань понад мільйон кілометрів щороку за допомогою електровантажівок, що дозволить зменшити викиди CO₂ більш ніж на 1200 тонн на рік
Йдеться про масштабну перебудову постачання з ключових логістичних центрів PepsiCo у Лестері, Латеруорті, Ковентрі та Воррінгтоні. Саме звідти доставляють популярні продукти, такі як Pepsi MAX, Doritos, Quaker Oats, Walkers, Wotsits і Pipers — ті самі снеки, які щодня потрапляють на столи мільйонів британських родин
У рамках цього партнерства XPO Logistics інтегрує в ланцюг постачання вантажівки Mercedes-Benz eActros — повністю електричні тягачі нового покоління
Але справа не тільки в транспорті. Компанія також впроваджує CO₂ Reporting Dashboard — цифрову систему зі штучним інтелектом, яка відстежує викиди в реальному часі та дозволяє миттєво коригувати логістику відповідно до цілей сталого розвитку

Цей проєкт є частиною ширшої стратегії PepsiCo Positive (pep+), що передбачає трансформацію бізнесу в усіх сферах — від сільського господарства до останньої милі доставки. Завдяки партнерству з XPO компанія може не тільки скорочувати викиди, а й зберігати надійність і швидкість доставки по всій країні
Постачальником електровантажівок виступає Daimler Truck UK
Зокрема, для цього проєкту буде задіяно eActros 600 — флагманський електротягач компанії, здатний забезпечити необхідну дальність і потужність для комерційних перевезень. Очікується, що вантажівки вийдуть на маршрути вже з 1 серпня

PepsiCo та XPO показують, як можна поєднати технології, відповідальність і масштаб для реальних змін у логістиці. Цей проєкт — не просто про зелені вантажівки, це про бачення майбутнього транспорту: без компромісів між ефективністю та екологією
Читати далі
Схожі записиMercedes-Benz оголосив про припинення виробництва свого семимісного електричного кросовера EQB. Незважаючи на те, що EQB з’явився лише у 2021 році, його ера швидко добігає кінця: вже наступного року замовити цю модель буде неможливо Рішення про зняття EQB не є несподіваним і має глибоке технологічне підґрунтя З самого початку EQB вважався своєрідним «електрифікованим побічним продуктом» або […]
2 Жовтня 2025
Попри тенденцію до створення численних кросоверів, компанія вирішила зберегти для майбутнього покоління впізнаваний формат ліфтбека, який уже полюбився покупцям. Новий Polestar 2 буде побудований на сучасній платформі, яка також стане основою для майбутнього європейського кросовера, однак сам автомобіль збереже характер спортивного фастбека, а не перетвориться на типовий позашляховик Модель Polestar 2 стала справжнім хітом бренду […]
2 Жовтня 2025
Porsche завжди славилася своєю інженерною філософією еволюції, а не революції, і протягом 77 років компанія вдосконалювала мистецтво розташування опозитного шестициліндрового двигуна в задній частині своїх спортивних моделей. Проте для електричного Cayenne Porsche вирішила зробити крок далеко за межі традиційного підходу, створивши акумулятор, який не лише перевершує попередні стандарти, а й задає нову планку для технологій […]
2 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі