Щоб бути конкурентоспроможним у Формулі-1, потрібно витратити чималі статки. Дорогоцінні десяті частки секунди коштують мільйони доларів, і з кожним роком цей вид спорту стає все дорожчим і дорожчим
Ось чому всі команди Формули-1 покладаються на спонсорство та партнерство з іншими компаніями, адже додаткові грошові вливання можуть допомогти гонщику втриматись в очках або здобути подіум. Тому частина роботи пілотів полягає в участі у спонсорських заходах, обов’язкових фотосесіях та персональних угодах. Для багатьох компаній це привілей, адже вони вкладають у команди чималі кошти заради перемог у гонках

Однак на цьому офіційному фото з лідером команди McLaren, компанії Pure не вдалось розвеселити Ландо, хоча він досить відкритий та веселий хлопець. Він не схожий на Кімі Райкконена, відомого своїми однослівними відповідями та холодним виразом обличчя
Таке враження, що його силоміць примусили бути присутнім на фотосесії. Або саме таким був задум фотографа
Що стосується самої кампанії, то в повідомленні про співпрацю Pure з McLaren йдеться: “Pure та McLaren об’єднали зусилля в рамках ексклюзивного партнерства, представивши вам колекцію Pure x McLaren 2024. Електросамокат, який обирає еліта Формули-1”

Партнерство передбачає три різні кольорові гами, серед яких помаранчевий, матовий чорний та жовто-зелена ліврея, натхненна Сенною. Останній був випущений обмеженою серією і розійшовся за лічені хвилини після появи. Що стосується специфікацій, то скутери мають клас захисту IP65, що відповідає класичній британській погоді. Акумулятор розрахований на 50 кілометрів пробігу. Потужність обмежена на рівні 710 Ват, максимальна швидкість складає 25 км/год, максимальний схил який він може подолати складає 19%
Вартість складає 799 фунтів стерлінгів або біля тисячі доларів США


Читати далі
Схожі записиRenault завершає 2025 рік гучним досягненням, яке показало реальні межі ефективності електромобілів. Ультра-аеродинамічний одномісний прототип подолав 1008 кілометрів на одному заряді без зупинок на підзарядку. Машина рухалась швидко, а не в економному «черепашачому» режимі: середня швидкість становила 102 км/год, а на подолання дистанції пішло менше ніж 10 годин. Найцікавіше почалося після фінішу, адже в акумуляторі […]
24 Грудня 2025
Поки Tesla намагається відбитися від закидів про дистанційне керування своїми роботами, китайський гігант CATL уже використовує гуманоїдних роботів у реальному виробництві. Компанія заявляє про перше у світі масштабне впровадження гуманоїдних роботів на акумуляторному заводі Zhongzhou у Китаї, де машини працюють безпосередньо на конвеєрі За даними CarNewsChina та South China Morning Post, CATL залучила роботів Moz […]
23 Грудня 2025
Аналітики стартапу Recurrent, який займається станом батарей, підготували підсумкове дослідження за рік і звернули увагу на один показовий момент. Дані свідчать: тривога щодо запасу ходу зменшується разом із досвідом володіння електромобілем. За інформацією Plug In America, у 2025 році майже половина покупців хвилювалася про запас ходу ще до купівлі електрокара. Після реальної експлуатації цей показник […]
23 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі