Polestar 2 замінить принципово інша модель
Електричний кросовер Polestar 2 не буде замінений аналогічним наступником, коли його виробничий цикл добіжить кінця, натомість йому на зміну прийде суттєво інший новий автомобіль під назвою 7
З моменту появи у 2020 році Polestar 2 став другою серійною моделлю шведського бренду Geely. З тих пір електромобіль розійшовся на 26 ринках загальною кількістю понад 150 тисяч, і нещодавно він був значно оновлений
Очікується, що Polestar 2 буде випускатися до 2027 року включно, але генеральний директор Polestar Томас Інгенлат заявив, що компанія “не замінить Polestar 2 на Polestar 2”, натякаючи на радикальне переосмислення одного з найбільш популярних електромобілів у світі за останні чотири роки. “Це буде Polestar 7”, – сказав він, підтвердивши, що бренд продовжить свою стратегію хронологічного найменування моделей після запуску суперкара Polestar 6 в 2026 році
Інгенлат припустив, що новинка буде позиціонуватися так само, як і 2, і займатиме ту ж позицію в лінійці Polestar, але він підкреслив, що запуск покоління за поколінням одного й того ж автомобіля стримуватиме інновації
“Як би не було приємно мати автомобіль свій Volkswagen Golf, це дуже обмежує інноваційний потенціал, тому що ви завжди повертаєтеся в рамки того, яким має бути “Гольф”
“В якийсь момент ви потрапляєте в дивну ситуацію, коли ви перебуваєте в двозначному поколінні, і це стає дуже сумнівним”.
Модель 7 перейде з компактної модульної архітектури Volvo (CMA), яка лежить в основі моделі 2, на нову платформу для електромобілів від іншого бренду групи Geely. Швидше за все, це буде варіація архітектури SEA від Polestar 4. Цей трохи більший електричний кросовер пропонує до 610 км запасу ходу, може заряджатися зі швидкістю до 200 кВт і розганяється від 0-100 км/год всього за 3,8 секунди. Звісно, до моменту представлення 7-ї моделі нові технології дозволять поліпшити всі характеристики
Нагадаємо, що в лютому Volvo зменшило свою частку в дочірньому підприємстві з 48,3% до 18% в рамках середньострокової бізнес-стратегії Polestar. Інгенлат сказав, що зміну структури акцій Polestar не варто драматизувати, оскільки завжди планувалося, що Volvo “зменшить свою частку”, а Polestar отримає фінансування з інших джерел
“Завжди було зрозуміло, що нам доведеться знайти якісь способи фінансування, не звертаючись до Volvo та Geely зі словами: “Мамо, тату, нам потрібні гроші”, – сказав Інгенлат. Зменшення частки Volvo в Polestar відбулося приблизно за два тижні до того, як Polestar підтвердила, що отримала $950 мільйонів нового зовнішнього фінансування у вигляді трирічної позики. Компанія Polestar потребує приблизно $1,3 млрд. для завершення розробки та створення нових моделей, і Інгенлат впевнений, що компанія зможе знайти $350 млн., яких бракує
Відповідаючи на запитання, чи може поточне зниження попиту на електромобілі вплинути на перспективи Polestar досягти точки беззбитковості у 2025 році, як планувалося, Інгенлат визнав, що компанія “не застрахована” від ринкових тенденцій і що падіння продажів електромобілів “є фактом, який змушує нас працювати ще наполегливіше, переконуючи людей у якості наших продуктів». Але він додав: “Ми не BYD. Ми не Tesla. У нас немає заводів і мільйонних обсягів виробництва. У нас є дуже чітка преміальна цільова аудиторія і портфоліо, яке їй відповідає. Ми не конкуруємо на масовому ринку”
Cкладні ринкові умови вплинули на рішення Polestar скоротити близько 15% своєї глобальної робочої сили (близько 450 робочих місць) на початку цього року. Компанія також знизила свої прогнози через зниження попиту на електромобілі, прогнозуючи продати від 155 000 до 165 000 автомобілів у 2025 році