Легендарний виробник спортивних автомобілів Porsche змушений коригувати свою стратегію
Зіткнувшись із уповільненням попиту на ексклюзивні електромобілі, компанія тимчасово відкладає випуск нових електричних моделей та переглядає свої довгострокові плани, повертаючись до перевірених технологій — двигунів внутрішнього згоряння та гібридних силових установок

Одним із найважливіших рішень є зміна планів щодо майбутнього флагманського позашляховика, який буде позиціонуватися вище, ніж відомий Cayenne. Спочатку цю модель, що має внутрішню назву K1, планували зробити виключно електричною. Однак тепер її дебют відбудеться з бензиновими та гібридними двигунами, що підключаються до мережі. Це дозволить компанії гнучко реагувати на ринковий попит та впевнено почуватися в сегменті
Шанувальники таких моделей, як Panamera та Cayenne, можуть зітхнути з полегшенням
Porsche підтвердила, що обидва ці автомобілі збережуть свої бензинові та гібридні версії до 2030-х років, забезпечуючи стабільне місце в лінійці бренду

Зміна стратегії також торкнулася розробки нової платформи для електромобілів. Спочатку її планували розробити спеціально для наступного покоління електричних моделей, але тепер цей проєкт буде переглянуто та перероблено у співпраці з іншими брендами, що входять до Volkswagen Group. Це рішення допоможе оптимізувати витрати та ефективніше розподіляти ресурси в межах концерну
Попри ці зміни, Porsche не відмовляється від електромобілів повністю
Проєкти, які вже перебувають на фінальній стадії розробки, як-от електричний Cayenne та майбутній спорткар 718, залишаються в графіку. Таким чином, компанія зберігає своє прагнення до інновацій, але зважає на економічні виклики та повільніший темп переходу на електромобілі у сегменті розкоші

Коригування стратегії є відповіддю на зовнішні чинники, такі як зростання імпортних тарифів у США, охолодження китайського ринку та глобальні економічні виклики. Зміна планів не мине без наслідків: компанія очікує, що перенесення розробки нової платформи призведе до зниження операційного прибутку у 2025 році. Однак, це виважений крок, який дозволить Porsche залишатися на плаву в умовах, що швидко змінюються, та продовжувати пропонувати клієнтам саме те, що вони хочуть
Читати далі
Схожі записиPorsche завжди славилася своєю інженерною філософією еволюції, а не революції, і протягом 77 років компанія вдосконалювала мистецтво розташування опозитного шестициліндрового двигуна в задній частині своїх спортивних моделей. Проте для електричного Cayenne Porsche вирішила зробити крок далеко за межі традиційного підходу, створивши акумулятор, який не лише перевершує попередні стандарти, а й задає нову планку для технологій […]
2 Жовтня 2025
Плани Dodge створити справжній електричний суперкар під назвою Charger Daytona SRT Banshee зазнали краху ще до того, як автомобіль офіційно з’явився на дорогах. Джерела серед постачальників підтверджують, що 800-вольтова модифікація Banshee фактично скасована. У концерні Stellantis, який володіє брендом Dodge, все відвертіше демонструють відхід від стратегії повної електрифікації, повертаючи у модельний ряд потужні бензинові двигуни […]
2 Жовтня 2025
Компанія одразу підкреслила, що зміни настільки масштабні, що фактично мова йде про новий автомобіль Головне оновлення стосується переходу з архітектури 400 В на сучасну 800-вольтову платформу. Завдяки цьому кросовер тепер підтримує надшвидку зарядку постійним струмом потужністю 350 кВт. Відновлення енергії від 10 до 80% займає лише 22 хвилини, що на чверть швидше, ніж раніше. Такий […]
2 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі