Porsche чітко заявив свою позицію в одвічній суперечці між бензиновими й електричними машинами: ми не засуджуємо нікого й готові дати покупцеві саме те, що він хоче. Хочете класичний рик мотора – будь ласка. Готові перейти на електрику – теж раді запропонувати найкраще
Ще на початку 2022 року тодішній керівник компанії Олівер Блюме прогнозував, що вже за кілька років вісім із десяти нових Porsche будуть повністю електричними
Життя внесло свої корективи: темпи переходу на електромобілі виявилися значно повільнішими, ніж очікували. Тепер у Porsche обрали простий і розумний шлях – слухати клієнтів і швидко реагувати на їхні бажання

Головний керівник Porsche в Австралії Даніель Шмоллінгер пояснив журналістам видання Drive: компанія пропонує повну свободу вибору. Хтось уже готовий сісти за кермо електрокара, а хтось іще багато років хоче насолоджуватися бензиновими моделями – обидва варіанти абсолютно нормальні, і Porsche підтримує кожного
Завдяки тому, що бренд входить до великої сім’ї Volkswagen Group, у нього є технічна гнучкість, про яку інші можуть тільки мріяти. Наприклад, паралельно з повністю електричним Macan другого покоління компанія терміново розробляє новий бензиновий кросовер на платформі PPC (ту саму використовують деякі Audi). Він замінить старий Macan з двигуном внутрішнього згоряння і, найімовірніше, отримає іншу назву. Великі седани Cayenne і Panamera ще довго зберігатимуть потужні мотори V8 – аж до наступного десятиліття

Майбутні Boxster і Cayman стануть переважно електричними, проте топові версії збережуть класичний двигун, можливо, гібридну «шістку» з оппозитними циліндрами, адаптовану від 911 GTS. Легендарний 911 і далі залишатиметься останнім оплотом бензинових Porsche – у штаб-квартирі в Цуффенгаузені неодноразово обіцяли, що саме ця модель завершуватиме еру двигунів внутрішнього згоряння в історії бренду
Тим, хто вже готовий до електрики, Porsche пропонує новий електричний Macan і оновлений Taycan. Наприкінці цього тижня до них приєднається електричний Cayenne, а згодом з’явиться величезний трирядний позашляховик під кодовою назвою K1 – причому його продаватимуть і з бензиновими, і з електричними моторами, хоча спочатку планували тільки електрику
Даніель Шмоллінгер підкреслив: Porsche не нав’язує свою думку і легко підлаштовується під ринок. Виробничі потужності дозволяють швидко збільшувати випуск тих моделей, на які саме зараз є попит

Проте в найближчі роки бренд зіткнеться з серйозним викликом
У середині 2026 року старий бензиновий Macan піде з конвеєра, а новий кросовер на його заміну з’явиться лише 2028-го. Два роки без найпопулярнішої моделі відчутно вдарять по загальним продажам. У Європі цей Macan уже зник із салонів торік – він не відповідав новим жорстким вимогам із кібербезпеки
Незважаючи на помилку з надто оптимістичними прогнозами щодо електромобілів, Porsche має міцний тил у вигляді концерну Volkswagen і впевнено тримає курс. Водночас увесь автопром опинився у складній ситуації: електромобілі поки що приносять значно менше прибутку й купують їх не так охоче, як бензинові машини, але з 2035 року в Євросоюзі заборонять продаж нових авто з двигунами внутрішнього згоряння. До того ж дедалі суворіші норми викидів змушують компанії нарощувати частку електрокарів, щоб уникнути мільярдних штрафів. Виробники буквально опинилися між двох вогнів, а Porsche обрав шлях максимальної гнучкості й поваги до бажань кожного клієнта
Читати далі
Схожі записиОновлення поєднує справді корисні можливості та кілька розважальних дрібниць, створюючи відчуття, ніби електромобіль отримав новий набір навичок без жодних візитів у сервіс Кросовер Tesla Model Y не дарма називають iPhone на колесах, і нова збірка Holiday Update підтверджує таке порівняння. Власники тепер періодично отримуватимуть знімки салону, коли активований режим Dog Mode. Функція надсилає фото прямо […]
9 Грудня 2025
Американський бренд Ford довго шукав ефективне рішення для розвитку електромобілів, оскільки його власні проєкти не могли запропонувати конкурентоспроможні моделі порівняно з доступними варіантами з Китаю. Вирішення знайшлося завдяки співпраці з французьким концерном Renault, який надав Ford доступ до платформи AmpR, на якій створені моделі Renault 4 та Renault 5 Партнери підтвердили появу двох нових електромобілів […]
9 Грудня 2025
Новий електричний седан Mercedes-Benz CLA 250+ оснащений батареєю на 85 кВт-год і має сертифікований запас ходу 601 км. Під час власного випробування редакція Edmunds отримала 434 милі на одному заряді. Виходить, електроседан подолав 698 кілометрів у реальних умовах, що робить його найдоступнішим авто у їхній практиці, здатним перетнути межу у 400 миль Варто враховувати нюанси […]
9 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі