Фургон стане на конвеєр наприкінці наступного року і вироблятиметься разом із версією з двигуном внутрішнього згоряння. Trafic E-Tech Electric створили на основі вантажівки Flexis Panel Van, тому зовнішність обох моделей майже однакова

Електроверсія отримала логотип Renault, обрамлений світловими напрямними і тонкими поворотниками. Оптика розташована низько, під нею знайоме оформлення переднього бампера. Фургон має чорні захисні вставки, динамічну лінію вікон і асиметричні задні дверцята. Світлодіодні задні ліхтарі мають об’ємну форму, а великі бічні двері дозволяють завантажувати європалети
Модель пропонують у двох розмірах
Версія L1 має довжину 4870 мм та вантажний об’єм 5,1 кубічного метра. Варіант L2 отримав збільшену на 400 мм колісну базу, що підвищило місткість до 5,8 кубічного метра. Висота обох версій становить 1900 мм, тому фургон без проблем заїжджає у підземні паркінги

У салоні переважає практичність, однак інтер’єр виглядає доволі сучасно
Попереду розташовано три сидіння, а панель приладів утворює довгу «трубчасту» форму. Є багатофункціональне кермо, багато ніш для дрібниць і синьо-сіра тканинна оббивка з контрастною строчкою. Перед водієм працює 10-дюймова цифрова панель приладів і 12-дюймовий інформаційно-розважальний комплекс openR evo, нахилений у бік водія. Навігація адаптується під габарити та завантаження автомобіля, щоб прокладати зручні маршрути. Передбачений електричний планувальник маршруту, який підкаже оптимальні точки заряджання. Доступ до Google built-in можна буде придбати додатково через оновлення «по повітрю»

Trafic E-Tech Electric створено на платформі типу «скейтборд»
Ззаду встановлено електромотор потужністю 201 к.с. та 345 Нм крутного моменту. Можна обрати одну з двох батарей. Першою вийде версія з акумулятором на основі нікель-марганцево-кобальтової хімії. Запас ходу сягає приблизно 450 км за циклом WLTP. Пізніше з’явиться бюджетний варіант з літій-залізо-фосфатною батареєю, який долатиме близько 350 км

Фургон підтримує 800-вольтову архітектуру, тому заряд від 15 до 80% займе приблизно 20 хвилин. Підтримуються функції Vehicle-to-Load і Vehicle-to-Grid, тож електрован може живити обладнання або навіть повертати енергію в мережу. Радіус розвороту обіцяє бути на рівні Renault Clio, а частка перероблених матеріалів у конструкції перевищує 23%

Виробництво Trafic E-Tech Electric розпочнеться наприкінці 2026 року на заводі в Сандувілі. Згодом до сімейства приєднаються варіанти шасі-кабіна, платформа-кабіна, самоскид, бортова версія та вантажний модуль
Читати далі
Схожі записиМодель і без того привертає увагу, а тепер отримала можливість виглядати як справжній трековий болід завдяки пакету N Performance Parts з відкритими карбоновими елементами та легкими колесами Пакет створений для власників, які хочуть підсилити спортивний характер машини Найбільше враження справляє велике антикрило типу «лебедина шия», подібне до того, яке ставлять на Porsche 911 GT3. Воно […]
19 Листопада 2025
Найбільша тривога для покупців електромобілів пов’язана з тим, як довго працюватиме їхня батарея. Багато людей орієнтуються на власний досвід зі смартфонами або ноутбуками, де акумулятор після кількох років майже не тримає заряд. Логічно виникає питання: навіщо купувати машину за 40–50 тисяч доларів, якщо її найдорожчий компонент може вийти з ладу занадто швидко? Електромобілі працюють зовсім […]
19 Листопада 2025
Електрична модель тепер має більший запас ходу і нові технології, які роблять її конкурентнішою серед компактних електричних кросоверів. У 2019 році Puma повернулася у вигляді компактного SUV, у 2024 році пройшла оновлення, а наприкінці того ж року отримала повністю електричну версію Gen-E. Тепер лінійка розширюється вдосконаленим варіантом із кращими характеристиками Нова Puma Gen-E може проїхати […]
19 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі