Renault представила новий електричний фургон Trafic E-Tech Electric — photo 63153

Renault представила новий електричний фургон Trafic E-Tech Electric

19.11.2025
3 хвилини на прочитання

Фургон стане на конвеєр наприкінці наступного року і вироблятиметься разом із версією з двигуном внутрішнього згоряння. Trafic E-Tech Electric створили на основі вантажівки Flexis Panel Van, тому зовнішність обох моделей майже однакова

Renault представила новий електричний фургон Trafic E-Tech Electric — photo 2

Електроверсія отримала логотип Renault, обрамлений світловими напрямними і тонкими поворотниками. Оптика розташована низько, під нею знайоме оформлення переднього бампера. Фургон має чорні захисні вставки, динамічну лінію вікон і асиметричні задні дверцята. Світлодіодні задні ліхтарі мають об’ємну форму, а великі бічні двері дозволяють завантажувати європалети

Модель пропонують у двох розмірах 

Версія L1 має довжину 4870 мм та вантажний об’єм 5,1 кубічного метра. Варіант L2 отримав збільшену на 400 мм колісну базу, що підвищило місткість до 5,8 кубічного метра. Висота обох версій становить 1900 мм, тому фургон без проблем заїжджає у підземні паркінги

Renault представила новий електричний фургон Trafic E-Tech Electric — photo 3

У салоні переважає практичність, однак інтер’єр виглядає доволі сучасно 

Попереду розташовано три сидіння, а панель приладів утворює довгу «трубчасту» форму. Є багатофункціональне кермо, багато ніш для дрібниць і синьо-сіра тканинна оббивка з контрастною строчкою. Перед водієм працює 10-дюймова цифрова панель приладів і 12-дюймовий інформаційно-розважальний комплекс openR evo, нахилений у бік водія. Навігація адаптується під габарити та завантаження автомобіля, щоб прокладати зручні маршрути. Передбачений електричний планувальник маршруту, який підкаже оптимальні точки заряджання. Доступ до Google built-in можна буде придбати додатково через оновлення «по повітрю»

Renault представила новий електричний фургон Trafic E-Tech Electric — photo 4

Trafic E-Tech Electric створено на платформі типу «скейтборд» 

Ззаду встановлено електромотор потужністю 201 к.с. та 345 Нм крутного моменту. Можна обрати одну з двох батарей. Першою вийде версія з акумулятором на основі нікель-марганцево-кобальтової хімії. Запас ходу сягає приблизно 450 км за циклом WLTP. Пізніше з’явиться бюджетний варіант з літій-залізо-фосфатною батареєю, який долатиме близько 350 км

Renault представила новий електричний фургон Trafic E-Tech Electric — photo 5

Фургон підтримує 800-вольтову архітектуру, тому заряд від 15 до 80% займе приблизно 20 хвилин. Підтримуються функції Vehicle-to-Load і Vehicle-to-Grid, тож електрован може живити обладнання або навіть повертати енергію в мережу. Радіус розвороту обіцяє бути на рівні Renault Clio, а частка перероблених матеріалів у конструкції перевищує 23%

Renault представила новий електричний фургон Trafic E-Tech Electric — photo 6

Виробництво Trafic E-Tech Electric розпочнеться наприкінці 2026 року на заводі в Сандувілі. Згодом до сімейства приєднаються варіанти шасі-кабіна, платформа-кабіна, самоскид, бортова версія та вантажний модуль

Читати далі

Схожі записи
Hyundai представила комплект карбонових деталей для електроседану Ioniq 6 N

Модель і без того привертає увагу, а тепер отримала можливість виглядати як справжній трековий болід завдяки пакету N Performance Parts з відкритими карбоновими елементами та легкими колесами Пакет створений для власників, які хочуть підсилити спортивний характер машини  Найбільше враження справляє велике антикрило типу «лебедина шия», подібне до того, яке ставлять на Porsche 911 GT3. Воно […]

19 Листопада 2025
Hyundai представила комплект карбонових деталей для електроседану Ioniq 6 N — photo 63145
Ось чому хвилюватися через заміну батареї в електромобілі не варто

Найбільша тривога для покупців електромобілів пов’язана з тим, як довго працюватиме їхня батарея. Багато людей орієнтуються на власний досвід зі смартфонами або ноутбуками, де акумулятор після кількох років майже не тримає заряд. Логічно виникає питання: навіщо купувати машину за 40–50 тисяч доларів, якщо її найдорожчий компонент може вийти з ладу занадто швидко? Електромобілі працюють зовсім […]

19 Листопада 2025
Ось чому хвилюватися через заміну батареї в електромобілі не варто — photo 63119
Ford представив модернізовану версію електричного кросовера Puma Gen-E

Електрична модель тепер має більший запас ходу і нові технології, які роблять її конкурентнішою серед компактних електричних кросоверів. У 2019 році Puma повернулася у вигляді компактного SUV, у 2024 році пройшла оновлення, а наприкінці того ж року отримала повністю електричну версію Gen-E. Тепер лінійка розширюється вдосконаленим варіантом із кращими характеристиками Нова Puma Gen-E може проїхати […]

19 Листопада 2025
Ford представив модернізовану версію електричного кросовера Puma Gen-E — photo 63097
Hyundai представила комплект карбонових деталей для електроседану Ioniq 6 N

Модель і без того привертає увагу, а тепер отримала можливість виглядати як справжній трековий болід завдяки пакету N Performance Parts з відкритими карбоновими елементами та легкими колесами Пакет створений для власників, які хочуть підсилити спортивний характер машини  Найбільше враження справляє велике антикрило типу «лебедина шия», подібне до того, яке ставлять на Porsche 911 GT3. Воно […]

19 Листопада 2025
Hyundai представила комплект карбонових деталей для електроседану Ioniq 6 N — photo 63145
Ось чому хвилюватися через заміну батареї в електромобілі не варто

Найбільша тривога для покупців електромобілів пов’язана з тим, як довго працюватиме їхня батарея. Багато людей орієнтуються на власний досвід зі смартфонами або ноутбуками, де акумулятор після кількох років майже не тримає заряд. Логічно виникає питання: навіщо купувати машину за 40–50 тисяч доларів, якщо її найдорожчий компонент може вийти з ладу занадто швидко? Електромобілі працюють зовсім […]

19 Листопада 2025
Ось чому хвилюватися через заміну батареї в електромобілі не варто — photo 63119
Ford представив модернізовану версію електричного кросовера Puma Gen-E

Електрична модель тепер має більший запас ходу і нові технології, які роблять її конкурентнішою серед компактних електричних кросоверів. У 2019 році Puma повернулася у вигляді компактного SUV, у 2024 році пройшла оновлення, а наприкінці того ж року отримала повністю електричну версію Gen-E. Тепер лінійка розширюється вдосконаленим варіантом із кращими характеристиками Нова Puma Gen-E може проїхати […]

19 Листопада 2025
Ford представив модернізовану версію електричного кросовера Puma Gen-E — photo 63097
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK