Нещодавно на німецьких дорогах вдалося зафіксувати замаскований прототип майбутнього седана BMW i3, що став першим повністю електричним представником третьої серії від BMW. Ця модель стане частиною нового покоління BMW Neue Klasse, яка передбачає випуск принаймні шести електромобілів до 2028 року. Дебют седана BMW i3 очікується в 2026 році, на рік пізніше, ніж пов’язаного з ним iX3 SUV
Дизайн: спадщина класики BMW
BMW i3 Neue Klasse Sedan відрізняється агресивним дизайном з широкими крилами та заниженими фарами, що створюють фірмовий профіль “акулячого носа”, як у концепту Vision Neue Klasse, показаного в 2023 році. Серійна версія дещо стриманіша, але зберігає чисті та елегантні лінії, які нагадують класичні моделі BMW, такі як E30, 3.0 CSL та 2002. Новий i3 отримав стандартні світлодіодні фари та широку решітку, яка, хоч і залишається великою, виглядає збалансовано. Під капотом, що має характерний профіль, розміщується додатковий багажник, який ще називають франк




Збоку i3 демонструє широкі арки коліс, які могли б ввести в оману, начебто це модель серії M, якби не звичайні колеса і високопрофільні шини. Видно звичайні функціональні дзеркала, висувні ручки дверей та злегка змінені бампери. Ззаду високо розташовані тимчасові ліхтарі, очевидно що серійна версія отримає більш витончені світлодіодні елементи
Сучасний інтер’єр з високими технологіями
Інтер’єр прототипу BMW i3 ще не розкрито, але вже відомо, що серійна версія отримає панорамний дисплей на всю ширину лобового скла. Також всередині буде нестандартний сенсорний екран для мультимедіа. У той час як концепт Vision Neue Klasse відрізнявся авангардними матеріалами та чотиримісною конфігурацією, серійна модель матиме більш практичний п’ятимісний салон

Силові установки і запас ходу
Седан BMW i3 стане другою моделлю, побудованою на платформі Neue Klasse, після iX3 SUV. Очікується, що базова версія матиме один електромотор потужністю близько 300 к.с. Для тих, хто хоче більшої потужності, будуть доступні двомоторні конфігурації. Вершиною лінійки стане флагманська версія від підрозділу BMW M, яка може отримати чотиримоторну систему з потужністю близько 1341 к.с.
Також планується, що батареї нового покоління дозволять подолати понад 800 км на одному заряді з надшвидкою зарядкою. Ці технічні нововведення є стратегічно важливими для BMW у конкуренції з Tesla, Audi та Mercedes-Benz

Конкуренція і перспективи
Електрична BMW i3 Neue Klasse Sedan співіснуватиме з бензиновими версіями – це, так званий, зважений підхід BMW до електрифікації. Серед його основних конкурентів буде Audi A4 e-tron, новий електричний наступник Mercedes C-Class, а також популярний седан Tesla Model 3
Читати далі
Схожі записиКомпанія Bavarian Econs Tech переробила класичне купе BMW 2002 1972-го року випуску на електромобіль, оснастивши його силовою установкою від Tesla та батареями від BMW i3 Електромобілі здатні зробити буденні поїздки напрочуд легкими Вони рухаються тихо та плавно, не створюють зайвих шумів і вібрацій, позбавляють від компромісів, які супроводжують бензинові машини. У щоденному використанні такі авто […]
27 Листопада 2025
Китайські автовиробники стрімко посилюють свої позиції в Європі, поступово відбираючи частину ринку у традиційних брендів. Колись їх сприймали як нішевих конкурентів, а нині вони вже контролюють 6,8% продажів нових авто в Європі за жовтень. Серед лідерів опинилися концерни SAIC і BYD, тоді як Tesla переживає найгірший період за останні роки У жовтні покупці в ЄС, […]
27 Листопада 2025
Volkswagen робить велику ставку на китайські заводи й готується активніше експортувати машини, зібрані там, у різні країни. Європа поки не входить до цих планів, проте глобальна стратегія концерну базується на разючій різниці собівартості. Розробка та виробництво електромобілів у Китаї обходиться удвічі дешевше, ніж у будь-якому іншому регіоні, і цей чинник стає визначальним у конкуренції з […]
27 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі