Нещодавно на німецьких дорогах вдалося зафіксувати замаскований прототип майбутнього седана BMW i3, що став першим повністю електричним представником третьої серії від BMW. Ця модель стане частиною нового покоління BMW Neue Klasse, яка передбачає випуск принаймні шести електромобілів до 2028 року. Дебют седана BMW i3 очікується в 2026 році, на рік пізніше, ніж пов’язаного з ним iX3 SUV
Дизайн: спадщина класики BMW
BMW i3 Neue Klasse Sedan відрізняється агресивним дизайном з широкими крилами та заниженими фарами, що створюють фірмовий профіль “акулячого носа”, як у концепту Vision Neue Klasse, показаного в 2023 році. Серійна версія дещо стриманіша, але зберігає чисті та елегантні лінії, які нагадують класичні моделі BMW, такі як E30, 3.0 CSL та 2002. Новий i3 отримав стандартні світлодіодні фари та широку решітку, яка, хоч і залишається великою, виглядає збалансовано. Під капотом, що має характерний профіль, розміщується додатковий багажник, який ще називають франк




Збоку i3 демонструє широкі арки коліс, які могли б ввести в оману, начебто це модель серії M, якби не звичайні колеса і високопрофільні шини. Видно звичайні функціональні дзеркала, висувні ручки дверей та злегка змінені бампери. Ззаду високо розташовані тимчасові ліхтарі, очевидно що серійна версія отримає більш витончені світлодіодні елементи
Сучасний інтер’єр з високими технологіями
Інтер’єр прототипу BMW i3 ще не розкрито, але вже відомо, що серійна версія отримає панорамний дисплей на всю ширину лобового скла. Також всередині буде нестандартний сенсорний екран для мультимедіа. У той час як концепт Vision Neue Klasse відрізнявся авангардними матеріалами та чотиримісною конфігурацією, серійна модель матиме більш практичний п’ятимісний салон

Силові установки і запас ходу
Седан BMW i3 стане другою моделлю, побудованою на платформі Neue Klasse, після iX3 SUV. Очікується, що базова версія матиме один електромотор потужністю близько 300 к.с. Для тих, хто хоче більшої потужності, будуть доступні двомоторні конфігурації. Вершиною лінійки стане флагманська версія від підрозділу BMW M, яка може отримати чотиримоторну систему з потужністю близько 1341 к.с.
Також планується, що батареї нового покоління дозволять подолати понад 800 км на одному заряді з надшвидкою зарядкою. Ці технічні нововведення є стратегічно важливими для BMW у конкуренції з Tesla, Audi та Mercedes-Benz

Конкуренція і перспективи
Електрична BMW i3 Neue Klasse Sedan співіснуватиме з бензиновими версіями – це, так званий, зважений підхід BMW до електрифікації. Серед його основних конкурентів буде Audi A4 e-tron, новий електричний наступник Mercedes C-Class, а також популярний седан Tesla Model 3
Читати далі
Схожі записиОновлення поєднує справді корисні можливості та кілька розважальних дрібниць, створюючи відчуття, ніби електромобіль отримав новий набір навичок без жодних візитів у сервіс Кросовер Tesla Model Y не дарма називають iPhone на колесах, і нова збірка Holiday Update підтверджує таке порівняння. Власники тепер періодично отримуватимуть знімки салону, коли активований режим Dog Mode. Функція надсилає фото прямо […]
9 Грудня 2025
Американський бренд Ford довго шукав ефективне рішення для розвитку електромобілів, оскільки його власні проєкти не могли запропонувати конкурентоспроможні моделі порівняно з доступними варіантами з Китаю. Вирішення знайшлося завдяки співпраці з французьким концерном Renault, який надав Ford доступ до платформи AmpR, на якій створені моделі Renault 4 та Renault 5 Партнери підтвердили появу двох нових електромобілів […]
9 Грудня 2025
Новий електричний седан Mercedes-Benz CLA 250+ оснащений батареєю на 85 кВт-год і має сертифікований запас ходу 601 км. Під час власного випробування редакція Edmunds отримала 434 милі на одному заряді. Виходить, електроседан подолав 698 кілометрів у реальних умовах, що робить його найдоступнішим авто у їхній практиці, здатним перетнути межу у 400 миль Варто враховувати нюанси […]
9 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі