Rimac Nevera R – швидший, легший та унікальніший електричний гіперкар
Електричний гіперкар Rimac Nevera встановив кілька рекордів прискорення. Тепер хорватська компанія розробила версію Nevera R з покращеною керованістю для встановлення рекордів проходження гоночних трас
Nevera R легша і потужніша, ніж звичайна Nevera, та націлена на трекове використання. Він також буде ще більш рідкісним, оскільки виробництво обмежене лише 40 одиницями. Версія R коштуватиме 2,3 млн. євро плюс податки, що на 300 тисяч євро дорожче за базову версію
Як відрізнити базову Nevera від версії R?
Нове заднє крило та колеса – це два головні ознаки того, що перед вами Nevera R, а не стандартна Nevera, але це не єдині відмінності. Rimac замінив всю передню частину на більший капот, який робить R ширшим, нижчим і більш сучасним
Потужність R версії зросла не суттєво (на 100 к.с.), вражає сумарна потужність – 1989 к.с. Цікаво, що батарея стала меншою на 12 кВт-год і складає 108 кВт-год – це зробили для полегшення на 35 кг, щоб допомогти зменшити на кілька десятих і без того божевільні показники прискорення електромобіля
Незважаючи на липкі шини Michelin Pilot Sport Cup 2, які замінили гуму Pilot Sport 4S, час розгону від 0 до 100 км/год не змінився – 1,74 секунди. Кращий результат приходить далі. Розгін 0-200 км/год скоротився з 4,42 до 4,38 секунди, а спринт 0-300 км/год зменшився з 9,22 до 8,66 секунди. Максимальна швидкість за замовчуванням обмежена до 350 км/год, але якщо зняти обмеження, купе може досягнути 412 км/год
Nevera R економить кілька десятих і сотих тут і там, але основне її призначення – більш швидке проходження поворотів
Цьому сприяють шини Cup 2 встановлені на 20-дюймові передні та 21-дюймові задні колеса R, в той час як на стоковій Nevera встановлені 20-дюймові колеса на кожному колесі. Rimac також модернізував карбонові гальма з шаром силіконової матриці, модифікував програмне забезпечення для векторизації крутного моменту та збільшив величину негативного розвалу для зменшення недостатньої керованості на 10%
Інженери Rimac додали фіксоване заднє антикрило і новий дифузор. Вони стверджують, що притискна сила збільшилась на 15%, щоб забезпечити притискну силу в 400 кг на швидкості 350 км/год, аеродинамічна ефективність збільшилась на 10%, а бічне зчеплення – на 5%. Результатом стало скорочення на 3,8 секунди часу, необхідного для проходження кола на випробувальному треку Porsche в Нардо на півдні Італії
Нові рекорди не за горами
А це відносно коротка траса довжиною 6,22 км. Можна очікувати, що Rimac встановить новий час на 20,8 км колі Нюрбургрингу, де він повинен побити минулорічний час 7:05:298, зафіксований базовою Nevera. Очевидно, що головна мета оновленого електрогіперкару – вийти з семи хвилин